اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در پایتخت پیشنهاد شد

50

1399/7/8

18:18


استاندار تهران با اشاره به روند افزایشی تعداد مبتلایان و بستری‌شدگان کرونا، گفت: اعمال محدودیت‌های جدید مرتبط با کرونا به علت تراکم جمعیت تهران پیشنهاد شده که فردا در ستاد ملی مبارزه با این بیماری مطرح می‌شود

اعمال محدودیت‌های جدید کرونا در پایتخت پیشنهاد شد

انوشیروان محسنی بندپی روز سه‌شنبه در حاشیه مانور مدیریت بحران استان تهران گفت‌: این پیشنهادها با دورکاری کارکنان دولت و اجرای طرح ترافیک مرتبط نیست زیرا با ورود به فصل پاییز و پدیده وارونگی هوا، طرح ترافیک را نمی‌توان لغو کرد.
وی به محتوای این پیشنهادها اشاره‌ای نکرد و این موضوع را مورد تاکید قرار داد که دورکاری برای کارمندان استان تهران مطرح نیست اما کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند یا شرایط آنان مطابق با مصوبه سازمان اداری و استخدامی است، می‌توانند از فرصت دورکاری استفاده کنند.
 
وی اضافه کرد: فقط دستگاه‌هایی که امکان دورکاری دارند یا افراد در معرض خطر می‌توانند از دورکاری استفاده کنند.
 
وی همچنین به آماری از تعداد بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بسنده کرد و افزود: هم‌اکنون چهار هزار و ۵۰۰ نفر به علت ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان تهران بستری هستند.
 
استاندار تهران ابراز تاسف کرد که همچنان این استان شاهد تداوم روند افزایش مبتلایان به بیماری کروناست و بیان کرد: بهبود این شرایط نیازمند همکاری و همراهی مردم از طریق رعایت پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از حضور در بیرون از منزل مگر برای کارهای ضروری است.
 
 شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ در کشور تا ظهر روز گذشته به ۲۵ هزار و ۷۷۹ نفر رسیده و ۲۶ استان کشور از جمله تهران در وضعیت قرمز است.
 
منبع:ایرنا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو