دانلود بازی West of Loathing v1.11.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی West of Loathing v1.11.11 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

61

1399/7/8

19:32


بازی West of Loathing اثری ماهرانه در سبک نقش آفرینی، ماجراجویی و کمدی می باشد که فضای طراحی بازی به صورت کاملا سیاه و سفید و دوبعدی است. استودیو Asymmetric وظیفه توسعه و انتشار این بازی بسیار موفق را به عهده داشته است. بازی West of Loathing یک عنوان تک‌نفره‌ی ماجراجویی همراه با عناصر نقش‌آفرینی و طنزگونه بوده که حوادث آن در دوران پادشاهی لواتینگ تنظیم شده است. این بازی، یک عنوان ۲ بُعدی معمولی و جهان‌باز بوده و در ساخت آن از اِلمان‌های نقش‌آفرینی مرسوم استفاده شده، اما سیستم مبارزه‌ی آن بیشتر مبتنی بر تاکتیک و مبارزات نوبتی است.شاید مهم‌ترین چیزی که راجب بازی West of Loathing مطرح است، پیرامون روایت شاخه‌ای، تعداد زیادی از NPCها، انوع مختلفی از دشمنان و بیش از ۱۰۰ مکان منحصر به فرد در بازی باشد.

West of Loathing v1.11.11 (41180) PC-GOG

دانلود-بازی-West-of-Loathing

سبک هنری بازی West of Loathing نوع منحصر به فردی از آدم کبریتی بوده و طراحی بسیار ساده و ابتدایی دارد که البته ظاهر جذاب و زیبایی به بازی داده است. بازی روایت داستانی شاخه‌ای، ده‌ها NPC، صدها دشمن و نزدیک به ۱۰۰ محیط منحصر به فرد برای کاوش خواهد داشت. وقایع بازی West of Loathing در جهانی مشابه با بازی The Kingdom of Loathing در جریان است؛ یک بازی مرورگر در سبک MMORPG که در سال ۲۰۰۳ عرضه شده بود و موفق شد یک میلیون بازیکن را به خود جذب کند.

مزرعه خانوادگی خود را ترک کنید و برای یافتن بخت‌تان به غرب سفر کنید! از آب گذرهای مار زده عبور کنید، به اسکلت‌هایی که کلاه کابوی به سر دارند مشت بزنید، با گاوهای اهریمنی گلاویز شوید و مناطق چندش آور متنوعی را بررسی کنید و مشکلات‌تان را به روش‌های مختلفی از سر راه بردارید. جهانِ باز و متنوع بازی را کاوش کنید و با شخصیت‌های مختلفی آشنا شوید؛ برخی از آن‌ها خوب هستند، بسیاری بد بوده و برخی زشت. از هم اکنون می توانید بازی West of Loathing را از وبسایت دانلودها با لینک مستقیم رایگان دریافت کنید.

تصاویری از محیط بازی:

دانلود-بازی-West-of-Loathing

دانلود-بازی-West-of-Loathing

دانلود-بازی-West-of-Loathing

دانلود-بازی-West-of-Loathing

دانلود-بازی-West-of-Loathing

دانلود-بازی-West-of-Loathing

info

Say howdy to West of Loathing — a single-player slapstick comedy adventure role-playing game set in the wild west of the Kingdom of Loathing universe. Traverse snake-infested gulches, punch skeletons wearing cowboy hats, grapple with demon cows, and investigate a wide variety of disgusting spittoons.Talk your way out of trouble as a silver-tongued Snake Oiler, plumb the refried mysteries of the cosmos as a wise and subtle Beanslinger, or let your fists do the talking as a fierce Cow Puncher. Explore a vast open world and encounter a colorful cast of characters, some of whom are good, many of whom are bad, and a few of whom are ugly.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP SP2+
Processor: 2.8 GHz Intel® Core™2 Duo or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 512 MB
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 3.3 GHz Intel® Core™2 Duo or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB
Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

3) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد. می توانید پس از اتمام نصب، بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی West of Loathing v1.11-SiMPLEX با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی West of Loathing v1.11.11.11-GOG با لینک مستقیم

نسخه پیشنهادی دانلودها!

—————-

دانلود پک گودیز بازی West of Loathing-Goodies با لینک مستقیم

توضیحات: پک گودیز شامل آواتار و والپیپر بازی می باشد.


نظرات


تصویری


ویدئو