تعبیر خواب خارش از دیدگاه چند معبر سرشناس

تعبیر خواب خارش از دیدگاه چند معبر سرشناس


منبع: آرگا

99

1399/7/8

21:04


در این بخش از آرگا تعابیری از دیدن خارش بدن برای شما مطرح می کنیم و شما می تواند با توجه به خواب که دیده اید معنای آن را بیابید. به طور کلی باید بدانید که این خواب تعبیر نیکی دارد و نشانه ای از پول و ثروت می باشد.

تعبیر خواب خارش از دیدگاه چند معبر سرشناس

بسیاری از افراد دوست دارند معنای خوابی را که دیده اند بدانند برای همین پس از بیدار شدن به سرعت گوشی به دست می شوند و می خواهند به دنبال تعبیر بگردند. خواب ها معمولا خبر هایی از آینده و یا در برخی از موارد خبر هایی از گذشته دارند و شما می توانید با تعبیر آن گاها از آینده و رخ داد ها با خبر شوید.

تعبیر خواب خارش

تعبیر خواب خارش چیست؟

گاها ممکن است خواب خارش بدن را ببینید. در این مطلب تعبیر این خواب را خواهیم گفت و به شما می گوییم که خارش هر بخش از بدن در خواب چه تعبیر می تواند داشته باشد. تعبیر کلی این خواب چیزی است که در بیداری شما را اذیت می کند و شما نمی توانید راه حلی برای آن پیدا کنید.

آسیب زدن به پوست

اگر فردی در خواب خود ببیند که در حین خارش بدن به آن آسیب می زند یعنی یکی از نزدیکانش آزار و اذیت می شود. ولی اگر در خواب خود بدن ببیند که بدنش می خارد و  آسیبی نمی بیند یعنی مشکلی برای کسی پیش نمی آید و این خواب به معنای رفع بلا و گرفتاری ها می باشد.

تعبیر خارش از دید ابراهیم کرمانی

ابراهیم کرمانی یکی از معبران می باشد و این خواب را این گونه تعبیر کرده است که با دیدن این خواب باید به پرس و جو احوال بستگان و آشنایانتان بپردازید. البته یکی دیگر از هم عقیده های تعبیر این خواب ابن سیرین می باشد. او نیز بیان می کند که زمانی که چنین خوابی دیدید بهتر است حال بستگان خود را جویا شوید.

معبران غربی

شاید برایتان جالب باشد تا تعبیر های غربی را نیز بدانید. به اعتقاد معبران غرب این خواب نشان دهنده چیز هایی می باشد که در بیداری شما را اذیت می کند و شما تا کنون نتوانسته اید برای آن ها راه حلی پیدا کنید. این مشکلات می توانند درگیری های ذهنی، استرس و مشکلات شخصی نیز باشند.

خوش شانسی

برخی از معبران بر این باور اند اگر شما خوابی دیدید و در آن بدن خود را خاراندید یعنی به زودی شانس در خانه شما را می زند. البته این شانس را می توانید به پول تعبیر کنید و این پول را باید با کار و تلاش بسیار زیاد بدست بیاورید.

نشانه های خوش شانسی در تعبیر خواب

تعبیر خواب قطع شدن خارش بدن

اگر فردی در خواب خود ببیند که خارش بدنش در خواب قطع می شود و از این حالت بسیار خوشحال می باشد یعنی نیاز دارد تا از استرس ها و مشکلات روزمره اش کم کند و اختیار کار هایش را به دست بگیرد و برای خودش وقت بیش تری بگذارد.

عذاب از خارش بدن در خواب

اگر در خواب خود می بینید که از خارش بدن خود رنج می برید نشان می دهد که شما دچار یک شکست در دنیای واقعی خواهید شد. بهتر است استرس خود را رها کنید و با آرامش به زندگی خود ادامه بدهید زیرا این شکست خواه یا نا خواه برای شما اتفاق می افتد.

زن جوان و دیدن خارش بدن در خواب

اگر زن جوانی در خواب خود ببیند که بدنش می خارد نشان دهنده این است که در یک مسابقه پیروز خواهد شد و در صورتی که این خارش ضعیف باشد یعنی باید مثبت گرایی خود را افزایش دهد تا بتواند زندگی بهتری داشته باشد.

خارش بدن با ناخن

اگر در خواب ببیند که در حال خاراندن بدن خود با ناخن می باشید یعنی در زندگی شما مشکلی بوجود می آید و شما فکر می کردید که در گذشته این مشکل حل شده است. بهتر است قبل از رو به رو شدن با آن به صورت نا گهانی، این مشکل را حل کنید. این خواب به شما نشان می دهد که در مشکلات بسیار سخت گیر می باشید و با کمی آسان گیری می توانید مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

خارش بدن با ناخن در خواب چه معنایی دارد؟

خارش بدن مرده

اگر فردی در خواب خود ببیند که در حال خارش بدن مرده می باشد تعبیر خوبی ندارد و نشانه ای از ناراحتی و ناکامی و خستگی است و اصلا نمی شود این خواب را به فال نیک گرفت.

خارش سر در خواب

ممکن است شما هم یکی از افرادی باشید که در خواب خود دیده اید که سر خود را می خارانید. این تعبیر شباهت بسیار زیادی به خارش بدن دارد و خارش سر نشان دهنده این است که اطرافیان شما به شما آزار و ضرر می رسانند و ممکن است شما را اذیت کنند. اگر این خواب را دیده اید گاها ممکن است از طرف یک فرد نا شناس به شما مورد اذیت و آزار قرار بگیرید.

خارش کمر

تعبیر خواب خارش کمر اگر آسیبی به هر ناحیه ایجاد شود به معنی رنج و عذاب می باشد. این خواب نشان می دهد که دوستان شما به طور ناگهانی به شما آسیب می رسانند ولی اگر در خواب ببیند که کمر فردی دیگر را می خارانید یعنی بهتر است از حال آن فرد با خبر شوید.

خارش بینی

اگر فردی در خواب خود ببیند که در حال خاراندن بینی می باشد یعنی به پول بسیار زیادی دست می یابد. البته این خواب در صورتی این تعبیر را دارد که به بینی خود آسیبی نرساند.  اما به طور کلی تعبیر خواب خارش به پول و رسیدن به خوش بختی و شانس بسیار زیاد تعبیر می شود و اگر چنین خوابی را دیده اید و جزء به جزء آن یادتان نمی باشد می توانید این خواب را به فال نیک بگیرید.

تعبیر چینی

در پایان بهتر است مروری بر تعبیر چینی ها بر این خواب داشته باشیم. چینی ها معتقد می باشند که دیدن خارش بدن در خواب نشانه ای از افکار و ترس ها و تمایلات جنسی شما در بیداری است. بسیاری از افراد ترس مواجه شدن با تمایلات جنسی خود را دارند از این رو این تمایلات در خواب به صورت خارش بیان می شود و افراد چنین خواب هایی را می بینند.

تعبیر خواب خارش

در نظر داشته باشید که تعبیر خواب ها را باید به فال نیک گرفت. بسیاری از خواب ها در اثر افکار پریشانی که در طی روز دارید نمود می یابد و اگر خواب های پریشان و بی معنا می بینید بهتر است آن ها را جدی نگیرید و سعی کنید افکار خود را سامان دهی کنید. تعبیر خواب خارش به طور کلی نشان دهنده نگرانی ها و ترس های شما می باشد و نشان دهنده موضوعی است که از آن ها اطلاع ندارید و یا فکر می کنید که آن ها را در گذشته حل کرده اید. در ادامه می توانید با کلیک بر روی لینک های زیر سایر مقالات آرگا که مرتبط با این مطلب می باشند را در زمینه تعبیر خواب، تعبیر خواب گزیدن و تعبیر خواب شپش را مشاهده کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو