سالن تئاتر وینتر گاردن؛ عجیب ترین دیدنی تورنتو

منبع: همگردی

110

1399/7/8

22:01


در سالن تئاتر وینتر گاردن، برگهای پهن گیاهان مانند یک سقف عمل می کنند. زیبایی های طبیعت صحنه تئاتر را تزیین کرده و هر کاری می کند تا به شما یک ماجراجویی عالی را ارائه دهد. در سال 1913 یک سالن تئاتر برجسته برای مارکوس لوو در مرکز تورنتو ساخته شد. این سالن دو قسمت جداگانه داشت؛ سالن الگین در طبقه همکف بود که بطور سنتی با رنگهای قرمز و طلایی و وسایلی کلاسیک تزئین شده بود و وینتر گاردن که هفت طبقه بالاتر قرار داشت. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا هرچه بیشتر با سالن تئاتر وینتر گاردن Winter Garden Theatre آشنا شوید.

Winter Garden Theatre

تزئینات شگفت انگیز

دیوارهای Winter Garden Theatre با نقاشی هایی از گیاهان، داربستها و تیرچراغ برق های قدیمی تزئین و رنگ آمیزی شده بود، در حالیکه سقف با برگهای خشک پوشیده می شد. بعنوان بخشی از این دکور فانتزی و شگفت انگیز، چراغها به فانوس تبدیل شده و ستونها تنه درخت شدند. بخشی از صحنه تئاتر به شکل آسمان، ابرهای رنگی و ماه روشن نشان داده می شد. در ابتدا، این مکان برای اجرای تئاتری به نام وودیل ساخته شد، ولی در 1920 بدلیل گسترش صنعت فیلم سازی، محبوبیت این ژانر کاهش پیدا کرد.

سالن تئاتر الگین در اعتراض به تعداد پایین مخاطبان به سینما تبدیل و در سال 1928 وینتر گاردن به راحتی بسته شد. این سالن تا 53 سال بعد از آن نیز بسته بود. سالن الگین برای ورود دوباره به بازار فیلم، یک صحنه نمایش منحنی شکل به نام سینرما را درون خود ایجاد کرد که برای این کار نیاز داشت تا سالن اپرا را تخریب کند. نکته جالب اینجاست که این صفحه نمایش در واقع هرگز استفاده نشد و صاحبانش فقط توانستند تا یکسری تغییرات ظاهری را ایجاد کنند.

به هر حال، این ساختمان همچنان در حال فروپاشی بود و تا دهه 1970 فقط یکبار برای نشان دادن فیلمها استفاده شد. آخرین فیلم سینمایی که در اینجا به نمایش درآمد، فیلم " بوستر سوین سوئدی" در اوایل دهه 1980 بود. بدلیل جلوگیری از تخریب این مکان، اداره میراث انتاریو در سال 1981 این سالن را خریداری کرد و با بودجه ای 29 میلیون دلاری، متخصصان حفاظت از میراث فرهنگی و افراد داوطلب این دو سالن را بازسازی کردند، دیوارهای اینجا رنگ آمیزی شدند و با بیش از 5000 شاخه درخت راش، سقف این سالن مرمت شد.

تزئینات شگفت انگیز

قبل از رفتن به این مکان این نکات را باید بدانید

در روزهای پنجشنبه و شنبه در طول سال یک تور 90 دقیقه ای برای بازدید از این مکان وجود دارد و در ماه می این مکان برای برگزاری فستیوالها آماده خدمت رسانی هست. بلیط یک نمایش را رزرو نمایید و یک تجربه بی نظیر را امتحان کنید. اگر خوش شانس باشید، شاید حتی بتوانید از یکی از آسانسورهای دستی نیز دیدن کنید.

در ادامه بخوانیدجاذبه های گردشگری تورنتو / بزرگ ترین شهر کانادا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو