دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition برای کامپیوتر

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3: Complete Edition برای کامپیوتر


منبع: دانلود ها

73

1399/7/8

23:52


بازی RollerCoaster Tycoon 3 برای آن‌دسته از علاقه‌مندانی است که قصد طراحی شهربازی موردنظر خود و مدیریت آن را دارند. شما در این بازی می‌توانید از ابزارهای مختلف کمک گرفته و دستگاه‌های مختلف سرگرمی را در شهربازی خود بنا کنید. این بازی آزادی لازم را به شما خواهد داد و می‌توانید یک پارک تفریحی رویایی و ایده‌آل که حتی در دنیای واقعی قابل پیاده‌سازی نیستند را بسازید. باید مانند یک سرمایه‌دار فکر کرده و مدیریت را روی پارک خود داشته باشید. امور مالی پارک، مغازه‌ها و خدمات در اختیار شما است و بنابراین می‌توانید سوددهی خود را بیشتر کرده و ده‌ها سناریو برای افزایش حجم پارک و سوددهی ایجاد کنید.

کارکنانی نیز برای شما کار می‌کنند که روی روند بازی تاثیرگذار هستند و می‌توانید از آن‌ها برای سپردن برخی از کارها به آن‌ها استفاده کنید. بازی جهان سندباکس دارد و باید رفته رفته نیازهای مشتریانی که به پارک می‌آیند را برطرف سازید. شما باید موفق عمل کرده و مسائل ایمنی را در ساخت پارک خود در نظر داشته باشید. این نسخه از بازی شامل چالش‌ها و محتویات اضافه است و مدیریت پارک و شهربازی لذت بیشتری برای‌تان خواهد داشت. حیوانات جذاب و دیدنی را در پارک حیوانات و پرندگان شاهد هستیم و همه‌ی آن‌ها را می‌توانید در یک سیستم جذاب قرار دهید.

RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition v3.2.5.13 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-RollerCoaster-Tycoon-3-Complete-Edition

بازی RollerCoaster Tycoon 3 را برای اولین‌بار می‌توانید با وضوح کامل ۱۰۸۰p تجربه کرده و آن را روی سیستم‌های بیشتری تجربه کنید. این نسخه بهینه‌سازی زیادی از نظر سخت‌افزاری داشته است و کامپیوتر شما راحت‌تر می‌تواند آن را اجرا کند. بازی حدود ۳۰۰ دستگاه، ۵۰۰ قطعه منظره و ۲۰ حیوان برای نمایش به مشتریان دارد و شما با خلاقیت تمام می‌توانید آن‌ها را سر جای خودشان قرار دهید. در نهایت طرح خود را با دوستان خود به اشتراک گذاشته و ببینید که چقدر باهمدیگر تفاوت دارند. این بازی لذت شبیه‌سازی یک پارک تفریحی را به شما خواهد داد.

info

Whatever you want to create, RollerCoaster Tycoon 3 gives you the tools and freedom to build the amusement park of your dreams. Control park finances, shops, services and staff to succeed in dozens of scenarios. Become a true tycoon and embark on your promising new career, or create your ideal park without money woes in sandbox mode. Satisfy your guests’ needs and keep your park running smoothly to succeed.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and Above

Processor: Intel or AMD Dual Core Processor

Memory: 2 GB RAM

Graphics: 256mb Graphics Memory/Intel HD 4000

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 and Above

Processor: Intel i3 Processor

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX560

DirectX: Version 9.0

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) حتما بازی را در یک مسیر بسیار کوتاه مانند D:\Games اکسترکت کنید.

2) بازی به صورت DRM-Free از وبسایت اپیک استور می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی RollerCoaster Tycoon 3 Complete Edition v3.2.5.13-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو