دانلود بازی Going Under برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Going Under برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

131

1399/7/8

23:52


Going Under یک بازی جذاب خزش در سیاه چال است که در فضایی کمدی دنبال می‌شود. شما در این بازی ویرانه‌هایی را می‌بینید که شخصیت اصلی بازی وارد آن‌ها شده و به‌همراه کاراموز خود، ماموریت‌های مختلف خود را ادامه می‌دهد. او از طریق محیط‌های رویایی حرکت می‌کند و رفته رفته مهارت‌های بیشتری پیدا می‌کند. در این بازی آینده‌ای را می‌بینیم که دیگر افراد در آن شکست خورده‌اند و تنها شما هستید که با حرفه‌ی خود می‌توانید از نفرین هیولاها جان سالم به‌در ببرید. قهرمانان بازی با شما ارتباط می‌گیرند و شما باید بهترین همراه‌های خود را انتخاب کنید. نبرد به قصد بقا مهمترین المان بازی است و می‌توانید در این بین انگیزه‌های متعددی را برای خود پیدا کنید. مبارزات بازی انعطاف پذیری بالایی دارند و شما تقریبا از هر چیزی می‌توانید به‌عنوان سلاح استفاده کنید. سلاح‌های مناسب را می‌توانید در خلال مراحل پیدا کرده و آن‌ها را ارتقا دهید. محتاط بودن در بازی بسیار مهم است و باید در شرایط ضروری بتوانید فرصت انتخاب صحیح را داشته باشید.

Going Under Build 5571408 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Going-Under

در بازی Going Under تجربه‌ای متفاوت در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهید داشت و می‌توانید شیوه‌ی بازی خود را مدام تغییر دهید. مهارت‌های شما قدرتمندتر شده و کاوش در مراحل کمک می‌کند که سلاح‌های بهتری برای خود پیدا کنید. همه چیز دیوانه‌وار دنبال می‌شود و شما با دنیایی از شخصیت‌ها روبرو خواهید شد. وظایف خود را کامل کرده و پاداش هر مرحله را دریافت کنید. می‌توانید امپراطوری خود را به شکل متفاوت‌تری شکل داده و از وسایل حمل و نقل مختلف در آن استفاده کنید. هرکدام از کارهایی انجام می‌دهید، نمود خاصی در آینده‌ی شما خواهد داشت و می‌توانید به‌صورت دیوانه‌وار المان‌ها را ترکیب کرده و در کمترین زمان ممکن، امپراطوری خاص خود را بسازید. باید مهارت بالایی در حالت کلی داشته باشید و شیوه‌ی بازی خود را در مواقع مختلف تغییر دهید. باید صبر کرد و دید که آیا شما می‌توانید برای همیشه از شر هیولاهای بازی نجات پیدا کنید؟

info

Going Under is a satirical dungeon crawler about exploring the cursed ruins of failed tech startups. As an unpaid intern in the dystopian city of Neo-Cascadia, you’ll wield office junk as weaponry as you make your way through the offbeat procedural dungeons beneath your company campus.

Failed businesses no longer just cease to exist–they sink beneath the earth, and their employees are cursed to wander the halls for eternity as monsters. It’s your duty to put these monsters out of their misery and repossess their assets–so that your boss can afford a new car, or something.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7 64-bit

Processor: Intel Core i3-2100 | AMD Phenom II X4 965

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTS 450, 1 GB | AMD Radeon R7 250, 1 GB

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel Core i5-3470 | AMD FX-6300

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Nvidia GeForce GTX 960, 4 GB | AMD Radeon R9 380, 4 GB

DirectX: Version 11

Storage: 4 GB available space

Additional Notes: 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی کپی و جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Going Under Build 5571408-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو