دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia با دوبله فارسی

منبع: میهن فال

69

1399/7/9

03:35


دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia دوبله فارسی دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia با دوبله فارسی   کیفیت1080p, HD 720p – سانسور شده   امتیاز: IMDb 8.3/10 ژانر: انیمیشن ،اکشن مخاطب: بالای 13 سال محصول: آمریکا کارگردان: ستارگان: Colin O’Donoghue، David …

دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia دوبله فارسی

دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia با دوبله فارسی

 

کیفیت1080p, HD 720p – سانسور شده

دانلود انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا Wizards Tales of Arcadia با دوبله فارسی

 

امتیاز: IMDb 8.3/10

ژانر: انیمیشن ،اکشن

مخاطب: بالای 13 سال

محصول: آمریکا

کارگردان:

ستارگان: Colin O’Donoghue، David Bradley، Emile Hirsch

مدت زمان :

درباره فیلم :

انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا محصول کشور آمریکا و در ژانر انیمیشن ، اکشن می‌باشد و به کارگردانی در سال 2020 ساخته شده است. در انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا بازیگرانی چون Colin O’Donoghue، David Bradley، Emile Hirsch، James Faulkner، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

داستان فیلم:
انیمیشن جادوگران داستان های آرکادیا (Wizards) به دنبال اتفاقاتی که در سه فراری و غول کش ها افتاد هسیردوکس کاسپران – که در طول نه قرن به طور مخفیانه شاگرد مرلین است – باید محافظان آرکادیا را برای سفر به زمان کاملوت قرن 12 جمع کند. در طول سفر ، قهرمانان می آموزند که چرا این تعویذ ساخته شده است ، چگونه مورگانا بانوی رنگ پریدگی شده است و چه عواملی منجر به نبرد در پل کیلاهد می شود. در زمان حال ، آنها باید راهی برای نجات جیم ، محافظت از دوستان خود و مقابله با نظم Arcane ، که می خواهند جادوی خام را در سراسر جهان پخس کنند و آن را از بین ببرند ، پیدا کنند.

نظرات


تصویری


ویدئو