تعبیر خواب لیوان - لیوان شکسته در خواب چه تعبیری دارد؟

منبع: ستاره

138

1399/7/9

08:34


با تعبیر خواب لیوان، تعبیر خواب شکستن لیوان، تعبیر خواب لیوان یکبار مصرف، تعبیر خواب لیوان پلاستیکی، تعبیر خواب لیوان شیشه ای و ... همراه ما باشید.

تعبیر خواب لیوان لب پر شده - تعبیر خواب لیوان ترک خورده - تعبیر خواب لیوان شستن

ستاره | سرویس سرگرمی - لیوان یکی از وسایلی است که به وفور در خواب دیده می‌شود. دیدن لیوان به خودی خود تعبیر خاصی نخواهد داشت بلکه جنس یا نوع عملی که روی آن انجام شده تعیین کننده تعبیر خواب است. شکستن، پاک کردن، لیوان پلاستیکی و ... از جمله خواب‌های متداول در رابطه با لیوان است.

 

برای مشاهده تعبیر خواب بر اساس حروف الفبا، حرف مورد نظر خود را انتخاب کنید: تعبیر خواب

 

تعبیر خواب لیوان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: لیوان دوست و مصاحب شماست و کسی است که با او مشورت می‌کنید و از او کمک می‌خواهید و در شرایط سخت نیاز شما را بر طرف می‌کند.

خالد بن علی بن محد العنبری گوید: لیوان در خواب، نشانه زن یا خدمتکار است و لیوان پر به زن حامله تعبیر می‌شود.

کتاب سرزمین رویاها:

  • خواب لیوان: شانس
  • شما به همراهی یک زن هستید که لیوان می‌فروشد: خوشبختی استثنائی
  • دریک لیوان نوشابه دیگر می‌نوشید: یک خطر
  • یک لیوان کثیف: یک کار دلپذیر و خبر‌های خوش در پیش است
  • به شما لیوان هدیه می‌کنند: تولد یک نوزاد
  • یک معامله گر یا سیاستمدار خواب ببیند که لیوانی را می‌شکند: درکارهایش منفعت هنگفتی نصیبش خواهد شد.

 

تعبیر خواب پاک کردن لیوان

معبرین غربی گویند: پاک کردن لیوان در خواب به این معناست که شما از نتیجه کار راضی نیستید. این روزها روی پروژه‌ای سخت مشغول کار هستید ولی نتیجه دلخواهتان بدست نمی‌آید. بسیار مایوس و دلسرد شده‌ و توان ادامه کار را ندارید. نگران نباشید به زودی همه مشکلات رفع شده و با قدرت به کارتان ادامه خواهید داد.

 

تعبیر خواب هدیه دادن لیوان

معبرین غربی گویند: بخشیدن لیوان در خواب به این معناست که اگر لطفی در حق دیگران انجام می‌دهید نیازی نیست با صدای بلند برای همه تعریف کنید.

 

تعبیر خواب لیوان پلاستیکی (یکبار مصرف)

معبرین غربی گویند: دیدن لیوان پلاستیکی در خواب نماد گذراندن لحظات خوش با کسی است که دوستش دارید. شاید در این زمان یکی از دوستانتان شما را به جشن تولد یا عروسی دعوت کند. شما از این دعوت بسیار استقبال خواهید کرد چرا که نیاز به این چنین جشنی در خود می‌دیدید.

 

تعبیر خواب لیوان کاغذی

معبرین غربی گویند: دیدن لیوان کاغذی در خواب نشان دهنده برخورد با فردی جذاب است. این فرد به همراه تیمش آنچنان شما را مجذوب می‌کنند که ممکن است به تیم‌شان پیوسته و در آن مجموعه مشغول به کار شوید. قطعا در این برخورد دوستانی عالی پیدا خواهید کرد.

 

بیشتر بخوانید: تعبیر خواب ظرف شستن - دیدن شستن ظروف در خواب چه مفهومی دارد؟

 

تعبیر خواب لیوان شیشه ای

معبرین غربی گویند: لیوان شیشه ای در خواب نماد هشدار اشتباهی است که در رابطه با عزیزانتان مرتکب شده‌اید. شما با تصور اینکه شریک زندگیتان به شما خیانت کرده، رابطه‌تان را قطع کرده‌اید در صورتیکه به او فرصت دفاع از خود نداده‌اید. مانند یک کودک لجباز عمل نکرده و برای گفتگو پا پیش گذارید.

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

رنگ لیوان هر چه صاف‌تر و شفاف‌تر باشد بهتر است. لیوان بلور روشن و صاف کامروائی و خوشبختی است به خصوص اگر مرد جوانی در خواب ببیند لیوانی از بلور صاف و روشن و تراش دار در دست دارد با زنی دلخواه ازدواج می‌کند. زنی که مصاحب او خواهد بود و نیازهایش را جواب خواهد گفت. همین تعبیر هست برای دختران جوان و دم بخت به خصوص اگر از آن لیوان آبی صاف و روشن و خوش گوار بنوشند بسیار خوب است.

 

تعبیر خواب لیوان فلزی

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب ببینید لیوانی کوچک و فلزی دارید تنگ روزی می‌شوید و در معاش شما مضیفه می‌افتد و چنانچه در خواب ببینید لیوانی بزرگ و خوش رنگ دارید معاش شما تامین می‌شود. رنگ لیوان هر چه صاف‌تر و شفاف‌تر باشد بهتر است.

 

تعبیر خواب ریختن آب لیوان

کتاب سرزمین رویاها:

  • آب یک لیوان روی لباستان می‌ریزد: مرگ یکی از آشنایان شما
  • آب یک لیوان را می‌ریزید: مرگ یک بچه
  • یک لیوان شراب را می‌ریزید: خبر‌های خوش

 

تعبیر خواب آب خوردن با لیوان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: اگر در خواب دیدید که با لیوان یا کاسه آب می‌خورید در جشنی عشرت آور و عیش آمیز شرکت می‌کنید که جشن و سرور به شما تعلق ندارد و احتمالا مثل مهمان از آن سهم می‌برید. اگر دیدید یکی در مقابل شما با لیوان یا کاسه و یا ظرف دیگری آب می‌نوشد مجذوب کاری می‌شوید که فکر می‌کنید انجام آن به سود شما می‌تواند باشد.

کتاب سرزمین رویاها:

  • یک لیوان پر از آب می‌نوشید: سلامتی فرزندان شما تضمین می‌شود
  • یک لیوان آب می‌نوشید: بزودی ازدواج می‌کنید

 

تعبیر خواب لیوان بزرگ و کوچک

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

  • اگر در خواب ببینید لیوانی کوچک و فلزی داریدتنگ روزی می‌شوید و در معاش شما مضیفه می‌افتد.
  • اگر در خواب ببینید لیوانی بزرگ و خوش رنگ دارید معاش شما تامین می‌شود.

 

تعبیر خواب شکستن لیوان

منوچهر مطیعی تهرانی گوید:

اگر در خواب ببینید که لیوان خود را زدید و شکستید دوست و مصاحب خوبی را از دست می‌دهید یا چنانچه همسرتان صدیق و صمیمی است بین شما اختلاف می‌افتد. توجه داشته باشید که مصاحبت و صمیمیت در دیدت لیوان مستقر است لذادر مورد همسر چنانچه صمیمی و مصاحب باشد صدق می‌کند زن بی تفاوت مشمول این تعبیر قرار نمی‌گیرد. شکستن لیوان در خواب بیشتر برای زنان و مردان جوان خوب نیست.

کتاب سرزمین رویاها:

یک لیوان خالی را می‌شکنید: علامت مرگ یک زن

 

تعبیر شکسته شدن لیوان

علامه طباطبایی می‌گوید: همیشه شکستن لیوان‌های آب خوری و از جنس شیشه نشانه‌ی روشنی ایمن شدن در مقابل خطرات نجات یافتن در لحظه‌های سخت زندگی رها شدن از چنگ دشمنان و حتی نجات یک شهر یا دیار از دست ظالمین و ستمکاران است

خالد اصفهانی می‌گوید: شکسته شدن لیوان بلوری به نشانه‌ی این است که شما در این روز‌ها سخت مشغول خودنمایی و یا فخر فورشی هستید بیشتر اوقات دلالت بر پز دادن و یا چشم روی هم چشمی است که سرانجام آن پشیمانی است اگر دیدی لیوان بلور را در دست دیگران شکسته دیدی نشانه‌ی این باشد که به تیپ رفتار و یا زندگی اطرافیان نزدیکت حسادت میکنی.

 

برای دانستن تعبیر خواب لیوان می‌توان از تعابیر نزدیک به این رویا مانند تعبیر خواب آب، تعبیر خواب ظروف و ... استفاده کرد. چنانچه تعبیر رویا مد نظرتان را پیدا نکردید می‌توانید آن را برای کارشناسان ما ارسال نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو