کسب رتبه اول گلکسی نوت ۲۰ اولترا توسط مجله مصرف‌کنندگان

منبع: فوت و فن

180

1399/7/9

09:55


کسب رتبه اول گلکسی نوت ۲۰ اولترا توسط مجله مصرف‌کنندگان

گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ که اواسط تابستان رونمایی شد اکنون توانسته است جایگاه نخست گوشی‌های هوشمند را در بین مصرف‌کنندگان آمریکایی کسب کند.

مجله US Consumer Report از سال ۱۹۳۶ با بررسی محصولات مختلف توانسته است کالاها و محصولات را به مصرف کنندگان برای خریدی باکیفیت و هوشمندانه معرفی کند.

گوشی گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا توسط این مجله با بررسی ارزیابی این گوشی در زمینه “نمایشگر“، “عملکرد کلی و راحتی استفاده” برچسب “عالی” و همچنین از نظر “سرعت بالای پردازنده”، “طول عمر باتری” با یک بار شارژ و البته “عملکرد قدرتمند دوربین” تمجید شده است و امتیاز کلی ۸۵ را کسب کرده است.

به گفته مجله؛ دوربین گلکسی نوت ۲۰ اولترا، سطحی بالاتر از گوشی آیفون ۱۱ پرو مکس دارد و باعث شده گوشی آیفون به رتبه دوم سقوط کند.

گوشی‌های جدید نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا مرداد ماه امسال در دو نسخه ۶.۷ اینچی (نوت ۲۰) و ۶.۹ اینچی (نوت ۲۰ اولترا) عرضه شدند.

به گفته سامسونگ؛ گلکسی نوت ۲۰ اولترا برای هواداران سری نوت طراحی شده که خواهان حداکثر قدرت و بهره‌وری هستند و گلکسی نوت ۲۰ برای جمعیت بزرگتر کاربران نوت طراحی شده که بهترین بهره را از زمان خود برای کار و بازی ببرند.

گلکسی نوت ۲۰ اولترا به نمایشگر شفاف AMOLED 2X پویا با نرخ بروزرسانی ۱۲۰ هرتز مجهز است که تصویری بسیار واضح را نشان داده و در عین حال به صورت خودکار خود را متناسب تنظیمات با محتوای نمایش تغییر می‌دهد تا میزان مصرف باتری را بهینه‌سازی کند. با وجود باتری کاملا هوشمند و قابلیت شارژ فوق العاده سریع، شما فقط در ۳۰ دقیقه میتوانید گوشی را ۵۰% شارژ کنید.

در فهرست مجله مصرف کنندگان بعد از گلکسی نوت ۲۰ اولترا گوشی آیفون ۱۱ پرومکس و سپس گلکسی S20 5G رتبه‌های دوم و سوم را کسب کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو