قمه‌کشی اوباش در بیمارستان پورسینای رشت!

منبع: برترین ها

96

1399/7/9

10:32


شب گذشته عده ای از اراذل و اوباش مسلح به قمه و قداره در بیمارستان پورسینای رشت با هم درگیر و موجب رعب و وحشت شدند و پس از آن از محل متواری شدند.

خبرگزاری صداوسیما: شب گذشته عده ای از اراذل و اوباش مسلح به قمه و قداره در بیمارستان پورسینای رشت با هم درگیر و موجب رعب و وحشت شدند و پس از آن از محل متواری شدند.

جزئیات حمله اراذل و اوباش به بیمارستان پورسینا رشت

مهر نوشت: رئیس بیمارستان پورسینا رشت با اشاره به حمله اراذل و اوباش به این مرکز درمانی، گفت: در این حادثه چند نفر مصدوم شدند که حال عمومی آنها خوب است.

سیروس امیرعلوی- رئیس بیمارستان پورسینا رشت با اشاره به حمله اراذل و اوباش به این مرکز و ایجاد رعب و وحشت بین بیماران و همراهان، اظهار کرد: این اتفاق حدود ساعت ۲ بامداد روز گذشته در بخش اورژانس این مرکز رخ داده است.

وی با بیان اینکه این افراد در بیرون از مرکز درمانی دعوا و آن را به داخل مرکز کشاندند، گفت: با انتقال مضروب دعوا به بخش اورژانس، طرفین همچنان درگیری را ادامه داده و در حمله چند نفره طرفین دعوا که همراه با قمه و ایجاد رعب و وحشت نیز بوده، تعدادی از همراهان بیماران مجروح شدند.

علوی با بیان اینکه اراذل و اوباش، سه تن از همراهان مضروب تحت مراقبت اورژانس و همچنین یک تن از همراهان سایر بیماران بخش را مجروح کردند، خاطرنشان کرد: وضعیت عمومی این مصدومان پس از ارائه خدمات درمانی به آنها رو به بهبودی بوده و یک نفر از آنها نیز امروز مرخص شده است.

وی با اشاره به تجربه و نوع برخورد کادر سلامت مرکز با حوادث نزاع و درگیری با چاقو و قمه، اذعان کرد: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته هنگام انتقال مصدوم چاقو خورده به بیمارستان، کادر حفاظت فیزیکی با ۱۱۰ تماس و از نیروهای انتظامی درخواست کمک می‌کنند که در پی این تماس نیز، کادر نیروی انتظامی در محل بیمارستان حضور یافته و آماده همکاری با کادر درمان شدند.

رئیس بیمارستان پورسینا رشت افزود: نیروی انتظامی، در همان دقایق اولیه محیط داخلی و بیرونی بیمارستان را آرام کرد.

قمه‌کشی در بیمارستان پورسینای رشت

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو