مدل مانتو خفاشی با جدیدترین و جذاب ترین طرح های سال

مدل مانتو خفاشی با جدیدترین و جذاب ترین طرح های سال


منبع: آرگا

504

1399/7/9

12:14


جدیدترین و زیباترین مدل مانتو های خفاشی دخترانه و زنانه در طرح های اسپرت، مجلسی و … برای استفاده در موقعیت های مختلف را می توانید در ادامه این مطلب ببنید.

مدل مانتو خفاشی با جدیدترین و جذاب ترین طرح های سال

مانتوها یکی از انواع لباس هایی است که در شیک پوشی و پوشش خانم ها تاثیر گذار است و در طرح های متنوعی موجود می باشد. در ادامه این مطلب طرح های شیک و زیبا مدل مانتو خفاشی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم این طرح ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

مانتوی خفاشی، مانتو عبایی، مانتو پانچ از انواع مانتوهایی هستند که برخی از خانم ها به پوشیدن این مدل مانتوها علاقه مند هستند. در این بخش ما قصد داریم تا شما را با زیباترین نمونه های مانتوی خفاشی، آشنا سازیم.

مانتو های زیبا خفاشی

تصاویر مدل مانتو خفاشی زنانه و دخترانه با طرح های مد سال

مانتوها یکی از مهم ترین پوشش ها در بین خانم های ایرانی است و در هنگام خرید همه خانم ها در انتخاب مدل مانتوی خود حساسیت لازم را به خرج می دهند و همیشه ترجیح می دهند با جدیدترین مدل مانتوها در هر مکانی ظاهر شوند.

مانتوی خفاشی یکی از مدل مانتوهایی که تن پوش راحتی دارد و برای فصول گرم سال می تواند بهترین انتخاب باشد. شما می توانید از طرح های زیبا مجلسی مانتو خفاشی در مهمانی و مجالس استفاده نمایید.

مانتو های خفاشی


مانتوهای خفاشی در انواع رنگ های زیبا و جدید موجود هستند و شما می توانید با توجه به رنگ پوست خود زیباترین طرح مانتوی خفاشی را برای خرید انتخاب نمایید.

مانتو خفاشی با رنگ تیره

در ادامه این مطلب طرح های زیبا و جدیدی از مدل مانتوی خفاشی زنانه و دخترانه را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم که امیدواریم این نمونه های جذاب مورد توجه تان قرار بگیرند.

 

مانتو مشکی خفاشی

 

زیباترین طرح های مانتو خفاشی

زیباترین طرح های مانتو خفاشی

مدل های مانتو خفاشی

مانتو خفاشی شیک زنانه

مانتو خفاشی شیک و زیبا

زیباترین نمونه های مانتو خفاشی

مدل های مانتو خفاشی

شیک ترین مدل های مانتو خفاشی

 

زیباترین طرح های مانتو زنانه

مانتو خفاشی زیبا و جدید

شیک ترین طرح های مانتو خفاشی

زیباترین نمونه های خفاشی

مانتو خفاشی شیک

مانتو خفاشی

مدلهای جدیدتری از مانتوهای خفاشی دخترانه و زنانه

انواع مدلهای جدید مانتو های خفاشی در طرح های اسپرت، مجلسی، بلند و کوتاه دخترانه و زنانه امروزه به یکی از ترندهای مد تبدیل شده است و استفاده از آنها برای پوششی شیک و زیبا در مجالس و مهمانی های مختلف طرفداران زیادی دارد، در ادامه مدلهای جدیدتر و زیباتری از انواع مانتوهای بلند و کوتاه خفاشی با طرح های پاییزی و تابستانی شیک برای دختران و خانوم های ایرانی خوش پوش گردآوری کرده ایم که امیدواریم تماشای این مدل مانتوهای زیبا مورد پسندتان قرار گیرند.

مدلی از مانتو خفاشی

مدل مانتوهای خفاشی به دلیل طراحی آزاد و راحتی آنها و نیز زیبایی و شیک بودن هیچ وقت از مد نمی افتند و حتی اخیرا تنوع بیشتری از این نوع لباسها در انواع استایل های  رسمی، اسپرت، مجلسی و … طراحی شده و در بازار وجود دارد؛ این مدل مانتوها به دلیل نوع طراحی خود به گونه ای هستند که برای خانوم های کوتاه قد چندان مناسب نیستند، از این رو بانوانی که هیکلی تر بوده و دارای بالاتنه درشتی می باشند، با این مدل مانتوها خوشتیپ تر و زیباتر به نظر می رسند. در این قسمت می توانید از مدلهای شیک و فوق العاده جذاب مانتوهای خفاشی برای انواع استایل زیبا و جذاب دیدن کنید و بهترین مدل آن را برای انتخاب مانتوی دلخواه خود ایده بگیرید.

مدل مانتوی خفاشی

انواع مانتوی خفاشی زنانه

مدل جذاب مانتوی خفاشی

مدل شیک مانتوی خفاشی

تصاویری از مانتوهای خفاشی

مدل مانتوی خفاشی تابستانی

مدل جدید مانتوی خفاشی

مدل مانتو خفاشی کوتاه

مدل مانتوی خفاشی جذاب

مدل مانتوی خفاشی دخترانه

مدل مانتو خفاشی جدید

مدل مانتوی خفاشی مجلسی

مدل مانتوی خفاشی شیک

مدل مانتوی خفاشی زیبا

مدل مانتوی خفاشی جدید

مدل مانتو خفاشی زیبا

همیشه مانتوها جزء مهم ترین خرید خانم ها است و هر خانمی به طرح و مدل مانتوی خود حساس است. جدیدترین و زیباترین نمونه های مدل مانتوهای خفاشی را در این بخش ملاحظه کردید که امیدواریم این مدل ها بتوانند ایده خوبی را به شما برای خرید یک مدل مانتوی ایده آل و متفاوت بدهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو