در سفرهای ضروری چگونه یک اقامتگاه ضدعفونی شده پیدا کنیم ؟

120

1399/7/9

12:31


در سفرهای ضروری چگونه یک اقامتگاه ضدعفونی شده پیدا کنیم ؟

سلامت نیوز:یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها که در هر سفری برایمان پیش می‌آید، پیدا کردن اقامتگاه است. حالا اگر مقصد سفرمان شمال باشد نگرانی برای این مسئله دو برابر خواهد شد. همیشه این سؤال که آیا می‌توانیم در شلوغی تعطیلات شمال یک ویلا ضد عفونی شده متناسب باسلیقه و پولمان پیدا کنیم در تمام طول مسیر ذهنمان را به خود مشغول می‌کند.


در سفرهای ضروری چگونه یک اقامتگاه ضدعفونی شده پیدا کنیم ؟




البته که دردسرهای اجاره سنتی ویلا در شمال تمامی ندارد. حتی اگر یک ویلا متناسب با پولی که دارید هم پیدا کنید باز ممکن است اتفاقاتی بیفتد که شما را به دردسر بیندازد. برای سودجویان در بازار اجاره اقامتگاه همیشه راهی وجود دارد که بتوانند بی‌دلیل پول بیشتری از مسافران دریافت کنند. حالا دریافت این مبلغ اضافه یا با قیمت‌گذاری‌های غیرمنطقی و ناچار بودن مسافر در همان ابتدای اجاره ویلا اتفاق می‌افتد یا زمان تخلیه با آوردن دلایل بی‌اساسی مانند آسیب به وسایل ویلا و یا دزدیده شدن وسیله‌ای که از ابتدا نبوده است!


گذشته از این مسائل، شمال کشور در تمام تعطیلات سال میزبان مسافران است. هیچ فرقی نمی‌کند تابستان باشد یا پاییز و یا حتی زمستان، کافی است تعطیلات چندروزه‌ای در پیش داشته باشیم تا عده زیادی از مردم برای سفر به شمال برنامه‌ریزی کنند. به همین دلیل اگر قرار باشد تا رسیدن به مقصد صبر کنید و بعد دنبال اقامتگاه و ویلا بگردید احتمال پیدا کردن یک مورد مناسب را در حد احتمال پیدا کردن یک سوزن در انبار کاه در نظر بگیرید.


اگر می‌خواهید از اجاره‌بهای غیرمنطقی، دردسرهای پس از اجاره ویلا در شمال، اتلاف وقت برای پیدا کردن ویلا و سوئیت مناسب، رضایت دادن به ویلاها با امکانات حداقلی و قیمت‌های بالا در امان بمانید، دور اجاره سوئیت و ویلا به روش‌های سنتی و قدیمی را خط بکشید. دیگر دوران اجاره سوئیت و ویلا به شکل حضوری و آفلاین به سر رسیده است.

حالا مسافران قبل از اینکه راهی سفر شوند اقامتگاهشان را از هر نظر چک می‌کنند، چندین عکس از تمام قسمت‌های ویلا می‌بینند، موقعیت مکانی‌اش را روی نقشه بررسی می‌کنند، نظرات کاربران قبلی را در مورد آن سوئیت یا ویلا می‌خوانند و بعد از مقایسه قیمت‌ها یکی را برای اقامت در سفرشان رزرو می‌کنند. همه این کارها به کمک سایت‌های ارائه‌دهنده‌ خدمات رزرو اقامتگاه به صورت آنلاین انجام می‌شود.


این شما و این ویلای شمال!
در اجاره ویلا به روش سنتی شما خودتان باید تک‌به‌تک به تمام ویلاها سر می‌زدید و آن‌ها را می‌دیدید؛ اما حالا ویلاها برای دیدن شما به منزلتان می‌آیند! کافی است وارد یک سایت معتبر شوید و نام مقصد موردنظرتان را جستجو کنید. مثلاً برای اجاره ویلا در رامسر کافی است نام رامسر را به همراه تاریخ سفر و تعداد نفراتتان در نوار جستجو وارد کنید و منتظر شوید تا نتیجه جستجو برای شما باز شود.

مثلاً در سایت میهمان شو بیش از 790 خانه و ویلا برای اجاره در شمال و بیش از 130 خانه و ویلا برای اجاره در شهر رامسر وجود دارد. شما می‌توانید در حداقل زمان ممکن در حالی که روی تخت خوابتان دراز کشیده‌اید و مشغول استراحت هستید تمام این 130 مورد را تک‌به‌تک بررسی کنید، عکس‌ها را ببینید، قیمت‌ها را مقایسه کنید، نظرات کاربران قبلی را بخوانید در نهایت یکی را انتخاب کنید.


شما به ما بگویید که اگر قرار بود به شکل آفلاین ویلا اجاره کنید در نهایت موفق به دیدن چند ویلا می‌شدید و انتخابتان را از بین چند مورد انجام می‌دادید؟ قطعاً جواب شما نمی‌تواند 130 مورد باشد. در این حالت شما نهایتاً در گزینه دهم مجبور به انتخاب می‌شوید، چون هرچه بیشتر به این گشت‌وگذار برای پیدا کردن ویلا ادامه دهید زمان بیشتری از سفرتان را هدر داده‌اید که طبیعتاً برای شما و همراهانتان خوشایند نخواهد بود.


قیمت‌گذاری سلیقه‌ای؟ امکان ندارد!
وقتی قرار است ویلا را از بازار دلالان اجاره اقامتگاه پیدا کنید احتمال اینکه گرفتار قیمت‌گذاری‌های غیرمنطقی و سلیقه‌ای دلالان شوید هم زیاد است؛ اما در روش آنلاین قیمت‌ها از پیش روی سایت قرار گرفته است. قیمت هیچ ویلایی به خاطر رضایت مشتری از آن ویلا بالاتر نمی‌رود و با شلوغ شدن شمال و کم شدن خانه و اقامتگاه قیمت‌های نجومی روی سایت نمی‌بینید. حتی بعضی از سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات اجاره سوئیت و ویلا در ایام مختلف سال تخفیفانی هم برای مسافران در نظر می‌گیرند که استفاده از آن‌ها می‌تواند هزینه‌های سفرتان را تا حد زیادی کاهش دهد.


خودتان اقامتگاه موردنظرتان را بسازید!
همه ما معیارهایی برای اجاره یک سوئیت یا ویلا داریم. امکان فیلتر کردن روی سایت میهمان شو این امکان را برایمان فراهم می‌کند که دقیقاً نتیجه‌هایی متناسب با معیارهایمان ببینیم. بعد از تعیین نام شهر مقصد می‌توانید با استفاده از گزینه‌ فیلتر در سایت نوع ویلایی را که می‌خواهید در آن اقامت داشته باشید از نظر ساحلی، کوهستانی یا جنگلی بودن، استخر دار بودن، نوع استخری که می‌خواهید، چشم‌اندازی که مدنظرتان است و امکاناتی که به آن‌ها نیاز دارید مثل پارکینگ یا آسانسور داشتن، مشخص کنید، محدوده‌ی قیمت را با توجه به بودجه‌تان تعیین کنید و بعد گزینه جستجو را بزنید تا ویلاهایی که دقیقاً مطابق معیارهایتان هستند به شما نشان داده شوند. مثلاً برای اجاره ویلا در چالوس خیلی مهم است که شما ویلای جنگلی می‌خواهید یا ویلای ساحلی! در شهری مثل چالوس که هم دریا دارد و هم جنگل و دسترسی به هردو هم راحت است باید انتخاب کنید کدام چشم‌انداز را بیشتر دوست دارید.


اتلاف وقت در سفر کار عقلانی نیست!
وقتی قرار است چند روز به دور از فضای شهری و کاروبارتان فقط استراحت کنید خیلی مهم است که کجا اقامت داشته باشید. از طرفی فرصت شما در سفر محدود است و اگر قرار باشد به خوب و بد کردن ویلاها مشغول شوید ساعت‌های زیادی از سفرتان را هدر می‌دهید. گذشته از این در شهرهایی مثل ماسال که کمی دور هستند و مسیر دسترسی به آن‌ها هم سخت است، اگر قرار باشد به امید پیدا کردن ویلا تا آنجا برویم و بعد دست از پا درازتر برگردیم زمان زیادی از سفرمان تلف می‌شود. وقت همیشه طلاست اما صحبت از سفر که می‌شود عیار آن بالاتر هم می‌رود.


با اجاره سوئیت به شکل آنلاین کافی ست پیش از سفر با یک جستجو ساده و چند کلیک از بین تمامی موارد موجود بهترین سوئیت یا ویلا را انتخاب و رزرو کنید. میهمان شو برای اجاره ویلا در ماسال بیش از 60 گزینه دارد. بسیار منطقی‌تر است که قبل از حرکت به سمت ماسال و طی مسافت طولانی تهران تا این ییلاق زیبا ویلای خودتان را رزرو کرده باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو