مدل مانتوهای مجلسی جدید و فوق العاده شیک و جذاب

مدل مانتوهای مجلسی جدید و فوق العاده شیک و جذاب


منبع: آرگا

555

1399/7/9

12:36


در این مطلب زیباترین و جدیدترین طرح های مدل مانتوهای مجلسی زنانه و دخترانه را برای شما خانم های خوش سلیقه ایرانی جمع آوری کرده ایم که امیدواریم این مدل ها مورد پسندتان قرار بگیرند.

مدل مانتوهای مجلسی جدید و فوق العاده شیک و جذاب

انتخاب مدل مانتوی مجلسی با طرح های شیک و زیبا برای خانم ها از اهمیت زیادی برخوردار است و همه خانم ها تمایل دارند که با زیباترین و جدیدترین مانتو مجلسی در مهمانی ها و مجالس شرکت کنند. در ادامه این مطلب تصاویری از زیباترین مدل مانتوهای مجلسی زنانه و دخترانه را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

وجود مانتوی مجلسی با طرح های مختلف خانم ها را در هنگام خرید دچار تردید می کند و معمولا خرید مانتو برای خانم ها کار پر استرسی است. شما می توانید برای کاهش تردید و استرس خود قبل از خرید مانتو مجلسی از طرح های زیر ایده بگیرید و مدل مانتویی را با طرح زیبا و جدید خریداری کنید.

مدل های زیبا و متنوع مانتو مجلسی

مدل مانتوهای مجلسی زیبا برای خانم های شیک پوش

مدل مانتوی مجلسی زنانه و دخترانه در انواع رنگ های زیبا و بی نظیر دوخته می شوند و اگر شما با دقت و هوشیاری مدل مانتو مجلسی دخترانه  و زنانه را با طرح و رنگ بی نظیر و زیبایی انتخاب کنید می توانید شیک پوش تر از همیشه به نظر برسید.

توجه به رنگ شلوار و کفش و کیف مجلسی نیز در زیبایی مدل مانتوی شما تاثیر گذار است. برخی از خانم ها برای شرکت در مهمانی ها و مجالس ترجیح می دهند تا مدل مانتو شلوار مجلسی ست استفاده کنند که این مدل مانتو و شلوار ها نیز اگر به اندام شما بیایند می تواند بهترین ایده برای خرید باشد.

مانتو سفید مجلسی

مدل مانتو مجلسی

مدل مانتو طرح دار زیبا

تصاویر مدل مانتوی مجلسی با گیپور

مانتو گیپور مجلسی  پاچه های لوکس و متفاوتی دارند و این مدل مانتو ها برای شرکت در مهمانی ها و مجالس می توانند انتخاب خوبی باشند. استفاده از پارچه های گیپور در دوخت مانتوی مجلسی می تواند مدل مانتو را زیبا و متفاوت کند اگر شما قصد دوختن مانتو را دارید بهتر است که از پارچه گیپور در یقه و آستین های مانتو و قسمت پایین تنه مانتو خود استفاده کنید.

مانتو مجلسی گیپور

مدل مانتوهای گیپور مجلسی

مانتو مجلسی گیپور دار

مدل مانتو مجلسی مشکی

مدل های زیبا و جدید مانتو مجلسی مشکی

یکی از انواع رنگ های زیبا و جذاب برای خانم های ایرانی مشکی است و بیشتر خانم ها در کمد لباس خود مانتو هایی به رنگ مشکی را دارند. مانتوی مجلسی مشکی ظاهری رسمی و زیبا دارند و شما می توانید این مدل مانتو ها را در هر مجلس و مهمانی بپوشید. اگر نمی خواهید مدل مانتو مشکی مجلسی ساده ای داشته باشید می توانید مانتو ها با یقه و آستین طرح دار را برای خرید انتخاب نمایید.

مدل مانتوهای مجلسی طرح دار

مانتو مجلسی زنانه

مدل مانتو مشکی

مانتو مجلسی

مانتو زیبا مجلسی

مدل مانتو طرح دار برای خانم های خوش سلیقه

مانتو مجلسی با طرح های متنوع مد سال

علاوه بر رنگ مشکی مانتوی مجلسی در انواع رنگ های متنوع تری در بازار موجود هستند برخی از خانم ها تمایل دارند که از مدل مانتو ها با پارچه طرح دار در مهمانی ها و مجالس استفاده کنند که این مدل مانتو ها ظاهر شما را متفاوت تر از همیشه نشان می دهد.

مدل مانتو سفید مجلسی

مدل مانتوهای مجلسی مد سال

مدل مانتوهای مجلسی زیبا

مدل مانتو زیبا و جدید

مدل مانتوهای مجلسی

مدل مانتو

مدل های طرح دار مانتو مجلسی

مانتو مجلسی تک رنگ

مدل مانتو مجلسی

مانتو های زیبا و جدید مجلسی

مدلهای مانتو مجلسی بلند

مانتو یکی از لباس های پرطرفدار در بین خانم ها می باشد که با توجه به مجالسی که پیش رو دارند مانتوی مناسب و شیکی را انتخاب می کنند که مانتوهای مجلسی در طرح و مدل های مختلفی هستند و نوع بلند آن یکی از شیک ترین مانتو ها برای مجالس می باشد که در طرح و رنگ های مختلفی وجود دارند و بسته به سلیقه تان می توانید آن را خریداری کنید.

مانتوی دخترانه بلند مجلسی

امروز مانتو های مجلسی مانند لباس های مجلسی بسیار زیبا و شیک طراحی می شود که کاردست با گیپور و مروارید هستند و برای مجالس گزینه بسیار مناسبی می باشند و با کفش های پاشنه بلند یک استایل مجلسی کامل به شما می دهند که البته باید در زمان خرید مانتو به رنگ پوست تان نیز توجه داشته باشید و مانتویی را انتخاب کنید که شما را زیباتر نشان دهد، در ادامه مطلب تصاویری از مدل مانتوی مجلسی بلند را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد تا با ایده گرفتن از آن ها بتوانید مانتوی بسیار شیکی را انتخاب کرده و بسیار زیبا و لاکچری به نظر آیید، بنابراین اگر قصد خرید مانتوی مجلسی بلند دارید بهتر است پایان مطلب همراه ما باشید.

مدل مانتوهای مجلسی شیک

مدل مانتوهای مجلسی بلند

مانتو زنانه مجلسی بلند

 مدل مانتو های ساده و مجلسی بلند

مانتوی بلند مجلسی با رنگ روشن

مدل مانتوهای مجلسی در طرح های شیک

طرح مانتوی مجلسی بلند

مانتوی مشکی بلند مجلسی

مانتوی طرح دار مجلسی

مانتوی بلند مجلسی زرشکی

مدل مانتوهای مجلسی بلند

مانتوی زنانه شیک و مجلسی

مدل مانتوی کار شده و مجلسی

مانتوی بلند مشکی

مدل مانتو مجلسی رنگی

در این مطلب زیباترین مدلهای مانتو مجلسی زنانه و دخترانه را با طرح های مد سال مشاهده کردید که امیدواریم این مدل های زیبا و ایده آل مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند. برای مشاهده انواع طرح های مانتو مجلسی می توانید در صورت تمایل به بخش مدل مانتو مجلسی مراجعه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو