لایو سانیا سالاری بازیگر عاشقانه ۲ در ماشین لاکچری اش

لایو سانیا سالاری بازیگر عاشقانه ۲ در ماشین لاکچری اش


منبع: پرشین وی

217

1399/7/9

14:06


در این ویدئو لایو سانیا سالاری را در ماشین لاکچری اش می بینید

لایو سانیا سالاری بازیگر عاشقانه ۲ در ماشین لاکچری اش

سانیا سالاری بازیگر جوان و تازه وارد سینمای ایران است. این بازیگر ۳۱ساله با بازی در سریال دلدادگان معروف شد و اکنون در سریال عاشقانه۲ ایفای نقش می کند. در ادامه در پرشین وی می خواهیم لایو سانیا سالاری را در ماشین شخصی اش ببینیم.

لایو سانیا سالاری بازیگر

سانیا سالاری با انتشار ویدئوی زیر نوشت:

به نام پروردگار مهربان

مهربانی را بیاموزیم

ویدئو صحبت های سانیا سالاری در ماشین

بد نیست درباره سانیا سالاری بیشتر بدانید

سانیا سالاری متولد ۲۰ تیر ۱۳۶۸ در بوشهر، بازیگر و فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما است. پدرش وکیل و اهل بیرجند است و مادرش اهل آبادان.پدربزرگ و مادربزرگ مادری اش عرب اهل سوریه هستند. یک خواهر دارد و تا ۲ سالگی در بوشهر زندگی کردند و سپس به مشهد رفتند و نزدیک به ۱۲ سال در این شهر زندگی کردند سپس به گرگان نقل مکان کردند. بعد از قبولی او در دانشگاه، به همراه خانواده به تهران آمدند. مجرد است و ازدواج نکرده تیترها و اخبار تحت عنوان همسر سانیا سالاری کذب است. در ویدئو بالا لایو سانیا سالاری را مشاهده کردید

لایو سانیا سالاری

سانیا سالاری

زندگی هنری سانیا سالاری

بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، بازیگری را کلاس های بازیگری مهتاب نصیرپور
شروع کرد، و در کارگاه های هنری محمد رحمانیان شرکت کرد. اولین بار
بصورت حرفه ای در تئاتر مجلس ضربت زدن به کارگردانی
محمد رحمانیان بازیگری را تجربه کرد.

لایو سانیا سالاری

عکس جدید سانیا سالاری

در همان اولین کار حرفه ای اش در تئاتر سال ۹۵ در نقش قطام نمایش مجلس ضربت زدن با منوچهر هادی آشنا شد. منوچهر هادی از سانیا سالاری برای بازی در نقش ارغوان سریال دلدادگان دعوت کرد و به این ترتیب سال ۹۶ اولین تجربه حرفه ای او در یک نقش اصلی جلوی دوربین رفت. به بهانه لایو سانیا سالاری درباره این بازیگر بیشتر صحبت می کنیم.

سریال دلدادگان ساخته منوچهر هادی یک ملودرام خانوادگی است که در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند. آدم های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه های داستان این سریال است.

بازیگر زن

بازیگر زن

منوچهر هادی در صفحه ی اینستاگرامش درباره ی سانیا سالاری نوشت :«سانیا سالاری در سریال دلدادگان ( پاهای بیقرار) بازیگر نقش ارغوان. اولین بار در تئاتر مجلس ضربت به کارگردانی محمدرحمانیان عزیز در سالن اصلی تئاتر شهر بازی درخشانش را دیدم و مطمئن بودم با او کار خواهم کرد. بی شک در اولین و اصلی ترین نقش خود در سریال پاهای بیقرار همه نگاه ها را معطوف خواهد کرد.ارغوانم بهترینها لایق توست.»

بازیگر ایرانی

بازیگر ایرانی

اینستاگرام و تانما

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو