پارتنر کیانو ریوز در ماتریکس ۴ پیدا شد

منبع: ایران آرت

85

1399/7/9

20:34


"ماتریکس ۴" به کارگردانی لانا واچوفسکی با بعضی از ستارگان قبلی سه‌گانه از جمله کیانو ریوز ساخته خواهد شد.

ایران آرت: دنیل برنهارت بازیگر و بدل‌کاری که در فیلم‌های "ماتریکس" نقش "مأمور جانسون" را بازی کرد، در قسمت چهارم ظاهر خواهد شد. فیلمبرداری این پروژه پس از پنج ماه وقفه به تازگی در برلین ادامه پیدا کرده است. 

برنهارت در "ماتریکس بارگذاری مجدد" که سال ۲۰۰۳ اکران شد بازی کرد. او سابقه‌ی بازی در فیلم‌های "جان ویک" (John Wick) را نیز به عنوان بازیگر و بدلکار دارد. برنهارت اخیراً در سریال‌های "کربن تغییریافته" (Altered Carbon) نت‌فلیکس و "بری" (Barry) شبکه‌ی HBO ظاهر شده است. 

به گزارش ۳۰نما، "ماتریکس ۴" به کارگردانی "لانا واچوفسکی" با بعضی از ستارگان قبلی سه‌گانه از جمله "کیانو ریوز"، "کری-آن ماس"، و "جیدا پینکت اسمیت" ساخته خواهد شد. چهره‌های جدید داستان نیز "پریانکا چوپرا جونز"، "جسیکا هنویک"، "ارندیرا ایبارا"، "نیل پاتریک هریس"، "توبی انوومر"، "برایان جی. اسمیت"، "اندرو کالدول"، "یحیی عبدالمتین دوم" و "الن هالمن" بوده‌اند. بعضی از چهره‌های سه‌گانه‌ی از جمله "لورنس فیشبورن" و "هوگو ویوینگ" که نقش‌های "مورفیوس" و "مأمور اسمیت" را بازی می‌کردند در پروژه مشارکتی ندارند.

ریوز اخیراً در مصاحبه با بی‌بی‌سی تأیید کرد که "ماتریکس ۴" یک پیش‌درآمد نیست و تنها این وعده را می‌دهد: "نه، نه. به گذشته نمی‌رود."

برادران وارنر "ماتریکس ۴" را ۱ آوریل ۲۰۲۲ (۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۱) پخش خواهد کرد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو