دانلود بازی Embracelet برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Embracelet برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

83

1399/7/9

20:48


تمام آن‌چیزی که می‌توانید از بازی Embracelet انتظار داشته باشید، یک داستان هیجان انگیز در محیطی بی‌نظیر است. می‌توانید کاوش کرده و پازل‌های مربوط به مراحل مختلف را حل کنید. شما در نقش شخصی به‌نام جسپر هستید که نوجوانی نروژی الاصل است. او با مادرش در این شهر زندگی می‌کند و در نهایت شما را به درک درستی از محیطی که در آن حضور دارید، خواهد رساند. او وظیفه دارد که رمز و راز موجود در یک دستبند را پیدا کرده و به این سوال پاسخ دهد که این دستبند از کجا آمده است؟ مال کیست و چرا پدر بزرگش، جزیره و زندگی قدیمی خودش را پشت سر گذاشته است؟

در این بین ما جزیره زیبایی را می‌بینیم که از پازل‌های مختلف پر شده است و تمام داستان در این‌جا جریان دارد. شما دوستان زیادی در پیرامون خود خواهید داشت که روی داستان بازی تاثیرگذار هستند و باید انتخاب درستی در قبال رفتار با آن‌ها داشته باشید. بازی Embracelet سطح دشواری ملایمی دارد و با داستان و موسیقی جذاب می‌تواند شما را سرگرم کند. با اثری روبرو هستید که در صنعت بازی‌های ویدیویی منحصربه‌فرد است و می‌تواند دلچسب دنبال شود. در این بازی تیمی تاثیرگذار بوده‌اند که ماتیس فولکستاد آن را رهبری کرده و پیش از این نیز جوایز زیادی را به‌خاطر بازی‌های خود دریافت کرده است.

Embracelet Build 5584034 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Embracelet

بازی Embracelet بین ۳ الی ۶ ساعت گیم‌پلی دارد و پایان‌های مختلفی برای آن پیش‌بینی شده است. این بازی برای کنسول‌های دیگر یعنی ایکس باکس وان و نینتندو سوئیچ نیز منتشر شده است و در هر شرایطی می‌توانید بازی را تجربه کنید. در این بازی گرافیک جذاب و کارتونی را شاهد هستیم که المان‌هایش مختص خود بازی است و توسط سازندگان طراحی شده است. سعی کنید از دوستان خود کمک گرفته و داستان بازی را درک کنید. این روند کمک می‌کند که با علاقه بیشتری بازی را دنبال کرده و تفکرات بیشتری روی روند انتخاب‌های خود داشته باشید.

info

Exploration, puzzles and an exciting story in a unique setting Embracelet puts you in the role of Jesper, a Norwegian teenager who lives with his mom in the city. One day he is handed an old bracelet by his Grandfather who grew up in a fishing community up north. This bracelet has powers – strange, mysterious powers! Jesper is given the task to unravel the mystery behind the bracelet. Where does it come from? Who does it belong to? And why did his Grandfather leave the island and his old life behind?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Processor: i3 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Intel Iris or better

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Runs best on a system with a dedicated graphics card

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی کپی و جایگزین نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Embracelet Build 5584034-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو