تلخ ترین روز کرونایی پایتخت

30

1399/7/10

09:21


فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، تلخ ترین روز کرونایی پایتخت را هشتم مهرماه ذکر کرد که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بالاترین رکورد ثبت فوتی ها را در استان تهران داشته است.

تلخ ترین روز کرونایی پایتخت

به گزارش بهداشت نیوز دکتر علیرضا زالی تهران با اشاره به شرایط بحرانی و وضعیت کاملا قرمز پایتخت بر ضرورت اعمال محدودیت ها در تهران تاکید کرد.

تهران همچنان بحرانی و قرمز است

وی با توجه به وضعیت بحرانی تهران و آمار رو به تزاید میزان بستری و ابتلا، هر گونه تاخیر در اعمال محدودیت ها در روزهای آتی را باعث بروز مشکلات جدی تری برشمرد و خواستار تسریع اعمال محدودیت ها در پایتخت شد.

دکتر علیرضا زالی با اشاره به پیشنهادات ستاد مقابله با کرونای پایتخت درخصوص اعمال محدودیت و جرایم بازدارنده عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم استفاده از ماسک  یادآور شد که بازه زمانی اعمال این محدودیت ها یک هفته ای است و قابلیت تمدید یا تعلیق خواهد داشت .

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته ۸۷۰ مورد جدید کرونایی در بخش های عادی و ۱۶۸ مورد نیز در بخش های وِیژه بیمارستان های تهران بستری شدند و براساس آمار میزان بستری موارد جدید ابتلا به کرونا در ۴۸ ساعت گذشته نزدیک به ۱۰۰۰ نفر رسید که نگران کننده است.

 

هشتم مهرماه؛ تلخ ترین روز کرونایی پایتخت

وی روز گذشته (هشتم مهرماه) را یکی از تلخ ترین روزهای کرونایی پایتخت برشمرد که بالاترین میزان مرگ و میر ثبت شده در استان تهران از ابتدای شیوع کرونا تاکنون را داشته است.

فرمانده ستاد عملیات مدیریت کرونای پایتخت با اشاره به آمار بالای فوتی ها در روزهای ۲۸ اسفند، چهارم فروردین ، دوم و چهارم مردادماه خاطرنشان کرد: روز گذشته شاهد بیشترین میزان مرگ و میر ناشی از کرونا در تهران بودیم و  متاسفانه بالاترین رکورد ثبت شده فوتی های کرونایی در پایتخت است .

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو