بررسی استایل شخصیت‌های سریال Big Little Lies

بررسی استایل شخصیت‌های سریال Big Little Lies


منبع: برترین ها

82

1399/7/10

09:40


در این مطلب با شما هستیم تا به بررسی اجمالی شخصیت‌های سریال big little lies پرداخته و تناسبی که بین شخصیت افراد و نوع پوشش آن‌ها وجود دارد را با شما در میان بگذاریم.

برترین‌ها: بدون شک سریال big little lies یکی از محبوب‌ترین سریال‌های خانوادگی و اجتماعی چند سال اخیر به حساب می‌آید. بازیگران محبوبی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند، شخصیت‌پردازی سریال، خط داستانی زیبا و همچنین موسیقی متن فوق‌العاده همه و همه دست به دست هم دادند تا این سریال را به یکی از زیبا‌ترین و البته عامه‌پسند‌ترین سریال‌های چند سال اخیر بدل کنند.

بررسی استایل شخصیت‌های سریال Big Little Lies

یکی از نکات مثبتی که در big little lies بسیار مورد توجه قرار گرفته است، طراحی لباس شخصیت‌ها و فرم استایل آن‌هاست که کاملا متناسب با شخصیت‌ها و حالات روحی و درونی آن‌ها طراحی شده است. ۵ زن با شخصیت‌هایی کاملا متفاوت از یکدیگر که در ایالت کوچک، اما مرفهی در آمریکا، به نام مونتری زندگی می‌کنند و هرکدام دغدغه‌های مربوط به زندگی عاطفی و زناشویی خود را دارند و پوشش آن‌ها کاملا متناسب با شخصیت و دغدغه‌هایشان طراحی شده است.

در این مطلب با شما هستیم تا به بررسی اجمالی شخصیت‌های این سریال پرداخته و تناسبی که بین شخصیت افراد و نوع پوشش آن‌ها وجود دارد را با شما در میان بگذاریم.

مدلاین مارتا مکنزی؛ یک مادر اصیل آمریکایی

بررسی استایل لباس شخصیت‌های Big Little Lies

تشخیص تفاوت بین مدلاین و ریس ویترسپون (شخصیت اصلی و بازیگر) دشوار است، هر دو رویکرد مشابهی به هنگام ظاهر شدن در دید عموم دارند. ریس ویترسپون همیشه به خوبی آراسته و آماده در مقابل دوربین حاضر می‌شود و مدلاین زنی با اراده و پرانرژی در ماموریت با چرخه‌ای از لباس‌های گل گلی و کفش پاشنه بلند، کیف‌های دستی، کفش جیر و ژاکت پشمی است. هدفی در شیوه لباس او نهفته است: استایل او فردی ناامید و درهم را نشان می‌دهد که بیشتر از این نمی‌تواند این وضع را تحمل کند. دلیل این رفتار مدلاین می‌تواند همسر سابق و یا دختر لوسش باشد.

سبک پوشش به فرم مادران آمریکایی او از برند‌های مشهور نشان می‌دهد هر کسی با پول کافی می‌تواند با خرید لباس از مسائلی که در زندگی با آن‌ها درگیر است دور شود و به آن‌ها کمتر اهمیت دهد. آنچه شخصیت مدلاین را دوست داشتنی می‌کند، اشتیاق او برای خوب زندگی کردن است. داشتن خانه‌ای زیبا با اثاثیه عالی، با وجود روان رنجور و پوشش او بر این عقیده تاکید دارد که باید همه چیز را زیبا و دست نخورده نگه داشت.

  • عناصر اصلی کمد: لباس‌های گل‌گلی و چین‌دار و آستین کوتاه، کفش‌های پاشنه‌دار و رژلب قرمز

سلست رایت؛ پوششی برای جلب اعتماد بیشتر

بررسی استایل لباس شخصیت‌های Big Little Lies

سلست یکی دیگر از شخصیت‌های مهم و تاثیرگذار سریال است که نیکول کیدمن توانسته به خوبی در این نقش حاضر شود و با زیبایی خیره‌کننده‌اش بسیاری را جذب تماشای سریال کند. استایل و فرم پوشش سلسلت برخلاف مدلاین، سعی در پوشاندن شخصیت واقعی او دارد. او در عمارتی ساحلی با دکوراسیونی که بسیار زیبا و با سلیقه طراحی شده، به همراه همسرش و دو فرزند دوقلویش زندگی می‌کند و به نظر می‌رسد که در زندگی‌اش همه چیز دارد.

سلست زنی مستقل است که ظرافت و زیبایی طبیعی او در انتخاب لباس نیز به وضوح دیده می‌شود. به عنوان یک وکیل سابق در لباس‌های سلست قید و بند خاصی وجود دارد. معمولا لباس‌هایی سرسنگین با رنگ‌هایی خنثی می‌پوشد تا مورد سوء‌استفاده قرار نگیرد. محدودیتی که سلست در فرم پوشش برای خود قائل می‌شود، علاوه بر مرتبط بودن با شغل سابق او یعنی وکالت، به بدبینی و طرز تفکر همسرش پری، که مدام ترس از دست دادن او را دارد نیز مرتبط است. در واقع سلست سعی دارد با پوشش خود همسرش را هم به نوعی از خودش مطمئن سازد.

  • عناصر اصلی کمد: کت‌های پشمی رنگ بژ یا قهوه‌ای، بلوز‌های آستین بلند، کفش‌های پاشنه تخت

بانی کلارسون؛ تنها استایل بوهمین مونتری

بررسی استایل لباس شخصیت‌های Big Little Lies

حتما به استایل بانی (زویی کراویتز) در این سریال توجه کنید. او دقیقا متضاد سایر خانم‌ها در این سریال لباس می‌پوشد. بانی روحیه‌ای آزاد دارد که معمولا مانند بوهمین‌ها، پوشش‌هایی آزادانه و بی قید دارد. مانند بوهمین‌ها دوست دارد لباس‌هایی سازگار با محیط زیست بپوشد، موهایش را ببافد و گردنبندی را که خودش درست کرده به گردن بیاندازد.

او با همسر سابق مدلاین، نیتن ازدواج کرده و شخصیت و فرم پوششی کاملا متضاد با مدلاین دارد. بر خلاف مدلاین که هر صبح زمان زیادی را صرف رسیدگی به خود و آماده شدن می‌کند، بانی استایلی کاملا ساده و بی آلایش دارد. بانی از معدود زنان ساده‌ی این ایالت ساحلی به حساب می‌آید که البته همین سادگی و در عین حال جذابیت او مردان زیادی را جذب می‌کند.

بانی مربی یوگا است و در بسیاری از سکانس‌های سریال نیز او را به واسطه‌ی شغلش با شلوار‌های جذب ورزشی و نیم‌تنه می‌بینیم.

  • عناصر اصلی کمد: رویه‌های قدیمی و گشاد، گردنبند‌های سنگی دستساز، صندل

جین چپمن؛ پوششی برای محافظت از خود

بررسی استایل لباس شخصیت‌های Big Little Lies

در اویل سریال جین چپمن (شایلین وودلی) یکی از شخصیت‌های مرموز سریال به حساب می‌آمد، اما با گذر زمان جلوه بهتری از او به چشم آمد. مادری مهربان و فوق‌العاده با مسئولیت که تحت هر شرایطی سعی می‌کند به پسر کوچکش اعتماد کامل داشته باشد و اعتماد او به خودش را نیز جلب کند. به عنوان بازمانده از تجاوز جنسی همیشه لباس‌هایی تدافعی به تن دارد، انگار سعی دارد با لباس‌هایش نشان دهد که دلش نمی‌خواهد مردی نزدیکش شود.

تفاوت فاحشی که او با سایر زنان دارد چکمه‌های بنددار اوست که معمولا با شلوار جین چسبیده و کت پوشیده ست می‌کند. استایل او بدون در نظر گرفتن مد و ترند‌ها، حتی بدون در نظر گرفتن اینکه لباس به او می‌آید یا نه، انتخاب شده است. کیف کناری او اجازه می‌دهد تا آزاد باشد و در شرایط فوری عکس العملی نشان دهد. این حالت تدافعی نیز ناشی از آسیبیست که از تجاوز جنسی دیده است. او همیشه حالتی نگران دارد و پر از تشویش با یک چمدان احساسات است. لباس او شخصیت واقعی او را منعکس می‌کند و مثل سایر زنان سریال وسواس خاصی در لباس ندارد.

  • عناصر اصلی کمد: پیراهن‌های شطرنجی یا چارخانه، شلوار جین‌های جذب مشکی، بوت‌های بند دار

رنتا کلاین؛ زنی قدرتمند با لباس‌های گران قیمت

بررسی استایل لباس شخصیت‌های Big Little Lies

رنتا(لارا درن) دیگر زن ثروتمند سریال به حساب می‌آید. او همچنین کسی است که پول زیادی دارد، اما سبک لباس ثابتی ندارد. او که یک زن قدرتمند در حرفه خود است و همچنین مادری است که مخالف قلدری دیگران است و پر سروصدا‌تر از سایر مادران می‌باشد. فرم پوشش رنتا کاملا نشان‌دهنده شخصیت قوی و قدرتمند او در سریال می‌باشد.

برخلاف سلست، رنتا نسبت به لباس و مد وسواس خاصی دارد و بر خلاف مدلاین که معمولا لباس‌هایی عامه‌پسند می‌پوشد، رنتا سعی دارد لباس‌هایی بپوشد که شخصیت خودساخته و منحصر به فرد خود را به رخ کشیده و قدرتش را نمایان کند. معمولا لباس‌هایی از برند‌های شناخته‌شده‌تر می‌پوشد تا همزمان ثروت و قدرتش را نشان دهد.

  • عناصر اصلی کمد: پیراهن‌های نیمه بلند، کفش‌های پاشنه‌دار از برند‌های معتبر و کیف گوچی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو