علیرضا قدمی گفت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه۱۲ مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

وی افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای "کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه" و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور "کرج-چالوس"، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز جمعه تا ساعت ۲ بامداد روز بعد از کرج ابتدای اتوبان "تهران-شمال" به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۲۰ شب تا ۲ بامداد روز بعد از "مرزن آباد" به سمت "کرج-تهران" یک طرفه می شود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور "هراز"، خاطرنشان کرد: تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مهرماه از محور "هراز" ممنوع است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، قدمی اظهارکرد: تردد خودروها از ساعت ۱۸ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۲۰ تا ساعت ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب استک به سمت رودهن یک طرفه می شود.