مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه شیک و جذاب

مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه شیک و جذاب


منبع: آرگا

1,153

1399/7/10

11:28


در این مطلب انواع مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه با جدیدترین و زیباترین طرح های مد سال را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه شیک و جذاب

از پارچه حریر در دوخت انواع بلوز، شومیز و پیراهن های مجلسی استفاده می شود. مدل بلوز مجلسی حریر از انواع مدل لباس های شیک و مناسب برای مهمانی ها و مجالس مختلف است؛ این مدل لباس های مجلسی دخترانه و زنانه در انواع طرح های ساده و گلدار موجود است که انتخاب هر یک از این طرح های شومیز حریر به سلیقه شما بستگی دارد.

اغلب خانم ها در مهمانی های دورهمی و مجالس کوچک از بلوزهای شیک استفاده می کنند؛ در دوخت بلوزهای مجلسی از انواع پارچه های گیپور و ساتن و حریر و … استفاده می شود که در میان این مدل بلوزهای متنوع بلوز حریر و بلوز گیپور در بین خانم ها پرطرفدار تر است.

مدل بلوز قرمز حریر

مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه شیک

مدل بلوز مجلسی حریر، از انواع مدل بلوز ها با پارچه خنک است که از این مدل بلوز مجلسی زنانه اغلب در فصول گرم سال استفاده می شود و شما می توانید این مدل بلوز را با شلوار و ساپورت و دامن مناسبی در مهمانی ها و مجالس مختلف بپوشید.

مدل بلوز طرح دار حریر

مدل شومیز حریر مجلسی ساده

مدل بلوزهای حریر ساده از محبوبیت بیشتری برخوردار است این مدل بلوزها در انواع رنگ های تیره و روشن موجود می باشد که انتخاب رنگ شومیز مجلسی حریر بهتر است با توجه به رنگ پوست و فرم اندام انجام شود.

از بلوزهای حریر با انواع رنگ های روشن و تیره می توانید در مهمانی های مختلف استفاده کنید و علاوه بر این می توانید این مدل بلوزها را با دامن های طرح دار و یا ساده بپوشید و شیک پوش و جذاب تر از همیشه در مهمانی ها به نظر برسید.

مدل بلوز ساده حریر

مدل بلوز آستین دار حریر

مدل بلوز حریر و ساده

مدل بلوز شیک و ساده حریر

مدل بلوز ساده حریر

مدل بلوز اسپرت حریر

مدل بلوز ساده و حریر

مدل بلوز زنانه حریر

مدل بلوز آستین کوتاه حریر

مدل بلوز مجلسی آستین کوتاه

بلوز مجلسی

مدل بلوز دخترانه حریر

مدل بلوز حریر سفید و ساده

مدل بلوز شیک و ساده حریر

بلوز مجلسی آستین کوتاه

مدل بلوز ساده و شیک حریر

بلوز ساده و شیک دخترانه

مدل شومیز مجلسی ساده و شیک حریر

مدل بلوز شیک و زیبا دخترانه

بلوز ساده و شیک مجلسی

مدل بلوز سفید حریر

بلوز دخترانه سفید و ساده حریر

مدل بلوز حریر آبی

مدل شومیز حریر مجلسی طرح دار

شومیز حریر مجلسی گلدار و طرح دار از انواع مدل بلوزها با پارچه های طرح دار است که در این مدل پارچه های حریر از ترکیب رنگ های مختلف استفاده می شود. بهتر است این مدل بلوزها را با دامن و یا شلوار های ساده بپوشید تا جذابیت ظاهری و شیک پوشی تان بیشتر به نظر برسد.

بلوزهای حریر طرح دار و گلدار برای خانم ها در هر رده سنی مناسب هستند کافیست طرح و رنگ این مدل لباس ها را با توجه به سن و سال خود انتخاب کنید.

مدل بلوز مجلسی حریر طرح دار

بلوز طرح دار مجلسی

مدل بلوز مجلسی حریر گلدار

مدل بلوز گلدار زنانه

مدل بلوز زیبا و شیک طرح دار

مدل شومیز مجلسی حریر طرح دار

بلوز مجلسی دخترانه حریر

مدل شومیز دخترانه مجلسی حریر

مدل بلوز مجلسی حریر گلدار

مدل بلوز شیک و مجلسی طرح دار

مدل بلوز گلدار حریر

مدل بلوز دخترانه آستین دار

مدل بلوز طرح دار دخترانه

مدل بلوز و شومیز حریر کره ای برای مجالس مختلف

طراحی انواع مدل لباس کره ای برای دختران و خانم های جوان فوق العاده شیک و زیبا می باشد از این رو بسیاری از دختر خانم جوان طرفدار مدل بلوزها و شومیزهای حریر کره ای می باشند و علاقمندند برای میهمانی ها و مجالس مختلف از مدل لباس های حریر کره ای برای پوشش خود انتخاب کنند. زیبایی و جذابیت این مدل بلوزهای حریر بسیار زیاد می باشد و با سلیقه اغلب بانوان به ویژه خانم های شیک پوش و مشکل پسند مطابقت دارد.

مدل شومیز دخترانه کره ای از به روزترین مدل های لباس برای مجالس مختلف می باشد که پوشیدن انواع شومیز با طرح و دوخت متفاوت در کنار انواع مدل دامن های کوتاه دخترانه زیبا می تواند استایل فوق العاده شیکی به دختر خانم های جوان ببخشد و زیبایی و جذابیت آن ها را دو چندان نمایید. به همین منظور در ادامه این بخش، مدل های بسیار متنوع و دوست داشتنی از بلوز و شومیز حریر دخترانه در طرح و رنگ های خاص و شیک را گردآوری کرده ایم و شما همراهان عزیز را به دیدن این لباس های حریر دعوت می کنیم که امیدواریم مطابق با سلیقه شما باشند، همچنین مدل انتخابی ایده آل برای سفارش دوخت لباس مجلسی حریر شما باشد.

جدیدترین مدل بلوز مجلسی حریر

بلوز مجلسی حریر جدید کره ای

بلوز مجلسی حریر متفاوت کره ای

بلوز مجلسی حریر دیدنی کره ای

بلوز مجلسی حریر فوق العاده کره ای

بلوز مجلسی حریر ایده آل کره ای

قشنگ ترین مدل بلوز مجلسی حریر

بلوز مجلسی حریر طرح دار کره ای

بلوز مجلسی حریر مشکی کره ای

بلوز مجلسی حریر سفید کره ای

بلوز مجلسی حریر گل دار کره ای

مدل بلوز حریر کره ای جدید

شیک ترین مدل بلوز مجلسی حریر

مدل بلوز حریر کره ای قشنگ

مدل بلوز حریر کره ای به روز

مدل بلوز حریر کره ای بی نظیر

مدل بلوز حریر کره ای منحصر به فرد

مدل بلوز حریر کره ای کار شده

به روز ترین مدل بلوز مجلسی حریر

انواع مدل بلوز حریر کره ای

مدل بلوز مجلسی حریر زنانه و دخترانه با انواع طرح های ساده و گلدار را در این بخش از دنیای مد مجله آرگا مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل بلوز کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو