مدل ابرو هاشور جدید با ۴۴ طرح متفاوت برای انواع صورت

مدل ابرو هاشور جدید با ۴۴ طرح متفاوت برای انواع صورت


منبع: آرگا

518

1399/7/10

12:38


هاشور ابرو از انواع روش های مناسب برای فرم و حالت دادن به مدل ابرو ها است و اغلب خانم هایی که دارای ابرو های تو خالی هستند از این روش برای ترمیم ابرو های خود استفاده می کنند؛ در ادامه تصاویری از انواع مدل ابرو هاشور با طرح های مختلف را مشاهده خواهید کرد.

مدل ابرو هاشور جدید با ۴۴ طرح متفاوت برای انواع صورت

مدل ابرو هاشور در انواع مدل های پهن و باریک با اندازه های کوتاه و بلند موجود است و شما می توانید با توجه به فرم ابروهای خود از بین این مدل های متنوعی هاشوری مناسب را برای فرم دادن به ابروهای خود انتخاب کنید و در چهره تان تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

امروزه اغلب خانم ها برای داشتن ابروهایی خوش حالت و جذاب از هاشور ابرو، سایه ابرو و تاتو ابرو استفاده می کنند که هر کدام از این روش ها به ابروها فرم و حالت متفاوتی را می دهند و باعث می شوند چهره شما زیباتر و جذاب تر از همیشه به نظر برسد.

مدل ابروی هاشور جدید

مدل ابرو هاشور با جدیدترین متدهای آرایش ابرو روز دنیا

هاشور ابرو بهتر است توسط آرایشگری ماهر و با تجربه کافی انجام شود تا زیبایی ابرو های شما تضمین شده باشد. از مدلهای ابرو هاشور، اغلب خانم ها و دختران جوان برای زیبایی بیشتر چهره شان استفاده می کنند؛ در ادامه مدلهایی متنوع از این نوع ابرو ها را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید.

مدل ابروی شیک هاشور

انواع مدلهای هاشور ابرو

هاشور ابروها در سه مدل مختلف هاشور خطی و هاشور هایلایت و هاشور سه بعدی موجود است و بهتر است هر خانمی از این مدل ها برای هاشور زدن به ابروی خود استفاده کند.

مدل ابروی هاشور خطی


در هاشور خطی بین خط هایی از ابرو که هاشور انجام شده است مجددا خط هایی دیگر ایجاد می شود که به این روش اصطلاحا هاشور خطی گفته می شود.

مدل هاشور خطی


هاشور هایلایت یکی دیگر از انواع مدل های هاشور است که در این روش از رنگ های روشن و تیره برای هاشور زدن به ابروها استفاده می شود.

مدل ابروی نازک هاشور


هاشور سه بعدی یکی دیگر از روش های هاشور ابرو است که در این روش ابرو به صورت برجسته هاشور زده می شود و ابرو ها به صورت طبیعی دیده می شوند.

مدل ابروی شیک و جدید هاشور

در ادامه تصاویری از انواع مدل هاشور ابرو، با جدیدترین متدهای آرایش ابروی روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل ابرویی مناسب را برای خود انتخاب کنید.

مدل ابروی هاشور زنانه

مدل ابرو هاشور زنانه

 

مدل هاشور ابرو شیک

مدل زیبا و جذاب هاشور ابرو

مدل جدید هاشور ابرو

مدل هاشور ابروی پهن

     

مدل زیبا و شیک هاشور

مدل ابروی نازک هاشور

مدل هاشور

هاشور پهن ابرو

مدل شیک و متفاوت هاشور ابرو

مدل ابرو هاشور شیک

مدل هاشور ابرو عروس

مدل زیبا و جدید هاشور ابرو

مدل ابروی نازک هاشور

مدل هاشور پهن و شیک

مدل جدید و جذاب هاشور ابرو

مدل ابروی پهن و شیک هاشور

مدل هاشور ابرو پهن و کوتاه

مدل ابروی شیک و جذاب هاشور

مدل ابرو هاشور عروس جدید

مدل ابروی هاشور

مدلهای جدید هاشور ابروی پهن اسپرت

همانطور که در تصاویر بالا نیز مشاهده کردید، انواع هاشور ابروها در مدلهای پهن و باریک و در اندازه های بلند و کوتاه وجود دارد که هر کسی می تواند با توجه به فرم ابرو های خود و سلیقه اش از بین این مدل های متنوع بهترین آن را انتخاب کرده و تغییرات جذابی را در چهره اش به وجود آورد.

مدل ابروی هاشور

حال در هنگام انجام هاشور و یا روشهای دیگر آرایش ابروها بهتر است این کار توسط آرایشگری مجرب و ماهر صورت گیرد تا زیبایی ابروهایتان کاملا تضمین شده باشد. در ادامه مدلهایی از انواع مدلهای هاشور ابروی اسپرت پهن را ملاحظه می کنید.

تصاویری از مدل ابروی هاشور

امروزه مدل ابروی اسپرت در بین خانوم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ این مدل ابرو به گونه ای است که بسیار ساده و طبیعی به نظر می رسد از این رو سن افراد را کمتر و جوان تر نشان می دهد، در این مدل حالت خاصی به ابرو ها داده نمی شود و مناسب برای بانوانی است که فاصله بین چشم هایشان زیاد بوده و یا پشت چشم هایشان بلند می باشد. مدل ابروی اسپرت واقعا زیبا و جذاب است و به دلیل اینکه کاملا طبیعی و بدون دست خوردگی می باشد، مدلی شیک و دخترانه نیز محسوب می شود، در اینجا می توانید از مدلهای جذاب هاشور ابروی اسپرت پهن دیدن کنید.

جدیدترین مدل ابروی هاشور

زیباترین مدل ابروی هاشور

انواع مدل ابروی هاشور

مدل ابروی هاشور اسپرت

مدل ابروی هاشور پهن اسپرت

مدل ابرو هاشور پهن

مدل ابروی هاشور پهن دخترانه

مدلی از ابروی هاشور

مدل ابرو هاشور زیبا

مدل زیبای ابروی هاشور

مدل جذاب ابروی هاشور

مدل جدید ابروی هاشور

مدل ابروی هاشور زیبا

مدل ابرو هاشور اسپرت پهن

هاشور ابرو، از انواع روش های مناسب برای ایجاد تغییرات در ابروها است؛ در این بخش از آرایش و زیبایی انواع مدل ابروهای هاشور را ملاحظه کردید شما می توانید با ایده گرفتن از این مدل ها ابروهایتان را به زیباترین شکل ممکن هاشور بزنید و تغییرات ایده آلی را در چهره خود ایجاد کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع مدل ابروها و آرایش صورت کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو