جزییات جدید از زمان ثبت نام لاتاری گرین‌کارت آمریکا

جزییات جدید از زمان ثبت نام لاتاری گرین‌کارت آمریکا


منبع: روزیاتو

115

1399/7/10

17:54


زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ گرین کارت آمریکا برای قرعه کشی سال ۲۰۲۲ میلادی، مهر و آبان ۱۳۹۹ است. زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ از ۷ اکتبر ۲۰۲۰ میلادی مصادف به ۱۶ مهر ۱۳۹۹ آغاز و زمان پایان ثبت نام لاتاری آمریکا نیز ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ میلادی مصادف به ۲۰ آبان ۱۳۹۹ است.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ آمریکا از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه روز شانزده مهر آغاز و در ساعت ۱۹:۳۰ روز ۲۰ آبان ۹۹ پایان می یابد. زمان انتخابات ریاست جمهوری امریکا، ۱۳ آبان است و شما تا ۷ روز پس از زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا فرصت دارید تا در قرعه کشی اینترنتی گرین کارت آمریکا شرکت کنید.

قرعه کشی گرین کارت آمریکا امسال در سال آینده میلادی به صورت اینترنتی انجام می شود و اگر شما امسال (مهر تا آبان ۹۹) در قرعه کشی گرین کارت آمریکا ثبت نام کنید، فرآیند قرعه کشی گرین کارت آمریکا و اعلام نتایج برندگان قرعه کشی گرین کارت آمریکا ۲۰۲۲ در بهار سال ۱۴۰۰ شمسی انجام خواهد شد.

اسامی برندگان قرعه کشی گرین کارت آمریکا که در سال ۲۰۱۹ میلادی شرکت کرده بودند، امسال اعلام شد و طی نامه به ده ها هزار نفر در سراسر جهان، اطلاع رسانی گردید. برای ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت آمریکا ۲۰۲۲ شما بایستی به سایت dvlottery.state.gov مراجعه کرده و در بازه زمانی مربوط به زمان آغاز ثبت نام قرعه کشی گرین کارت آمریکا در سال ۱۳۹۹ (۲۰۲۰ میلادی)، فرم اینترنتی مربوطه را تکمیل کنید.

توجه داشته باشید که حتما در بازه زمانی مربوط به ثبت نام لاتاری امریکا ۲۰۲۲ اقدام کنید. برای شرکت در قرعه کشی گرین کارت آمریکا، تکمیل فرم اینترنتی الزامی است. ثبت نام لاتاری آمریکا ۲۰۲۲ به صورت رایگان است و هیچ پولی از میلیون ها متقاضی ثبت نام لاتاری اخذ نمی شود.

ثبت نام در قرعه کشی گرین کارت آمریکا صرفا از طریق سایت اینترنتی رسمی دولت آمریکا که در بالا عنوان شد انجام می شود و هر سایت دیگر، ارتباطی به سایت قرعه کشی گرین کارت آمریکا ندارد. مهم ترین موضوع در ثبت نام لاتاری امریکا، ارائه عکس متقاضی بر اساس کیفیت و اندازه ای است که سایت دی وی لاتاری اعلام کرده است.

حجم بالایی از متقاضیان شرکت در قرعه کشی سالانه گرین کارت آمریکا به دلیل ضمیمه کردن تصاویری غیر مرتبط و غیر استاندارد ، از فرآیند قرعه کشی حذف می شوند. اگر قصد شرکت در لاتاری ۲۰۲۲ را دارید در اولین فرصت اقدام کنید. مراقب سایت های فیشینگ باشید که شما را برای ثبت نام در لاتاری امریکا ۲۰۲۲ به سایت های فیک و برداشت از حساب بانکی، هدایت نکنند.

درج آدرس سکونت خود در داخل یا خارج از کشور، هیچ تاثیری در افزایش یا کاهش شانس شما در زمان قرعه کشی لاتاری ۲۰۲۲ ندارد. معمولا چند برابر ظرفیت ۵۵ هزار نفری، اسامی واجدان شرایط در قرعه کشی اینترنتی گرین کارت آمریکا اعلام می شود و در فرآیند مصاحبه و تحویل مدارک، نفرات نهایی انتخاب می شوند.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

اندازه و کیفیت تصویر مورد نیاز برای ثبت نام در لاتاری آمریکا که در زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ در نظر داشته باشید

صرفا ملیت هایی در قرعه کشی گرین کارت شرکت داده می شوند که نسبت جمعیتی آن ملیت به کل جمعیت امریکا، اشباع نشده باشد. برای همین منظور، چینی ها حق شرکت در لاتاری را ندارند.

ثبت نام همه اعضاء خانواده در سایت قرعه کشی گرین کارت آمریکا، شانس شما را افزایش می دهد. افرادی که سابقا در این کشور تحصیل یا زندگی کرده اند، شانس بیشتری به نسبت افرادی که سابقه سکونت و تحصیل در ایالات متحده ندارند، نخواهند داشت.

انتظار می رود در لاتاری ۲۰۲۲ بیش از ۲ میلیون تن از هموطنانت شرکت کنند.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

در سال ۲۰۱۸ میلادی بیش از ۱.۶ میلیون ایرانی در قرعه کشی شرکت کردند. این تعداد در زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ افزایش خواهد یافت

فرآیند قرعه کشی گرین کارت آمریکا به صورت اینترنتی بوده و قرعه کشی به صورت دستی انجام نمی شود. هوش مصنوعی سامانه قرعه کشی آمریکا، قابلیت تشخیص تصاویر قبلی و جدید متقاضیان شرکت در قرعه کشی آمریکا را دارد. لذا حتما عکس جدید در زمان ثبت نام لاتاری، اتچ کنید تا از فرآیند لاتاری حذف نشوید. حتما پست الکترونیکی که ارائه می کنید، معتبر باشد تا رسید (submission confirmation) که حاوی کد تایید دیجیتال (digital signature) و کد تایید (confirmation number) برای پیگیری ثبت نام و بررسی نتایج در بهار سال ۱۴۰۰ شمسی است را دریافت کنید که نمونه رسید سال قبل را در عکس زیر مشاهده می کنید.

در رسیدی که در زمان تایید ثبت نام در لاتاری آمریکا برای شما ای میل می شود، زمان بررسی نتایج لاتاری آمریکا در بهار ۱۴۰۰ شمسی در بخش entrant status check اعلام می شود که احتمالا مثل سال قبل از می تا سپتامبر باشد.

زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲

رسید ثبت نام در لاتاری ۲۰۲۱ که در زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ برای شما به این شکل ارسال می شود

اخذ گرین کارت آمریکا راه های زیادی دارد که یکی از آن ها، شرکت در لاتاری است. اخذ Green Card تضمینی برای پیدا کردن شغل و دریافت کمک های مالی و تحصیلی از دولت این کشور نیست و صرفا اجازه اقامت دائم در این کشور و تردد به این کشور بدون دریافت روادید در مبدا است. سالانه حدود ۴۰۰۰ ایرانی در لاتاری آمریکا برنده می شوند.

اگر در زمان ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ از کافی نت ها استفاده کردید، مراقبت باشید که تصویر دیگران را به جای عکس خود آپلود نکنید.

اما قوانین travel ban، ورود برندگان لاتاری را به این کشور با چالش مواجه کرده است که در صورت شکست ترامپ در انتخابات جنجالی ۱۳ آبان ۹۹ و تغییر در سیاست های آمریکا در دولت بایدن، می توان امیدوار به بازگشت مقررات به دوران پیش از ترامپ بود. درباره Diversity Visa در این لینک اطلاعات خوبی ارائه شده است. برای تحصیل در آمریکا داشتن آیلتس با نمره ۶.۵ از ۹ یا تافل اینترنتی ۹۰ از ۱۲۰ و مدرک جی آر ایی الزامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو