دانلود بازی Among Us Build 5582664 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Among Us Build 5582664 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

128

1399/7/11

15:03


داستان بازی Among Us آن‌جا جریان دارد که حدود ۴ الی ۱۰ بازیکن قصد عزیمت با یک سفینه فضایی را دارند و باید ابتدا آن را آماده‌سازی کنند. همه‌ی این بازیکنان به‌صورت آنلاین در یک شبکه‌ی آنلاین حضور دارند و ماموریتی بر دوش آن‌ها قرار داده شده است. شما باید مواظب باشید، چرا که یک یا چند بازیکن قاتل هستند و قصد دارند که همه را نابود کنند. شما در این بازی درواقع به یک مهمانی دعوت شده‌اید و باید با استفاده از چت با دوستان، قاتل را پیدا کرده و گزارش کنید. این اثر برای دارندگان گوشی‌های اندروید و آیفون نیز منتشر شده است و سر و صدای زیادی به پا کرده است.

باید با انجام تسک‌های محیط‌ها و اتاق‌های بازی، بتوانید بازیکنان جعلی را پیدا کرده و آن‌ها را گزارش کنید. می‌توانید خراب‌کاری آن‌ها را خنثی کرده و اجازه ندهید که برشما چیره شوند. دوربین‌های امنیتی را چک کرده و ببینید که سایر بازیکنان چه رفتاری دارند. می‌توانید لوگ‌ها را نیز بررسی کرده و در صورت دیدن جسد، آن را سریعا گزارش دهید. مضنونین را بررسی کرده و ببینید که چه چیزی در آن‌ها جعلی است. این روند بسیار استرسی است و یک لحظه اشتباه می‌تواند شما را با مرگ روبرو کند. سعی کنید با دوستان خود بحث کرده و ببینید که چه کسانی رفتار مشکوک دارند.

Among Us Build 5582664 PC-CHRONOS + Online-FiX

دانلود-بازی-Among-Us

در بازی Among Us می‌توانید خودتان نیز در نقش قاتل بوده و همه‌ی بازیکنان دیگر را بکشید. باید در ابتدا وانمود کنید که در حال انجام تسک هستید و سپس در موقعیت مناسب، بقیه را بکشید. به‌راحتی می‌توانید از دریچه‌ها عبور کرده و هرج و مرج در بین گروه ایجاد کنید. همه چیز به تصمیم گروه بستگی دارد و شما باید ذهن خدمه را از خود دور کنید. می‌توانید درها را بسته و قربانیان را در دام بیندازید. حتی می‌توانید آن‌ها را در خلوت خود بکشید، به‌شرطی کسی بویی از قاتل بودن شما نبرد. بازی ویژگی‌های جذابی همچون تغییر اسکن و کاستوم شخصیت‌ها دراد و می‌توانید درون آن با دوستان خود صحبت کنید.

info

Play with 4-10 player online or via local WiFi as you attempt to prepare your spaceship for departure, but beware as one or more random players among the Crew are Impostors bent on killing everyone!

Originally created as a party game, we recommend playing with friends at a LAN party or online using voice chat. Enjoy cross-platform play between Android, iOS and PC.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: SSE2 instruction set support

Memory: 1 GB RAM

DirectX: Version 10

Storage: 250 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) اگر می‌خواهید به‌صورت آفلاین بازی را تجربه کنید، لطفا محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود یعنی پوشه “Among Us” کپی و جایگزین کنید. اگر می‌خواهید به‌صورت آنلاین بازی را تجربه کنید، لطفا محتوای درون پوشه “Online-FiX” را در فولدر بازی خود کپی و جایگزین کنید.

4) بازی را توسط فایل اجرایی “Among Us.exe” به صورت Run as Administrator اجرا نمایید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Among Us Build 5582664-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو