تزیین ژله لیوانی مخصوص مهمانی ها با انواع روش های جدید

تزیین ژله لیوانی مخصوص مهمانی ها با انواع روش های جدید


منبع: آرگا

862

1399/7/11

18:05


در این مطلب ایده هایی برای تزیین ژله لیوانی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار داده ایم که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید این نوع ژله را به زیبایی تزیین نمایید.

تزیین ژله لیوانی مخصوص مهمانی ها با انواع روش های جدید

ژله لیوانی از انواع دسرهای محبوب است و اگر شما تمایل دارید برای پذیرایی از مهمان هایتان دسرهایی تک نفره را تهیه کنید بهتر است از تهیه این نوع ژله زیبا و خاص غافل نشوید.

تزیین ژله لیوانی به کمک ایده های جالب

ژله از انواع دسرهای خوشمزه و خوش طعم می باشد و شما می توانید از این نوع دسر برای پذیرایی از مهمان هایتان در مجالس و مهمانی های مختلف استفاده نمایید. در ادامه انواع تزیینات ژله لیوانی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

ژله چند رنگ لیوانی

تزیینات ژله لیوانی

برای تهیه ژله های تک نفره می توانید از لیوان و جام و … استفاده کنید که تهیه ژله در لیوان و جام یکی از بهترین ایده ها برای پذیرایی از مهمان ها می باشد.

توجه داشته باشید که می توانید ژله را به صورت چند رنگ یا تک رنگ در لیوان یا جام تهیه نمایید سپس تزییناتی خاص را برای این نوع دسر داشته باشید همچنین در صورت تمایل می توانید ژله لیوانی را به صورت ژله میان تهی تهیه نمایید که این مدل ژله بدون داشتن دیزاینی خاص دارای ظاهری ایده آل و جذاب می باشد.

در صورت تهیه ژله چند رنگ لیوانی بهتر است در انتخاب رنگ ژله ها حساسیت لازم را به خرج دهید و از رنگ هایی برای تهیه دسر استفاده نمایید که در کنار یکدیگر ظاهری جذاب و خاص دارند.

تزیین ژله چند رنگ

مدل ژله لیوانی

ژله چند رنگ لیوانی

تزیین زیبا ژله لیوانی

ژله لیوانی خوشمزه

ژله لیوانی خوشمزه

ژله لیوانی خوشمزه

تزیینات ژله لیوانی

ژله لیوانی زیبا

ژله لیوانی خوشمزه

دسر لیوانی

تزیین زیبا ژله لیوانی

تزیین ژله لیوانی

در صورت تمایل می توانید ژله لیوانی را به شکل ژله تزریقی تهیه نمایید که در این صورت ژله ظاهری بی نظیر و جذاب پیدا خواهد کرد.

برای تزیین ژله لیوانی می توانید از خامه فرم گرفته و برش میوه های مختلف و ترافل رنگی و شکلات های رنگی و … استفاده نمایید که در این صورت باید این وسایل خوردنی را روی سطح ژله به شیوه ای خلاقانه قرار بدهید. تزیین ژله با خامه و تزیین ژله با میوه در بین کدبانوها محبوبیت زیادی دارد زیرا برای دیزاین ژله به کمک خامه و میوه نیاز به داشتن مهارتی خاص نمی باشد.

ژله لیوانی برای پذیرایی از مهمان ها در مجالس رسمی و غیر رسمی مناسب می باشد و بهتر است شما این نوع ژله را به شیوه ای خاص دیزاین کنید تا بتوانید هنر و ذوق خود را به نمایش بگذارید.

دیزاین ژله با خامه

تزیین ژله با روشی جالب

تزیین ژله به صورت دو رنگ

تزیینات خاص ژله

تزیین خاص ژله

تزیین ژله لیوانی

تزیین ژله لیوانی برای مهمانی

تزیین جالب ژله

دیزاین ژله لیوانی

تزیین ژله به صورت چند رنگ

تزیین ساده ژله لیوانی

تزیین ژله مجلسی

تزیین ژله با روشی ساده

مدل تزیین ژله

تزیین ژله با میوه

تزیین ساده ژله با خامه

ژله لیوانی با تزیین خاص

تزیینات خاص ژله

در این مطلب روش هایی برای تزیینات ژله در لیوان و ژله در جام را پیش رو داشتید که امیدواریم این مدل دیزاین ها با سلیقه تان همخوانی و مطابقت داشته باشند و از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو