دستگیری باند سرقت مسلحانه در کرج

منبع: برترین ها

138

1398/4/16

13:51


رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری باند سرقت مسلحانه در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شده اند.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری باند سرقت مسلحانه در کرج خبر داد و گفت: در این رابطه پنج نفر دستگیر شده اند.

 سرهنگ محمد نادر بیگی پیش از ظهر یکشنبه در نشستی خبری با اشاره به اینکه سه نفر اعضای باند سرقت مسلحانه در کرج دستگیر شده اند، اظهار کرد: این سه سارق حرفه‌ای با سلاح گرم وارد منزل شده و با محبوس کردن زن در انباری اقدام به سرقت یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان طلا کرده اند.

وی با بیان این مطلب که سارقان با ورود شوهر زن به منزل او را نیز داخل انباری محبوس کردند، گفت: خودرو همان خانواده به ارزش دو میلیارد تومان را نیز سرقت کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: در رابطه با این سرقت پنج نفر دستگیر، یک دستگاه خودرو کشف و قسمتی از مال مسروقه پیدا شده است، یکی از متهمان به قتل یک سال و نیم پیش که در محدوده ماهدشت اتفاق افتاده بود نیز اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در ادامه به سرقت و زورگیری در محدوده فردیس و غرب کرج اشاره کرد و گفت: در این رابطه سه نفر سابقه دار با محدوده سنی زیر ۲۰ سال دستگیر شده اند.

وی گفت: این متهمان با یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید و پژو پارس خاکستری اقدام به ۱۵ فقره سرقت کرده اند که شش نفر مالباخته شناسایی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با بیان اینکه فردی مظنون به سرقت منزل همراه با طلا دستگیر شد، گفت: این فرد به دادگاه فرستاده شد و خواهر این فرد با ارائه فاکتورهای تقلبی به دادگاه خواهان آزادی برادرش شد.

سرهنگ نادربیگی اضافه کرد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد که این فاکتورها تقلبی بوده و فرد دستگیر شده سابق دار است.

وی با بیان اینکه در رابطه با این سرقت سه نفر دستگیر شده اند، ادامه داد: این متهمان تا به امروز به ۱۰۰ فقره سرقت منزل با ارزش بیش از ۸۳۰ میلیون تومان اعتراف کرده اند و ۱۳ فقره از این سرقت‌ها هم شناسایی شده است.

کشف طلا در جاروبرقی منزل متهم

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در بخش دیگری به کیف قاپی با پراید سرقتی در محدوده مهرشهر و کمالشهر اشاره کرد و گفت: سه نفر در رابطه با این سرقت دستگیر شده اند و به ۶۵ فقره سرقت کیف قاپی اعتراف کرده اند و ۲۸ نفر مالباخته نیز شناسایی شده اند.

سرهنگ نادربیگی به دستگیری سه نفر با اسلحه شکاری که اقدام به سرقت خودرو و احشام کرده اند، اشاره کرد و گفت: دو فقره از این سرقت‌ها منجر به قتل شده است.

وی با بیان اینکه در رابطه با این پرونده دو نفر دستگیر شدند و نفر سوم حین دستگیری فوت کرد، گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره قتل اعتراف کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز به دستگیری یک زن و مرد در رابطه با سرقت از منزل اشاره کرد و گفت: این متهمان با کلید وارد منازل می‌شدند، تاکنون به ۱۳ فقره سرقت اعتراف کرده اند و ۵ فقره از این سرقت‌ها شناسایی شده است.

سرهنگ نادربیگی به سرقت ۷۰۰ میلیونی طلا اشاره کرد و گفت: مردی با پوشش زنانه وارد منزلی شده و پس از کشف طلاها در یخچال منزل اقدام به سرقت کرده است و اموال مسروقه داخل جاروبرقی منزل متهم کشف شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو