رفع مشکل و راه حل باز کردن بازی PUBG : اجرای پابجی بدون مشکل و فیلتر

رفع مشکل و راه حل باز کردن بازی PUBG : اجرای پابجی بدون مشکل و فیلتر


منبع: نت نوشت

604

1399/7/12

09:58


رفع مشکل و راه حل باز کردن بازی PUBG : اجرای پابجی بدون مشکل و فیلتر

۲۲۷+

قطعا یکی از جذاب ترین و اعتیادآورترین بازی های ویدیوی حال حاضر دنیا برای تلفن همراه، بازی PUBGMobile می‌باشد. می‌توان گفت که هم اکنون تقریبا تمامی گیمرها با این بازی آشنایی کامل دارند، اما متاسفانه چند وقتی است که این بازی برای ایران تحریم شده است. اگر شما هم از طرفداران بازی PUBG پابجی هستید، احتمالا چند ماهی است که در اجرای این بازی جذاب مشکل دارید. شاید برای شما این سوال پیش آمده است که آیا پابجی فیلتر شده است ، و یا آیا پابجی تحریم شده است ؟ در هر صورت، ما در این مطلب راه حل باز کردن بازی PUBG را به شما آموزش می‌دهیم. در ادامه با نت نوشت همراه باشید.

نکته‌ی بسیار مهم: پابجی را به هیچ وجه از جایی به غیر از گوگل پلی دانلود نکنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار بالا (تقریبا ۱۰۰ درصد!) پس از چند روز دچار مشکل شده و بازی شما از دسترس خارج می شود؛ و یا در به روزرسانی بازی به مشکل برمی خورید. پس اگر موفق به دانلود کردن پابجی از گوگل پلی نشدید، بهتر است تا کلا از خیر این بازی بگذرید!

رفع مشکل اجرای PUBG (آپدیت ۱۲ مهر ۱۳۹۹)

شما می‌توانید با نصب برنامه nextDNS و بدون نیاز به استفاده از فیلترشکن و vpn وارد بازی پابجی شوید. برای این منظور ابتدا اپ nextDNS را از گوگل پلی استور دانلود نموده و نصب نمایید، سپس اپ مذکور را باز کرده و بر روی دکمه‌ای که در وسط صفحه می‌بینید تپ نمایید تا کلمه connected را مشاهده کنید. پس از آن اپ پابجی را باز کرده و بدون مشکل وارد بازی شوید.

راه حل باز کردن بازی PUBG (آپدیت شده در تیر ۹۸)

  1. گوگل پلی استور را باز کنید.
  2. اپ (DSN Changer (not root 3G/WIFI را از قسمت سرچ گوگل پلی پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  3. وارد اپ DSN Changer شده و پس از دادن مجوزهای لازم به آن، از اولین تب آن گزینه cloudflare DNS را انتخاب نمایید (۱٫۱٫۱٫۱).
  4. حال گزینه استارت را انتخاب کنید.
  5. چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه کانکت شود.
  6. حال می توانید بازی پابجی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید! به همین سادگی. این روش در ۹۹ درصد مواقع به خوبی در تبلت ها و گوشی های اندرویدی کار خواهد کرد. همچنین شما می توانید به صورت دستی و یا از دیگر اپ های مشابه، DNS خود را بر روی ۱٫۱٫۱٫۱ تنظیم نمایید.

راه حل باز کردن بازی PUBG (آپدیت شده در بهمن ۹۷)

برای گوشی های اندرویدی، شما می توانید با عوض کردن تنظیمات DSN دستگاه خود، به سادگی تحریم ها را دور بزنید! در ادامه، این روش را به شما توضیح خواهیم داد. خوبی این روش جدید این است که پینگ اینترنت شما در هنگام بازی بدتر نخواهد شد.

  1. گوگل پلی استور را باز کنید.
  2. اپ (DSN Changer (not root 3G/WIFI را از قسمت سرچ گوگل پلی پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  3. وارد اپ DSN Changer شده و پس از دادن مجوزهای لازم به آن، از اولین تب آن گزینه Level3 DSNV را انتخاب نمایید.
  4. حال گزینه استارت را انتخاب کنید.
  5. چند ثانیه صبر کنید تا دستگاه کانکت شود.
  6. حال می توانید بازی پابجی را بدون هیچ مشکلی اجرا کنید! به همین سادگی. این روش در ۹۹ درصد مواقع به خوبی در تبلت ها و گوشی های اندرویدی کار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: راهنمای اسلحه های پابجی؛ با ویژگی تک تک اسلحه های PUBG آشنا شوید!

می توانید تمامی مراحل بالا را به صورت تصویری از ویدیوی زیر مشاهده بفرمایید: (این ویدیو در نسخه موبایلی وبسایت نمایش داده نمی شود، برای مشاهده ویدیو به نسخه Desktop نت نوشت مراجعه کنید با به کانال آپارات نت نوشت مراجعه کنید.)

بیشتر بخوانید: ضمایم اسلحه در پابجی؛ هر کدام از ضمایم متصل شده بر روی اسلحه‌ی شما چه فایده‌ای دارند؟

راه حل باز کردن بازی PUBG

پیش از ارائه راه حل باز کردن بازی PUBG با توجه به اینکه شرکت سازنده پابجی یعنی Tencent یک شرکت چند ملیتی چینی می‌باشد، امکان تحریم شدن ایران توسط این شرکت خیلی محتمل نیست. از طرفی دیگر تا کنون خبری رسمی مبنی بر فیلتر شدن PUBG توسط عوامل داخلی در ایران منتشر نشده است. همچنین، گزارش ها نشان می‌دهند که اکثر مردم خاورمیانه چند وقتی است که در اجرای بازی پابجی مشکل دارند. پس هنوز به طور دقیق مشخص نیست که عدم اجرای این بازی در ایران به چه دلیلی می‌باشد. اما مهم تر از دلیل قطع شدن PUBG ، راه حل رفع این مشکل می‌باشد که ما برای اولین بار آن را به طور اختصاصی در نت نوشت به شما آموزش می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اجرای بازی PUBG بر روی کامپیوتر

اگر کمی در اینترنت راجع به راه حل باز کردن بازی PUBG سرچ کنید، با روش هایی مثل تغییر DNS اینترنت یا استفاده از فیلترشکن برای اجرای بازی پابجی مواجه می‌شوید. ما روش اول یعنی تغییر DNS را بررسی کردیم، ولی متاسفانه باز هم موفق به باز کردن پابجی نشدیم. روش دوم یعنی استفاده از فیلترشکن هم باعث بدتر شدن پینگ بازی شما می‌شود، به طوری که اگر بازی را با فیلترشکن ران کنید، خیلی بعید است که از یک نبرد تن به تن جان سالم به در ببرید! پس برای رفع مشکل اجرا نشدن بازی PUBG چه می‌توان کرد؟

بیشتر بخوانید: بهترین بازی اندروید ۲۰۱۸

حل مشکل تحریم یا فیلتر پابجی

البته تجربه اجرای بازی PUBGMobile بر روی شبکه اپراتورهای مختلف اینترنت و دیتا (مخابرات، همراه اول، ایرانسل و…) متفاوت است، ولی تقریبا هم اکنون تمامی گیمرهای ایرانی برای باز کردن بازی پابجی به مشکل برخورده اند. در حال حاضر وقتی بازی را باز می‌کنیم، قسمتی که در آن می‌توانیم نقشه بازی را تغییر داده و Mode بازی (بازی سریع، بازی تک تیراندازها و غیره) را انتخاب کنیم غیر فعال است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، صفحه اصلی بازی به شکل زیر باز می‌شود و با زدن دکمه شروع بازی هم هیچ اتفاقی نمی افتد! ضمنا شما قادر به تغییر سرورها هم نمی باشید.

بیشتر بخوانید: ۵۰ بازی برتر تاریخ ، بهترین بازی های کامپیوتری دنیا را بشناسید!

باکس موجود در قسمت بالا، سمت راست بازی غیر فعال بوده و دکمه START عمل نمی کند

باکس موجود در قسمت بالا، سمت راست بازی غیر فعال بوده و دکمه START عمل نمی کند

بیشتر بخوانید: مقایسه Fortnite با PUBG : جدال دو بتل رویال در اندروید

حال برای شما از راه حل باز کردن بازی PUBG خواهیم گفت و شما باید مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا از بازی خارج شوید، رم گوشی را خالی کرده و تمامی برنامه هایی که در پس زمینه دستگاه اجرا می‌شوند و تمامی برنامه هایی که از اینترنت گوشی استفاده می‌کنند را ببندید.
  2. فیلترشکن خود را فعال کرده و وارد بازی شوید. مطمئن شوید که فیلترشکن شما به خوبی کار می‌کند، زیرا همان طور که می‌دانید، عملکرد فیلترشکن ها مدتی است که با اختلال همراه شده است. برای این منظور می‌توانید اپ thunder vpn را از گوگل پلی دانلود کنید.
  3. پس از باز کردن بازی، شما با صفحه ای مثل صفحه زیر روبه رو می‌شوید. یعنی بازی در حال لود شدن است، اما وارد صفحه اصلی بازی نمی شوید.

    بازی در حال لود شدن است

    بازی در حال لود شدن است

  4. چند لحظه صبر کنید تا با پیغام زیر روبه رو شوید. این پیغام به شما می‌گوید: “سرور پاسخگو نیست. لطفا به صفحه لاگین برگشته و دوباره تلاش کنید.” حال شما ok را انتخاب کنید. بازی دوباره شروع به لود شدن می‌کند و پس از چند ثانیه دوباره همان پیغام قبلی را نمایش می‌دهد.

    نمایش پیغام خطا، وقتی که با فیلترشکن وارد بازی پابجی می‌شوید

    نمایش پیغام خطا، وقتی که با فیلترشکن وارد بازی پابجی می‌شوید

  5. این بار بدون اینکه از بازی خارج شوید، نوار نوتیفیکیشن اندروید را به پایین کشیده و فیلترشکن خود را خاموش کنید. سپس دوباره به صفحه بازی برگشته، گزینه ok را انتخاب کرده و منتظر بمانید. می‌بینید که بازی به سرعت وارد صفحه اصلی شده و دیگر دارای هیچ گونه مشکلی نمی باشد!

    تبریک! شما به سرورهای بازی متصل شده اید!

    تبریک! شما به سرورهای بازی متصل شده اید!

  6. حال شما به راحتی می‌توانید نقشه، تعداد اعضای تیم خود و دیگر حالات بازی را تغییر داده و وارد بازی شوید. پابجی بدون مشکل در اختیار شما می‌باشد.

    تمامی تنظیمات بازی برای شما فعال شده و شما می‌توانید به سرعت و با پینگ عالی، بدون نیاز به فیلترشکن وارد بازی شوید

    تمامی تنظیمات بازی برای شما فعال شده و شما می‌توانید به سرعت و با پینگ عالی، بدون نیاز به فیلترشکن وارد بازی شوید

طبق راه حل باز کردن بازی PUBG شما به همین سادگی موفق به رفع مشکل بازی پابجی شدید! امیدواریم که این مطلب مورد پسند شما واقع شده باشد. در صورت وجود هر گونه مشکل دیگری، با کامنت های خود ما را در جریان بگذارید.

بیشتر بخوانید: دانلود Fortnite برای اندروید و نحوه نصب بر روی دستگاه های سازگار

بیشتر بخوانید: بازی Fortnite موبایل را از دست ندهید! از محبوب‌ترین‌های AppStore

بیشتر بخوانید: ۹ بازی اندرویدی برای گوشی های قدیمی که حتما باید امتحان کنید!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو