اولین پیام ویدیویی دونالد ترامپ از بیمارستان پس از بستری شدن در سوییت مخصوص

منبع: روزیاتو

45

1399/7/13

12:31


دونالد ترامپ ، رییس جمهور ایالات متحده شب گذشته در یک پیام ویدیویی که از بیمارستان نظامی والتر رید ارسال می کرد مدعی شد که بعد از مشکلات اولیه ناشی از ابتلا به کرونا حالش بهتر شده اما دو روز آینده برای وی بسیار حیاتی خواهد بود. ترامپ در این پیام ویدیویی که در توییتر منتشر کرده چنین می گوید: «دارم احساس بهتر بودن می کنم» و در ادامه قول داد که در حال مبارزه با ویروس برای تمام بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در سراسر جهان است.

اولین پیام ویدیویی دونالد ترامپ از بیمارستان پس از بستری شدن در سوییت مخصوص

دونالد ترامپ ۷۴ ساله افزود که درمان هایی که در بیش از یک روز اخیر دریافت کرده «معجزه هایی از جانب خداوند» بوده و مدعی شده که نشانه های کرونا در بانوی اول، ملانیا، به اندازه او شدید نبوده اند. وی در ادامه این ویدیوی چهار دقیقه ای چنین می گوید: «ما هر دو حالمان خوب است. ملانیا خیلی خوب دارد با این [ویروس] مبارزه می کند. همانطور که احتمالاً خوانده اید، او کمی جوان تر از من است. فقط یک ذره. و به همین دلیل، ما این بیماری را می شناسیم. ما شرایط مربوط به سن در مقابل افراد جوان تر را می دانیم و ملانیا از لحاظ آماری طوری با این بیماری مواجه شده که گمان می رود بی خطر باشد و این موضوع مرا بسیار خوشحال می سازد. و کشور را بسیار خوشحال می سازد. اما من هم حالم خوب است و فکر می کنم بار دیگر نتایج بسیار خوبی کسب خواهیم کرد».

دونالد ترامپ در ابتدای صحبت های خود از سوییت مخصوصش در بیمارستان والتر رید چنین گفت: «من به اینجا آمدم. خیلی حالم خوب نبود. اکنون حالم خیلی بهتر است. خیلی سخت در حال تلاش هستیم تا برگردم. باید برگردم زیرا هنوز باید آمریکا را دوباره بزرگ سازیم. بسیار مفتخر بوده ایم اما این چیزی بود که اتفاق افتاد و چیزی است که برای میلیون ها نفر در سراسر جهان رخ می دهد و من برای آن ها مبارزه کرده ام نه تنها برای مردم آمریکا. من برای آن ها در سراسر جهان در حال مبارزه هستم».

اولین پیام ویدیویی دونالد ترامپ از بیمارستان پس از بستری شدن در سوییت مخصوص

وی در ادامه تصریح کرد که مردم به خاطر بزرگنمایی کردن درمان های کرونا به او خرده می گیرند اما داروهایی که او مصرف می کند «مانند معجزاتی از جانب خداوند هستند و به همین دلیل من تنها می خواهم به شما بگویم که دارم حس بهتری پیدا می کنم. ما ویروس کرونا یا هر چیزی که شما اسمش را بگذراید را شکست خواهیم داد و خیلی خوب آن را شکست خواهیم داد. چیزی در مورد چند روز آینده نمی دانم. اینطور حدس می زنم که تست واقعی باشد به همین دلیل باید ببینیم که در چند روز پیش رو چه اتفاقاتی می افتد».

اولین پیام ویدیویی دونالد ترامپ از بیمارستان پس از بستری شدن در سوییت مخصوص

شان کانلی پزشک مخصوص رییس جمهور شنبه شب اعلام کرد که حال وی پس از تشخیص ابتلایش به کرونا پیشرفت قابل توجهی داشته است: «امشب او دومین دوز از رمدسیویر را بدون مشکل کامل کرد. او همچنان بدون تب است و نیازی به اکسیژن ندارد و سطح اکسیژن خون او در تمام روز بین ۹۶ درصد تا ۹۸ درصد بوده است. او بخشی زیادی از بعدازظهر را به رسیدگی به امور گذراند و در محدوده سوییت پزشکی سر پا و در حال حرکت بوده بدون این که مشکلی داشته باشد. اگر چه هنوز خطر رفع نشده اما تیم درمانی همچنان با احتیاط خوش بین است».

بیشتر بخوانید: بستری شدن دونالد ترامپ: گشتی در بیمارستان «والتر رید» و سوییت ویژه رییس جمهور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو