مخالفت کمپین ترامپ با برگزاری مناظره‌ غیرحضوری

منبع: برترین ها

47

1399/7/13

23:42


دستیار مبارزات انتخاباتی ترامپ گفت که وی تمایلی برای برگزاری مناظره از راه دور با بایدن ندارد.

 خبرگزاری تسنیم: به نقل از «هیل»، در پی مثبت اعلام شدن آزمایش کووید-19 دونالد ترامپ یکی از دستیاران کارزار انتخاباتی وی روز یکشنبه گفت که رئیس جمهور آمریکا نمی‌خواهد ادامه مناظره انتخاباتی خود را با معاون ریاست جمهوری پیشین، جو بایدن بصورت از راه دور انجام دهد.

مشاور ارشد تبلیغات انتخاباتی ترامپ، جیسون میلر در گفتگوی تلویزیونی با مجری شبکه «ان‌بی‌سی» آمریکا، راجع به این سوال که آیا بخاطر خطرات ابتلا به ویروس کرونا نیازی هست مناظرات انتخاباتی میان کاندیداهای ریاست جمهوری و معاونینشان بصورت از راه دور برگزار شود گفت: «نه. ما در میانه یک کمپین هستیم. (فقط) یک ماه دیگر فرصت داریم. جو بایدن و کماله هریس را می بینیم که در حال مبارزات انتخاباتی هستند - مطمئناً آنها خواهان مناظره از راه دور نیستند.»

میلر با بیان اینکه آزمایش کووید-19 پنس و همسرش منفی بوده گفت: «پنس همچنان با -یک برنامه کاملاً پر تکاپو- در مسیر مبارزات انتخاباتی باقی خواهد ماند.»

وی افزود: «من هیچ نگرانی ندارم. معاون رئیس جمهور تمام این اقدامات را جدی گرفته است. همه افراد دور و بر معاون رئیس جمهور آزمایش می شوند. افراد در سطح بسیار ایمن نگه داشته می شوند.»

میلر همچنین ادامه داد: «دوباره می‌گویم، ما نمی توانیم برای همیشه از این ویروس پنهان شویم. ما باید با آن کنار بیایم. ما باید اقتصاد خود را دوباره باز کنیم. و ما باید این واکسن را تولید کنیم و ویروس را شکست دهیم.»

معاون ستاد انتخاباتی بایدن، کیت بدینگ‌فیلد در گفتگو با «ای‌بی‌سی» گفت مادامی که ترامپ قادر به بحث و گفتگو باشد و کمیسیون بحث‌های ریاست جمهوری برنامه اقدامات احتیاطی لازم را انجام میدهد، معاون رئیس جمهور سابق هم برای حضور در مناظره 15 اکتبر در میامی حضور خواهد داشت.

گفتنی است مناظره بین معاون ریاست جمهوری مایک پنس و سناتور کماله هریس به عنوان معاون نامزد حزب دموکرات جو بایدن قرار است روز چهارشنبه برگزار شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو