آیا خرید لایک باعث رشد پیج شما خواهد شد؟

آیا خرید لایک باعث رشد پیج شما خواهد شد؟


منبع: فرزند

155

1399/7/14

12:40


آیا خرید لایک باعث رشد پیج شما خواهد شد؟

خرید لایک دغدغه این روزهای اکثر پیج‌های فعال به خصوص کسب و کارهای اینترنتی در اینستاگرام است. با خرید لایک هر پیج اینستاگرامی می‌تواند به اکسپلور وارد شده و بازدید بیشتری داشته باشد و البتــــــــــه فروش بیشتری را تجربه نماید.

به طور کلی مفهوم خرید لایک به معنای پرداخت مبلغی در ازای افزایش تعداد لایک ( پسندیده شدن) پست‌های اینستاگرامی گفته می‌شود. می‌توان گفت که اهمیت خرید لایک اینستاگرام نیز به علت رواج کسب و کارهای اینترنتی در نرم افزار اینستاگرام بالا رفته است. همچنین عده‌ای نیز با افزایش و خرید تعداد زیادی لایک، در این فکر هستند که میزان هواداری، مقبولیت و صحت گفته‌ها و مطالب پیج کاریشان را نیز افزایش دهند. اما این همه دغدغه برای خرید لایک به چه علت است؟!

اینستاگرام؛ نرم افزاری همه کاره

اینستاگرام نرم افزاری خارجی می‌باشد که با قابلیت‌های جذابش کاربران بسیاری را به خود جذب کرده است. کاربران مجازی با ثبت لحظات خود در قالب عکس یا فیلم، اینستاگرام را به یک دفترچه خاطرات تصویری برای خود تبدیل کرده‌اند. در بروزرسانی جدید این نرم افزار نیز امکان چت و ویدئو چت نیز به آن اضافه شده است. کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام با انتشار هر پست به دنبال کنندگان خود اجازه می‌دهند تا نظرات خود را در قالب لایک یا کامنت بیان کنند. بر اساس قوانین اینستاگرام نیز میزان لایک و کامنت پست‌ها اهمیت ویژه‌ای دارد، که این امر کاربران بسیاری را به خرید لایک ترغیب می‌کند.

پیروی از الگوریتم اینستاگرام ضروری است!

قطعاً سوال ذهنی شما این است که چرا باید تابع قوانین اینستاگرام باشید؟! جواب این سوال اهمیت خرید لایک را نیز روشن می‌کند. اینستاگرام نیز مانند سایر نرم افزارها اصول و مقرراتی دارد که اگر کاربر آن را رعایت نکند، اینستاگرام محدودیت‌هایی برای کاربر ایجاد می‌کند. طبق آخرین بروزرسانی الگوریتم اینستا، پست‌ها بر اساس تعداد لایک و بازدید آن‌ها برای عموم کاربران نمایش داده می‌شود. به بیان دیگر هر چه تعداد لایک یک پست بیشتر باشد، کاربران بیشتری می‌توانند آن را مشاهده کنند.

به همین علت بسیاری از کاربران شبکه اجتماعی اینستاگرام به ویژه پیج‌های کاری در صدد افزایش لایک پست‌ها هستند. بنابراین ناگزیرند که به دنبال روشی برای خرید لایک باشند.

روش‌های افزایش لایک اینستاگرام

برای افزایش لایک پست‌های اینستاگرام راهکارهای بسیاری وجود دارد، این روش‌ها عبارت است از:

  • اضافه کردن فیلترهای جذاب به عکس‌ها
  • استفاده از هشتگ زیر پست‌ها
  • انتخاب سوژه مناسب برای انتشار پست
  • تگ کردن افراد روی پست‌ها
  • تگ کردن موقعیت مکانی عکس‌ها

موارد ذکر شده از عوامل موثر بر افزایش تعداد لایک یا فالوور پیج به شمار می‌رود اما برای آنکه افزایش لایک به سرعت صورت بگیرد تنها راه خرید لایک خواهد بود. اما اینکه خرید لایک به چه روشی صحیح و مقرون به صرفه است از موضوعات مهمی است که در ادامه به آن پرداخته می‌شود.

نقش بلاگرها در خرید لایک اینستاگرام

برخی از روش‌های خرید لایک را می‌توان جزو دسته‌ی غیر مستقیم دانست. در اینستاگرام کاربرانی که دنبال کنندگان بسیاری دارند و نزد دیگر فعالان شبکه اجتماعی محبوبیت دارند، بلگر خوانده می‌شوند. برخی از مدیران پیج‌ها برای افزایش لایک و خرید فالوور پیج خود با پرداخت مبلغی از بلاگر درخواست می‌کند تا برایشان تبلیغات بگذارد و دنبال کنندگان خود را به لایک و فالو پیج مورد نظر ترغیب کند. این راهکار نیز در واقع همان خرید لایک اینستاگرام است که به روشی غیر مستقیم صورت پذیرفته است. در این روش مبلغ از پیش تعیین شده‌ای برای تبلیغات وجود نداشته و شخص بلاگر خود تصمیم می‌گیرد که چه میزان دستمزد دریافت کند.  میزان دستمزد بلاگرهای اینستاگرامی گاهاً بسیار زیاد نیز هست.

خرید لایک از سایت‌های فروش لایک و فالوور تضمینی

راهکار دیگر خرید لایک از طریق پنل‌ها و ربات‌های برنامه ریزی شده است. این نوع خرید که از جانب سایت‌های خاص ارائه می‌شود به وسیله‌ی رباتی از پیش برنامه ریزی شده اقدام به افزایش لایک پست‌های اینستاگرامی می‌کند. کم هزینه بودن این روش بزرگ‌ترین مزیت آن به شمار می‌رود که کابران بسیاری را به سمت خود جذب می‌کند. در این فرآیند صاحبان پیج‌های شخصی یا کسب و کارهای اینترنتی با ثبت سفارش در یکی از سایت‌های فروش لایک و فالوور و پرداخت مبلغی اندک تعداد مشخصی لایک یا فالوور تضمینی را به صفحه‌ی خود اضافه می‌کنند. با خرید لایک از پنل‌های فروش لایک وقت زیادی را از دست نمی‌دهید و به راحتی بازدید پیج خود را بالا می‌برید. افزایش بازدید پیج برای کسب و کارهای اینترنتی پیشرفت و افزایش فروش را به همراه خواهد داشت.

راهنمای انتخاب سایت فروش لایک و فالوور اینستاگرام


  • برای خرید لایک سایتی را انتخاب کنید که در قبال دریافت مبلغ لایک‌های واقعی به پست شما اضافه کند. اگر فالوورها یا لایک‌ها متعلق به پیج‌های قلابی یا فیک باشد دیگر کاربران با مشاهده چنین حالتی اعتماد خود را نسبت به شما از دست خواهند داد.
  • معمولا سایت‌های فروش فالوور و لایک یک امتیاز تست رایگان برای مشتریان قرار می‌دهند تا مشتری با اطمینان کامل اقدام به خرید لایک یا فالوور کند.
  • رضایت مشتریان قبلی از سایت مورد نظر نیز از دیگر عواملی است که در انتخاب سایت باید لحاظ کنید. برای این کار با واحد پشتیبانی ارتباط گرفته و سفارش دهندگان قبلی را پیدا کنید. اگر افراد از خدمات سایت مورد نظر شما راضی بوده‌اند، شما هم برای خرید لایک تضمینی اقدام کنید.
  • به طور کلی سایت بدون واحد پشتیبانی مورد اطمینان نخواهدبود؛ چراکه ممکن است برای خرید لایک یا فالوور دچار مشکلی شوید یا سوالاتی داشته باشید در این صورت تنها پشتیبانی سایت می‌تواند به شما کمک کند. بنابراین سایتی را انتخاب کنید که پشتیبانی آنلاین ۲۴ ساعته برای مشتریان داشته باشد.
  • مسلماً سایتی که نامش روی زبان‌ها است برای خرید لایک خواهد بود. برای یافتن سایت مناسب کافی است از موتور جستجوگر گوگل کمک بگیرید. با جستجو در گوگل در صفحه نتایج جستجو بر اساس رتبه بندی گوگل از بهترین سایت فروش لایک تا ضعیف‌ترین آن در دسترس شما خواهدبود.
  • برای خرید لایک به دنبال سایتی بگردید که پکیج‌های ویژه فروش لایک و فالوور برای مشتریان خود در نظر گرفته باشد. خرید پکیجی برای شما به صرفه‌تر و بهتر خواهدبود.

معرفی بهترین سایت فروش لایک و فالوور

یکی از سایت‌های نام آشنا در زمینه فروش لایک و فالوور سایت فالوور پرو می‌باشد. خرید لایک از این سایت مشتری مدار، رضایت بسیاری از افراد را به دنبال داشته است؛ چراکه این سایت به فروش فالوور و لایک ارزان با بالاترین ضمانت شهرت دارد و . با کمک فالوور پرو می‌توانید پیج شخصی یا کاریتان را تا حد زیادی رونق داده و نمایش پست‌هایتان را به اکسپلور بکشانید. قابل رویت بودن پست در اکسپلوور مستقیماً بر تعداد لایک‌ها تاثیر گذاشته و آن را چند برابر می‌کند. بنابراین با خرید لایک پیج، برند یا کسب و کار شما همیشه در اوج خواهد بود.

البته برای خرید لایک یا خرید فالوور از سایت فالوور پرو پیروی از قوانین آن نیز ضروری محسوب می‌شود. برخی از مهم‌ترین قوانین فالوور پرو به شرح زیر است:

  • پس از ثبت سفارش در فالوور پرو تا مدتی که سفارش در حال انجام است، پیج خود را قفل نکرده و آیدی آن را نیز تغییر ندهید. البته فالوور پرو به هیچ وجه رمز عبور شما را نیز درخواست نخواهد کرد.
  • اگر پیجی ضد انقلاب و فرهنگ دارید برای خرید فالوور یا لایک از فالوور پرو اقدام نکنید، فالوور پرو تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
  • از آنجا که قیمت خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، فالوور پرو مجاز به ارائه تخفیف نمی‌باشد. سایت‌های فروش لایک و فالوور اجازه قیمت گذاری‌های خیلی بالا یا خیلی پایین ندارند.
  • توجه داشته باشید که بعضاً ممکن است به دلیل ترافیک اینترنتی زمان اجرای سفارش طول بکشد. اما جای نگرانی وجود ندارد فالوور پرو کاملا به تعهدات خود پایبند است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو