از انتخاب پوریا پورسرخ پشیمان نیستم

منبع: برترین ها

122

1399/7/14

14:39


راما قویدل که این روزها سریال «ایلدا» را روی آنتن دارد، چندی پیش و در خلال ساخت این سریال روزهایی را در قرنطینه سپری کرد.

خبرگزاری ایسنا: راما قویدل که این روزها سریال «ایلدا» را روی آنتن دارد، چندی پیش و در خلال ساخت این سریال روزهایی را در قرنطینه سپری کرد.
 

از انتخاب پوریا پورسرخ پشیمان نیستم

 
او که در آن زمان ابتلا به کرونا را تکذیب کرده بود، با گذشت شش ماه از آن زمان همچنان اظهار می کند: من در روزهایی که به دلیل بیماری ریوی و آسم در قرنطینه بودم آزمایش کرونا ندادم و حقیقتا نمی دانم آیا به این بیماری مبتلا شدم یا نه.
 
راما قویدل ـ کارگردان ـ با اشاره به اینکه بیشتر از یک سال صرف ساخت سریال «ایلدا»، شده است، اظهار کرد: ما بیش از یک سال سخت را برای ساخت این سریال گذرانده ایم. امیدوارم این کار مورد قبول مردم واقع شود. ساخت «ایلدا» به دلیل کار در کوهستان و ارتفاعات و شیوع کرونا بسیار شرایط ویژه ای داشت؛ اما این سختی های کار، علاقه ما را دو چندان کرد. در حال حاضر همکاران ما بیشتر آثارشان را در فضاهای بسته تولید می کنند اما در سریال ایلدا سعی شده است تا چشم نوازی طبیعت ایران در این سریال به وضوح دیده شود. ما برای ضبط این صحنه ها بسیار تلاش کردیم.
 
این کارگردان درباره تولیدات شبکه نمایش خانگی هم گفت: بین سریال های خانگی و تلویزیونی تفاوت زیادی وجود ندارد. شبکه خانگی از لحاظ اقتصادی فضای بازتر و اقتصادی تری دارد؛ اما من همچنان از تلویزیون حمایت می‌کنم و تلویزیون را با تمام سختی هایش خانه خود می دانم.
 
قویدل درباره شخصیت «ایرج» با بازی پوریا پورسرخ در سریال «ایلدا» گفت: من تمام مسئولیت انتخاب بازیگر را بر عهده می‌گیرم و از آن پشیمان نیستم. پوریا پورسرخ در این نقش بسیار متفاوت ظاهر شده و به نظرم اعطای نقش‌های متفاوت به بازیگران، کار بسیار جالبی است. من شخصیت ایرج را بسیار دوست دارم و می‌دانم پوریا نیز همین حس را دارد. تعداد زیادی از بازیگران این اثر، نقش های متفاوتی نسبت به کارهای گذشته خود دارند و این یک تجربه جدید است.
 
او که با برنامه «صحنه» رادیو تهران گفت وگو می کرد، درباره سریال «ایلدا» گفت: این سریال در حال پخش از شبکه یک سیما است و از این هفته جمعه ها نیز به پخش اضافه شده است و تا اوایل آبان ماه ادامه خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو