سوابق مربیگری محمود فکری +خانواده و فرزندانش

منبع: ساتین

515

1399/7/14

16:46


محمود فکری جویباری Mahmoud Fekri متولد ۴ مرداد ۱۳۴۸ در جویبار، بازیکن سابق و مربی فوتبال اهل ایران است. او هم‌اکنون سرمربی باشگاه فوتبال استقلال تهران می‌باشد. وی رکورد دار تعداد بازی در باشگاه فوتبال استقلال تهران است.

دو برادر بنام های شاهرخ و شاهپور و تنها یک خواهر دارد، پدرش سال ۸۱ درگذشت و یکی از برادرانش شیمیایی جنگ تحمیلی است.

محمود فکری در زمان حضور خود در استقلال با خواهر خانوم علی نظری هم تیمی خود ازدواج کرد، فکری با کاظم اولیایی مدیرعامل وقت استقلال به خواستگاری رفت.

حالا نتیجه این زندگی دو پسر بنام امیرحسین متولد ۱۳۷۶ و حمیدرضا ۱۳۷۹ می باشد.

همسر محمود فکری محمود فکری مربیگری تیمهای فرزندان محمود فکری علی نظری جویباری سرمربی جدید استقلال بیوگرافی محمود فکری اینستاگرام محمود فکری Mahmoud Fekri

فکری فوتبالش را در سال ۶۵ از تیم ساحل جویبار آغاز کرد و در سال ۱۳۶۹ به تیم نساجی مازندران پیوست. پس از این تیم پیراهن استقلال تهران را تن کرد، خدمت سربازی باعث شد تا او فوتبالش را در تیم فجر سپاسی شیراز ادامه دهد و پس از پایان خدمت سربازی به استقلال تهران بازگشت. بیشتر دوران بازیگری فکری در باشگاه استقلال تهران گذشت. او پس از حوادث شهرآورد سی و هشتم تهران در دی ماه سال ۱۳۷۳ با محرومیت شش ماه از حضور در زمین بازی روبرو شد. او از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۶ کاپیتان استقلال بود. فکری همراه با استقلال ۳ بار قهرمان لیگ ایران (۱۳۷۷، ۱۳۸۰، ۱۳۸۵)، ۳ بار قهرمان جام حذفی ایران (۱۳۷۵، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱) شد. ضمن اینکه ۵ نایب قهرمانی لیگ ایران (۱۳۷۳، ۱۳۷۸، ۱۳۷۹، ۱۳۸۱، ۱۳۸۳) و ۲ نایب قهرمانی جام حذفی (۱۳۷۸، ۱۳۸۳)، و یک نایب قهرمانی(۱۳۷۸) و یک مقام سومی (۱۳۸۱) در جام باشگاه‌های آسیا را در کارنامه خود دارد.

وی دو گل در شهرآورد به ثمر رسانده که یکی از آنها فاصلهٔ چند ده متری بوده‌است.

رکورددار باشگاه استقلال تهران

محمود فکری رکورددار تعداد بازی با پیراهن استقلال تهران می‌باشد. فکری در ۳۴۵ بازی رسمی برای استقلال به میدان رفته‌است و نفر دوم این جدول پژمان منتظری با ۳۱۸ بازی می‌باشد. فکری در ۳۲ بازی دوستانه و غیررسمی نیز برای استقلال به میدان رفته‌است که با احتساب این ۳۲ بازی، فکری برای استقلال در ۳۷۷ بازی به میدان رفته‌است.

کاپیتانی در استقلال

فکری در ۱۴۹ بازی بازوبند کاپیتانی استقلال را بر بازو بسته‌است. فکری ۱۴۱ بار بازی را به عنوان کاپیتان برای استقلال شروع کرده‌است که از این نظر بعد از مهدی رحمتی در رده دوم تعداد کاپیتانی در تاریخ باشگاه استقلال قرار دارد.

همسر محمود فکری محمود فکری مربیگری تیمهای فرزندان محمود فکری علی نظری جویباری سرمربی جدید استقلال بیوگرافی محمود فکری اینستاگرام محمود فکری Mahmoud Fekri

عملکرد فکری در شهرآورد تهران

محمود فکری در هجده بازی شهرآورد تهران حاضر بوده است و از این لحاظ در رده سوم بیشترین تعداد بازی در شهرآورد قرار دارد. علی پروین و علیرضا واحدی‌نیکبخت نفراتی هستند که بیش از فکری در دربی حاضر بوده‌اند.

فکری در ده دربی کاپیتان استقلال بوده‌است که از این لحاظ نیز بعد از علی جباری در رده دوم قرار دارد.

همچنین محمود فکری با گلزنی در دو دربی از محبوب‌ترین بازیکنان استقلال در نزد هواداران می‌باشد. فکری در دربیهای شماره ۵۵ و ۵۸ موفق به گلزنی شده‌است

محمود فکری در شش بازی شهرآورد طعم برد را چشیده‌است که از این نظر نیز دارای بهترین عملکردها در بین بازیکنان می‌باشد

برترین مربی لیگ یک

وی در مراسم برترینها در یکم مرداد ماه ۱۳۹۷ به عنوان بهترین مربی فصل ۹۶ انتخاب گردید.

همسر محمود فکری محمود فکری مربیگری تیمهای فرزندان محمود فکری علی نظری جویباری سرمربی جدید استقلال بیوگرافی محمود فکری اینستاگرام محمود فکری Mahmoud Fekri

شرکت فکری

وضع فکری خوب که نه توپ است. او یک شرکت در و پنجره در صادقیه دارد که البته شرکتش در همان ساختمان باجناقش قرار دارد. شرکت فکری در کار ساخت و ساز درب و پنجره و پروفیل است.

دوران مربیگری
۲۰۰۷–۲۰۰۸
۲۰۰۸–۲۰۰۹
۲۰۰۹–۲۰۱۰
۲۰۱۰–۲۰۱۱
۲۰۱۱–۲۰۱۲
۲۰۱۲–۲۰۱۳
۲۰۱۳–۲۰۱۵
۲۰۱۶
۲۰۱۷–۲۰۱۸
۲۰۱۸–۲۰۱۹
۲۰۱۹
۲۰۱۹
۲۰۱۹–۲۰۲۰
۲۰۲۰–
شیرین فراز
استقلال تهران (دستیار)
شیرین فراز
استقلال تهران (دستیار)
مس کرمان (دستیار)
صبای قم (دستیار)
استقلال تهران (دستیار)
نساجی مازندران
نفت مسجدسلیمان
شاهین شهرداری بوشهر
سرخپوشان پاکدشت
آلومینیوم اراک
خوشه طلایی
استقلال تهران

ساتین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو