با این حال سرخپوشان هفت بازیکن جدید گرفتند که از همه آنها هم به تناوب در لیگ قهرمانان استفاده شد. حالا النصر روی همین موضوع شکایت کرده و خواهان تغییر نتیجه بازی نیمه‌نهایی شده است. با این حال استدلال باشگاه پرسپولیس این است که نفرات جدید پیش از پایان مهلت پرداخت طلب برانکو جذب و قراردادشان ثبت شده است. تاریخ مذکور ۲۲ شهریور بوده و پس از آن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس بسته شد. حتی وکیل برانکو هم تایید می‌کند بازیکنانی که پیش از این تاریخ جذب شده‌اند مشکلی ندارند. با این حال رسانه‌های عربستانی دیروز به شکل وسیعی روی این موضوع مانور دادند؛ تا جایی که حتی رئیس پیشین کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان ضمن تبریک به هواداران النصر مدعی شد شکایت این باشگاه حتما مورد تایید قرار خواهد گرفت!

  همه در انتظار حکم

 دست‌کم تا عصر دیروز و زمان تنظیم این مطلب حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا در این مورد منتشر نشده بود. گفته می‌شود AFC بلافاصله بعد از دریافت شکایت النصر، بابت این موضوع از فیفا استعلام کرده و در انتظار پاسخ فدراسیون جهانی است. اگر رای نهایی دیشب اعلام نشده باشد، نهایتا امروز به دو باشگاه ابلاغ خواهد شد. اگرچه در عربستان خوشبینی‌ها به شدت در مورد به‌ثمر نشستن این حکم زیاد است، اما در ایران هم تفسیر عمده کارشناسان این است که شکایت موردنظر به جایی نخواهد رسید. عامل اصلی که در صورت محرومیت پرسپولیس باید پنجره نقل‌وانتقالاتی را می‌بسته، فدراسیون فوتبال بوده. همه نامه‌نگاری‌ها هم در درجه اول با فدراسیون انجام می‌شود. با این حال حمیرا اسدی، عضو کمیته بین‌الملل فدراسیون فوتبال در این باره گفته است: «محرومیت پرسپولیس به ما ابلاغ و این تیم از پنجره بعدی نقل‌وانتقالات محروم شد. از آنجا که ما در میانه یک پنجره بودیم، پرسپولیس قراردادهای خود را به امضا رساند و مشکلی ندارد. ضمن اینکه وقتی باشگاهی از نقل‌وانتقالات محروم شود، خود به خود سیستم TMS هم بسته خواهد شد و امکان ثبت قرارداد از سوی فیفا ناممکن می‌شود.»

  ماجرای میزبانی فینال

این اما تنها دشمنی رقبا نیست؛ چه اینکه دیروز روزنامه الاتحاد امارات مدعی شد کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی فینال لیگ قهرمانان را از ایران می‌گیرد. طبق مصوبه کنفدراسیون، مسابقه نهایی باید به‌صورت تک بازی در زمین فینالیست غربی برگزار شود، اما اماراتی‌ها مدعی هستند ورزشگاه آزادی به‌خاطر محدودیت‌های کرونایی از میزبانی فینال محروم خواهد شد تا یکی از کشورهای حاشیه خلیج‌فارس میزبان این بازی باشد.