خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولدین آبان ماه

خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولدین آبان ماه


منبع: مینویسم

137

1399/7/15

12:31


خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولدین آبان ماه

می توانید با مطالعه خصوصیات اخلاقی مردان و زنان متولدین آبان ماه تا حدودی افراد متولد آبان  را بشناسید. با خواندن خصوصیات اخلاقی متولدین ماه های مختلف می توانید با جنبه های مثبت و منفی آن ها آشنا شوید. می توانید از مطالب مرتبط همچون تیپ شخصیتی افراد متولد مهر ماه نیز بازدید نمایید.

بطور کلی می توان گفت افراد متولد ماه آبان منطقی ، با اراده و و با اعتماد به نفس و در مقابل کمی مغرور و حسود می باشند. در ادامه این مطلب بیشتر با خصوصیات مثبت و منفی این افراد آشنا خواهید شد.

بررسی خصوصیات مردان و زنان آبان ماهی

  • سمبل : کژدم (عقرب)
  • عنصر وجودی : آب
  • شعار : من آرزو می کنم
  • سنگ خوش یمن : آکوامارین عقیق
  • سنگ ماه :  کارنلین (عقیق نارنجی) هماتیت،گارنت، آکات،آماتیست
  • سیّاره : پلوتو
  • فلّز وجودی : آهن
  • شخصیّت : ثابت ، دوستدار حقیقت،امین، خوداگاه
  • رنگ محبوب : قرمز تیره
  • عدد خوش یمن :  ۱۰
  • روز مبارک : سه شنبه

عقرب جزو بندپایان است و دارای دمی خمیده است که در هنگام خطر برای دفاع از خود و یا برای حمله، سمی کشنده به بدن قربانی خود وارد می کند و این سم گاهی موجب فلج شدن و یا حتی مرگ می شود. اما عقرب در زبان تیپ شناسی نمادی از یک انسان غیر عادی است. اما شاید این غیر عادی بودن عجیب به نظر برسد اما متولدین آبان ماه تا حد یک عقرب خطرناک نخواهند بود.

بررسی خصوصیات مردان و زنان آبان ماهی

درست است که افراد متولدین آبان ماه فارغ از جنسیت مرموز هستند اما آنها عاشق می شوند! آنها از حمایت دیگران لذت می برند و همچنین می توانند حسود و تودار باشند.

متولدین ماه آبان افرادی قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشکار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ کوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می رساند ، مشکوک و کنجکاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ،کاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فکر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ،فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر می باشند و این موارد از مشخصات کلی متولدین آبان ماه محسوب می شود.

از دیگر ویژگی های متولدین ماه آبان می توان به افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات اشاره کرد.

سیاره‌ حاکم‌ بر متولدین آبان ماه «پلوتون‌» است‌. پلوتون‌ از خورشید۳۹/۴ فاصله دارد. دور گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ (بر حسب‌ سال‌)۲۴۷/۶۸ شعاع‌ استوایی‌ (برحسب‌ کیلومتر)۱/۱۴۰ مدت‌ دوران‌ (گردش‌) جرم‌ (بر حسب‌ روز)۶/۴ انحناء خط استوا نسبت‌ به‌ کانون‌ (بر حسب‌ درجه‌)۹۶ تعداد ماهواره‌های‌ می باشد.

بررسی جنبه‌ منفی‌ خصوصیات اخلاقی و شخصیتی متولدین آبان ماه‌

متولدین آبان ماه نیز مانند باقی افراد دارایی جنبه های منفی شخصیتی نیز هستند. از جمله بارزترین نقزه ضعف آنها حسادت است. به طوری که متولد آبان را در بین متولدین ۱۲ ماه سال جزو حسودترین ها می دانند. احتمالا یکی از دلایل تودار بودن آنها حسادتشان باشد. آنها هم چنین غیرتی‌، خشمگین‌ و غضب‌ آلود وسواسی‌هستند. شاید بتوان از جنبه های منفی شخصیتی آنها پنهان‌ کار، مرموز، لجوج‌، یک‌ دنده‌، سرسخت‌ و خودرأی‌ بودن را هم نام برد.

زیباترین جملات و متن تبریک تولد برای دوست دختر

علاقمندی‌ های متولدین آبان ماه

متولد آبان ماه به صداقت‌ و حقیقت بسیار اهمیت می دهد و جزوی از الویت های او به حساب می آید. آن ها عوامل‌ پنهان‌ و اسرارآمیز، درگیر بودن‌ در کار،کارهای‌ معنادار و عمیق‌، مجاب‌ گری‌ و برخورداری‌ از قدرت‌ قانع‌ کنندگی‌ را بسیار می پسندند.

خصوصیات اخلاقی متولدین آبان ماه

متولدین آبان ماه از چه چیزی بیزارند؟

از مواردی که باعث آزار متولدین ماه آبان می شود بسنده‌ کردن‌ به‌ اطلاعات‌ سطحی‌ و کم‌ مایه می باشد. سودجویی‌ و منفعت‌طلبی‌، مشاغل‌ و کارهای‌ موهن‌ و سبک‌، ارتباطات‌ و روابط سطحی‌ و کم‌ مایه‌، تملق‌، چرب‌زبانی‌، چاخان‌ گویی‌، گزافه‌گویی‌، اغراق‌ و چاپلوسی‌ نیز از جمله بیزاری های ماه آبان است.

خصوصیات اخلاقی مردان متولد ماه آبان

مردان متولد آبان ماه اغلب پوستی تیره و موها و چشم هایی مشکی دارند. البته همیشه استثنا وجود دارد و این ویژگی ها را برای همه نمی توان تعمیم داد. مردان متولد آبان دارای چشمانی نافذ و جادویی هستند. با اینکه مرد آبان ماهی به خوشتیپی و خوش هیکلی معروف است اما اکثر مردان متولد این ماه کمی تو پر و چاق هستند.

مرد آبان در رابطه با کار و محل کارش صادق هستند. ازدواج مرد آبان با متولدین ماه حوت(دوماهی) زنان پرجنب و جوش بسیار مناسب است.

مردان آبان ماهی بسیار احساساتی هستند و مزاج آنها گرم است. برای انجام کارها بسیار ذوق دارند و برای آنها شکست بی معناست. زخم زبان زدن را خوب بلدند و امکان دارد با زبان تیزشان طوری صحبت کنند که هیچگاه از خاطر شما نرود.

متن تبریک تولد انگلیسی عاشقانه و دوستانه به همراه ترجمه فارسی

خصوصیات اخلاقی زنان متولد ماه آبان

زنان متولد آبان ماه زنانی مغرور هستند. آنها جذاب هستند و به دنبال مردی واقعی برای زندگی می گردند. زن آبان ماه دوست دارد بر دیگران تسلط داشته باشد و در این کار بسیار مهارت دارند. آنها در شیفته کردن اطرافیان به خود بسیار مهارت دارند. زنان متولد آبان دارای حس ششم قوی هستند و گاهی پیشگویی می کنند.

هیچگاه سعی نکنید زن متولد آبان را عصبی کنید چرا که آنها بسیار کینه ای و انتقام جو هستند. زنان متولد آبان مردان ترسو را نمی پسندند و خودشان بسیار شجاع هستند.

زنان متولد آبان ماه طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس بالا هستند.

فروشگاه قطعات آسانسور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو