مدل موی شینیون باز + عکس

مدل موی شینیون باز + عکس


منبع: زیبامون

1,830

1398/4/16

19:55


با زیبامون در این پست با مدل های جدید شینیون موی باز همراه باشید

مدل موی شینیون باز + عکس

انتخاب مدل مو در مجالس و مراسم های مهم بستگی به نوع یقه، کوتاهی و بلندی مو، رنگ و حجم مو دارد. نوع مدل مو در زیبایی و تغییر چهره اثر زیادی دارد به همین دلیل انتخاب مدل مویی که به قاب صورت ما بیاید، اهمیت زیادی دارد. برای دیدن عکس های بیشتر با زیبامون دات کام همراه باشید.

 

شینیون نیمه باز

 

در سال 2019 مدل های جدید و بسیاری از شینیون های نیمه باز از سوی متخصصین معرفی شد که مورد توجه ی افراد بسیاری قرار گرفت.خیلی از خانم ها زمان انتخاب مدل مو، بین شینیون های بسته و مدل موی باز دچار تردید می شوند و تصمیم گیری برایشان سخت می شود، حال با مد شدن بیشتر شینیون های نیمه باز رضایت دو سلیقه جذب می شود.

 

شینیون باز

 

مدل شینیون های باز برای دختران جوانی که دوست دارند در عین حالی که شینیونی زیبا برای خود انتخاب می کنند و سادگی و شیک بودن را هم حفظ کنند، بسیار مناسب است.

 

شینیون باز

 

این مدل از شینیون حتی بر روی موی مشکی و تیره هم زیباست و خودش را نشان می دهد. برخلاف بعضی از مدل های بافت که روی موی رنگ روشن و هایلات زیباتر به نظر می رسد.

 

شینیون نیمه باز

 

این مدل از شینیون برای همه فصول مناسب است ولی در کل انتخاب موی کاملا باز و یا زمانی که حداقل 80 درصد مو باز باشد، برای فصل زمستان مناسب تر است به دلیل این که در فصل تابستان در اثر تعرق زیاد مو می تواند خراب شود.

 

شینیون باز

 

اگر لباس مجلسی یقه ی باز دارد و یا دکلته است بهتر است که موی باز انتخاب شود و مو بر روی شانه ریخته شود و زمانی که یقه ی لباس بسته است بهتر است از مدل موی بسته و بالا استفاده شود تا مدل یقه بیشتر نمایان باشد.

 

شینیون باز

 

زمانی که موهای کم پشت و یا خیلی لختی داریم بهتر است از مدل مویی استفاده کنیم که دارای پوش بیشتری است و مو را پر پشت تر نشان می دهد.

 

شینیون نیمه باز

 

زمانی که وقت رفتن به آرایشگاه را نداریم، انتخاب این مدل مو می تواند مناسب باشد. بعضی از مدل های این شینیون در عین سادگی بسیار زیبا و ساده هست و با سشوار، اتو و یک ویدئوی آموزشی، خودمان می توانیم انجامش دهیم.

 

شینیون

 

مدل دم اسبی که جدیدا انتخاب خیلی از عروس خانم ها برای روز فرمالیته و عکاسی است.

 

شینیون باز

 

مدل موی شینیون باز و خطی 2019

 

شینیون باز

 

شینیون بسته 2019

 

شینیون

 

چند مدل شینیون زیبا

بازیگران هالیوود-مدل شینیون زیبا مخصوص مهمانی

مدل لباس مجلسی بلند گیپور

میکاپ و آرایش ملایم صورت مناسب برای دختران جوان + توصیه های مهم

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو