بیوگرافی سیروس همتی و آشنایی بیشتر با مسیر هنری وی برای رسیدن به موفقیت

بیوگرافی سیروس همتی و آشنایی بیشتر با مسیر هنری وی برای رسیدن به موفقیت


منبع: آرگا

193

1399/7/15

17:02


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافیذ سیروس همتی بازیگر، کارگردان، نمایش نویس و طراح صحنه ایرانی همراه با تصاویر جدید و جذاب وی را تهیه و گردآوری نموده ایم که امیدواری مورد پسندتان قرار بگیرد.

بیوگرافی سیروس همتی و آشنایی بیشتر با مسیر هنری وی برای رسیدن به موفقیت

بیوگرافی سیروس همتی بازیگر، کارگردان، نمایش نویس و طراح صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون معروف و سرشناس ایرانی می باشد. این هنرمند موفق فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری از سال ۱۳۷۰ در سن ۱۹ سالگی با نمایش ” کامو” کاری از محسن هشیار آغاز نمود و در سال ۱۳۸۱ با فیلم سینمایی ” خاک سرخ” در نقش مراد با کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا جلوی دوربین قرار گرفت. بازی سیروس همتی در فیلم سینمایی ” مارمولک” به کارگردانی کمال تبریزی و سریال مناسبتی ماه رمضان “خداحافظ بچه” به کارگردانی منوچهر هادی وی را مورد توجه اغلب منتقدان و مردم قرار داد. در ادامه این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، همراه ما باشید تا بیشتر با بیوگرافی سیروس همتی همراه با تصاویر جدید و کارنامه هنری وی آشنا شوید.

بیوگرافی سیروس همتی کارگردان، بازیگر و نمایش نامه نویس ایرانی

  • نام و نام خانوادگی: سیروس همتی
  • تاریخ تولد: ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۵۱
  • زادگاه: تهران
  • شغل: هنرپیشه، کارگردان، نمایشنامه نویس و طراح صحنه
  • شروع فعالیت: ۱۳۷۰
  • همسر: لیلا نوری
  • فرزند: بهار و نگار

بیوگرافی سیروس همتی بازیگر ایرانی

سبروس همتی نمایش نامه نویس، بازیگر، کارگردان و طراح صحنه تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان متولد ۱۳ مرداد ماه سال ۱۳۵۱ که هم اکنون وی ۴۸ سال سن دارد و در منطقه جوادیه شهر تهران چشم به جهان گشوده است. همچنین ایشان فارغ التحصیل مدرک لیسانس رشته ریاضی از دانشگاه تربیت معلم می باشد.

عکس + شرح حال سیروس همتی

سیروس همتی در منطقه جوادیه تهران به دنیا آمده است و اصالتا تورک زبان استان آذربایجان و اهل آجر آباد شهرستان سراب می باشد. این بازیگر معلم آموزش و پرورش در ریاضییات می باشد. علاقه وی از دوران نوجوانی به بازیگری بسیار جدی شد و در سال ۱۳۷۰ از طریق پسر دایی اش تقی همتی نیا وارد گروه های تئاتری شد و نخستین فعالیت خود را با نمایش ” کامو” بر روی صحنه رفت.

تاریخچه زندگی سیروس همتی و همسرش

بیوگرافی سیروس همتی هنرپیشه معروف ایرانی

عکس و زندگینامه سیروس همتی

سرگذشت جالب سیروس همتی

ورود به تلویزیون

در ادامه بیوگرافی سیروس همتی آمده است که وی در سال ۱۳۸۱ از طریق آقای بهرام عظیم پور (کارگردان و نویسنده) که در تئاتر با او آشنا شده بود به سریال ” خاک سرخ” کاری از ابراهیم حاتمی کیا معرفی شد و در نقش مراد نخستین تجربه تلویزیونی خود را به دست آورد. در سال ۱۳۸۸ در سریال پرطرفدار ” آشپزباشی” ساخت محمدرضا هنرمند به ایفای نقش پرداخت. سپس در سال ۱۳۹۱ با سریال ” خداحافظ بچه” در نقش مجتبی کاری از منوچهر هادی به اوج شهرت رسید. در این سریال بازیگرانی همچون شهران حقیقت دوست، مهراوه شریفی نیا، آتیلا پسیانی، حدیث میر امینی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، مائده طهماسبی، شهین تسلیمی و … حضور داشتند.

شرح حال سیروس همتی و همسرش

شرح زندگی سیروس همتی

تاریخچه زندگی سیروس همتی

دو سریال مهم و ارزشمند وی می توان به سریال “خوب، بد، زشت” به کارگردانی منوچهر هادی در سال ۱۳۹۳ اشاره کرد. امین حیایی، بهنوش بختیاری، بهاره رهنما، حسین محب اهری، مهدی سلوکی، سوسن پرور، صدیقه کیانفر و … از بازیگران این سریال بودند. و دومی سریال پربیننده ” دلدادگان” در سال ۱۳۹۶ می باشد. در این سریال وی با بازیگرانی چون مسعود رایگان، آرش مجیدی، پانته آ بهرام، مهرانه مهین ترابی، مهدی صبایی، علی سخنگو، حمید گودرزی، مسعود فروتن، ملیکا شریفی نیا و … همبازی بود.

بیوگرافی سیروس همتی و همسرش

عکس سیروس همتی و پرویز پرستویی در فیلم مارمولک

شرح حال کامل سیروس همتی

سینمایی سیروس همتی

سیروس همتی نخستین فعالیت سینمایی اش را با فیلم ” مزرعه پدری” شروع کرد و در سال ۱۳۸۲ از طریق حبیب رضایی ” بازیگر و کارگردان” برای فیلم سینمایی ” مارمولک” با کارگردانی کمال تبریزی دعوت شد. در این فیلم هنرمندانی چون سید مهرداد ضیایی، پرویز پرستویی، مهران رجبی، فریده سپاه منصورف سهیلا رضوی، رعنا آزادی ور و … حضور موفقی داشتند.

از دیگر فیلم های سینمایی وی که در آن به ایفای نقش پرداخته از جمله می توان به پابرهنه تا بهشت در سال ۱۳۸۴، ته خط در سال ۱۳۹۳، کارگر ساده نیازمندیم در سال ۱۳۹۴، ضربه فنی در سال ۱۳۹۷، انفرادی در سال ۱۳۹۸، زن ها فرشته اند ۲ در سال ۱۳۹۹ و … اشاره نمود.

زندگینامه جالب و جدید سیروس همتی

زندگینامه خواندنی سیروس همتی

بنابراین از آخرین فعالیت سینمایی سیروس همتی در سینما می توان به فیلم ” زن ها فرشته اند ۲ ” کاری از آرش معیریان در سال ۱۳۹۹ اشاره نمود. در فیلم زن ها فرشته اند هنرمندان محبوبی چون نیوشا ضیغمی، علی صادقی، سحر قریشی، نسرین مقانلو، میرطاهر مظلومی، مریم سعادت، شهین تسلیمی و … نام برد.

شرح حال جالب سیروس همتی

زندگینامه جامع و جالب سیروس همتی

در ادامه بیوگرافی سیروس همتی آمده که ایشان در سال ۱۳۸۶ در سن ۳۵ سالگی نمایش ” قربانی” را کارگردانی کرد و سپس نمایش های دیگری به نام ” ح دو چشم” در سال ۱۳۸۸، ” نیلوفر” در سال ۱۳۸۷ و ” مجلس برادر کشی” در سال ۱۳۸۹ را ساخت و بر روی صحنه برد.

زندگینامه کامل سیروس همتی

بیوگرافی سیروس همتی + تصاویر جالب

عکس سیروس همتی در کنار سالار عقیلی

شرح حال خواندنی سیروس همتی

ازدواج و همسر سیروس همتی

سیروس همتی سال هاست با خانم لیلا نوری ازدواج کرده و همسرش در بیمارستان فارابی کار می کند ، این زوج صاحب دو  فرزند دختر به نام های نگار و بهار هستند که هیچ علاقه ای به بازیگری ندارند.

زندگینامه جالب و جذاب سیروس همتی

کارنامه هنری سیروس همتی

فیلم های سینمایی سیروس همتی 

زن ها فرشته اند ۲ (۱۳۹۹)، انفرادی (۱۳۹۸)، ضربه فنی (۱۳۹۷)، دشمن زن (۱۳۹۶)، صله سحر (۱۳۹۴)، فرار از اردو (۱۳۹۳)، دیگری (۱۳۸۸)، پابرهنه در بهشت (۱۳۸۴)، یک تکه نان (۱۳۸۳)، مارمولک (۱۳۸۲)، مزرعه پدری (۱۳۸۲)

سریال های تلویزونی سیروس همتی 

خاک سرخ(۱۳۸۱)، آشپزباشی (۱۳۸۸)، پرانتز باز(۱۳۸۹)، خداحافظ بچه (۱۳۹۱)، ماتادور(۱۳۹۲)، خوب، بد، زشت (۱۳۹۳)، دلدادگان (۱۳۹۶)

بیوگرافی سیروس همتی + تصاویر

بازی در تئاتر سیروس همتی 

کامو، خروسک پریشان، بازی تابلوی آخر، یه خونه یه چلچله، برف سبز، ساز سحر آمیز، آقای وندال، بسه دیگه خفشو، عید پاک، قربانی، مسافران مرو، رویاهای خلیج فارس، اسب های پشت پنجره، شرق غزل، دزد آب، روز سرباز، بلوط های تلخ، خانمچه و مهتابی، تماشا چی محکوم به اعدام، و این خونه چخبره، سوگنامه صبحگل، ح دو چشم، مجلس برادر کشی، مومیا، حریم، فولاد هرگز زنگ نمی خورد، چشم به راه میر غصب، مردی در آینه

کارگردانی در تئاتر سیروس همتی

هفتاد و پنج هزار تهران، بزرگداشت چخوف، تئاترشهر، تالار اصلی (۱۳۸۴)

ماجرای نیمه شب (شون اوکیسی) تهران، تئاترشهر، تریای تالاراصلی (۱۳۸۲)

اسب تهران، تئاتر شهر، تالار چهارسو (۱۳۸۳)

پیکر مشترک با گروه پاپتی‌ها تهران، تالار اسوه (۱۳۸۴)

ما سه نفر بودیم تهران، تالار اسوه(۱۳۸۷)

نیلوفر (تالار اسوه) (۱۳۸۷)

بیوگرافی سیروس همتی + تصاویر جالب

زندگینامه جامع سیروس همتی

امیدواریم از خواندن بیوگرافی سیروس همتی بازیگر و کارگردان تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان و همچنین از تماشای تصاویر جدید و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو