انواع بلیط هواپیما قشم

منبع: همگردی

79

1399/7/15

18:27


قشم بزرگترین جزیره ایران است و به دلیل موقعیت جغرافیایی و مناطق دیدنی و سیاحتی جذابش، به مکانی پرطرفدار در میان علاقه مندان مسافرت به جنوب کشور تبدیل شده است. از طرف دیگر از آنجایی که قشم منطقه تجاری آزاد به حساب می آید، در کنار گردشگران سالانه تاجرین زیادی رهسپار این جزیره می شوند تا با یک تیر دونشان بزنند و در کنار سیاحت در این جزیره زیبا و دیدنی، به تجارت و خریدوفروش مشغول شوند.

از آنجایی که قشم جزیره ای بزرگ در آب های همیشه سبز خلیج فارس است، بهترین راه برای دست یابی به آن سفر با هواپیما است. اینجا است که بلیط هواپیما قشم اهمیت زیادی پیدا می کند و به لحاظ قیمت نیز نسبت به دیگر بلیط های هوایی گران تر است. در نتیجه گردشگران به فکر راه هایی برای خرید ارزان بلیط هواپیما قشم هستند. خوشخبتانه در بلیط-هواپیما ترفند های سودمندی را برای خرید این بلیط سراغ داریم و روش هایی را از خرید چارتر و بلیط لحظه آخری هواپیما قشم می دانیم که در ادامه آن ها را با شما درمیان خواهیم گذاشت.

بهترین قیمت بلیط هواپیما قشم را چگونه تشخیص دهیم

خرید آنلاین بلیط هواپیما قشم

همان گونه که درجریان هستید، عوامل مختلفی در مشخص کردن قیمت نهایی بلیط هواپیما تأثیر دارند. برای نمونه بلیط بیشتر خطوط هواپیمایی داخلی در دو گروه اکونومی و تجاری (بیزنس) قرار می گیرد که قیمت آن ها به ترتیب ارزان و متوسط است و عموماً بلیط تجاری امکانات بهتری را در مقابل بلیط اکونومی در اختیار مسافران قرار می دهد. در نتیجه شرط عقل این است که به فکر خرید بلیط هواپیما قشم از نوع بیزنس با کمترین قیمت باشید.

چه زمانی بلیط هواپیما قشم ارزان تر است

تجربه در بلیط-هواپیما نشان داده است که تاریخ سفر اهمیت زیادی در قیمت بلیط هواپیما دارد و از آنجایی که قشم مقصد گردشگران نوروزی و تابستانی است، بدون شک در فصل بهار و تابستان بلیط هواپیما قشم قیمت بیشتری نسبت به دیگر روزهای سال دارد. در نتیجه پیشنهاد می کنیم روزهای پس از تعطیلات و اوایل هفته را برای سفر به قشم انتخاب کنید. از طرف دیگر برای خرید ارزان بلیط هواپیما قشم بهتر است در جریان انواع بلیط هواپیما قشم قرار بگیرید:

بلیط چارتر قشم

گاهی اوقات آ ژانس های هواپیمایی تمام صندلی های یک پرواز یا قسمتی از صندلی ها را از خطوط هواپیمایی اجاره می کنند و بسته به سیاست های خود آن ها را با قیمتی ارزان تر در اختیار مسافران قرار می دهند. در این حالت زمان فروش بلیط چارتر تنها دو تا نهایتاً سه هفته به پرواز است و قیمت بلیط با توجه به تقاضای مسافرین به صورت لحظه ای تغییر می کند. اگر مسافر زیادی متقاضی خرید بلیط نباشد، بلیط چارتر ارزان تر می شود تا در نهایت تمام بلیط ها به فروش برسد.

بلیط سیستمی قشم

زمان بندی برای بعضی از تاجرین و گردشگران اهمیت زیادی دارد و نمی توانند برای خرید بلیط ارزان هواپیما قشم منتظر روزهای پس از تعطیلات و فصل های خلوت باشند. در این شرایط بلیط سیستمی بهترین گزینه برای مسافرانی است که اهمیت زیادی به وقت و زمان بندی می دهند. بلیط سیستمی دست کم دو ماه قبل از زمان پرواز تا نهایتاً یک یا دو ساعت به پرواز در درگاه های معتبر فروش بلیط هواپیما مانند سایت بلیط-هواپیما قرار می گیرد.

در این حالت قیمت گذاری توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام می شود و اول فروش بلیط کلاس های پروازی ارزان تر آغاز می شود و با نزدیک تر شدن به زمان پرواز شاهد افزایش قیمت بلیت سیستمی هستیم. در نتیجه اگر از مسافران زمان سنج بلیط-هواپیما هستید و می خواهید چندین ماه قبل از سفر تکلیف بلیط هواپیما قشم را روشن کنید، بهترین گزینه برای شما خرید بلیط سیستمی قشم است.

بلیط لحظه آخری قشم

به مسافران بلیط-هواپیما حق می دهیم که ناگهان هوای سفر به قشم به سرشان بزند و رهسپار مسافرتی غیرمترقبه شوند. برای این دسته از مسافران بلیط لحظه آخری قشم گزینه مناسبی است. همان گونه که از نام این بلیط پیدا است در آخرین لحظات قبل از پرواز به فروش می رسد و بسته به میزان پربودن صندلی های پرواز ممکن است بلیط چارتر یا سیستمی به عنوان بلیط لحظه آخری فروخته شود. این بلیط در روزهای کم سفر سال بیشتر در دسترس است؛ اما در روزهای پرسفر و شلوغی مانند ایام نوروز بعید به نظر می رسد بلیط لحظه آخری قشم با قیمت مناسب پیدا کنید. از طرف دیگر از آنجایی که در بیشتر مواقع این بلیط تنها برای صندلی های کمی در هواپیما به فروش می رسد، فکر خرید بلیط لحظه آخری برای سفرهای گروهی را از سر بیرون کنید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم

خرید اینترنتی بلیط هواپیما قشم با موبایل

این روزها اینترنت دوای درد بسیاری از مشکلات است و خرید آنلاین بلیط بهترین روش برای تهیه بلیط هواپیما قشم به حساب می آید. در نتیجه به مسافران بلیط-هواپیما که رهسپار قشم هستند، پیشنهاد می کنیم چندین ماه قبل از سفر، قیمت بلیط های مختلف را مقایسه و در نهایت در مناسب ترین زمان برای خرید ارزان ترین بلیط هواپیما قشم اقدام کنند.

فایده های خرید بلیط قشم از بلیط-هواپیما

در بلیط-هواپیما سعی کرده ایم شرایط راحتی هر چه بیشتر مسافران را فراهم کنیم تا به غیر از دغدغه بستن بار سفر، هیچ نگرانی دیگری پیش روی آن ها قرار نگیرد. در نتیجه سامانه ای راحت و بی دردسر برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما و دیگر خدمات مسافرتی نظیر رزرو هتل در قشم آماده کرده ایم. به لطف این تمهیدات، در کمترین زمان ممکن می توانید تمام بلیط های فعال در مسیر قشم را مشاهده نمایید. از طرف دیگر، ابزارهای کاملی برای جستجوی انواع خطوط هواپیمایی، کلاس پرواز و انواع بلیط هواپیما را فراهم کرده ایم تا به لطف این امکانات بی واسطه و مطمئن بلیط هواپیما قشم را خریداری کنید و درصورت نیاز به کنسلی، وجه خود را آنلاین از بلیط-هواپیما بازپس بگیرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو