ریحانا از مسلمانان عذرخواهی کرد

منبع: ایران آرت

93

1399/7/16

13:59


ریحانا، خواننده مشهور آمریکایی بابت اهانت به مقدسات مسلمانان عذرخواهی کرد و گفت از این بابت به شدت ناراحت است.

ایران آرت: ریحانا (ریانا) خواننده زن مشهور آمریکایی روز سه شنبه بعد از انتقادات صورت گرفته از آهنگی که در آن از یکی از حدیث های مشهور اسلام برای فش شو هفته گذشته اش با نام Savage X استفاده شده بود از جامعه مسلمانان عذرخواهی کرد. این خواننده که وارد دنیای مد و فشن و طراحی لباس نیز شده، به خاطر بی احترامی به اسلام توسط چند تن از طرفدارانش مورد انتقاد قرار گرفت، اشتباهی که ریحانا آن را ناشی از بی دقتی عنوان کرده است.

این خواننده آمریکایی در استوری اینستاگرام خود در این باره چنین نوشته است: "می خواهم از جامعه مسلمان به خاطر اشاره به اشتباه سهوی در نمایش فشن شو savage x ما که غیرعامدانه توهین آمیز بود تشکر کنم. از آن مهم تر اینکه می خواهم به خاطر این اشتباه بدون منظور اما ناشی از بی دقتی از شما عذرخواهی کنم". این عذرخواهی در اکانت رسمی فشن شو Savage X Fenty که حجاب را نیز در لباس هایش می گنجاند درج شده است. در جریان برگزاری این فشن شو و در حالی که مدل ها مشغول هنرنمایی بودند، آهنگی از EDM با نام Doom پخش شد که در آن روایت حدیثی در مورد روز قیامت و پایان دنیا با موسیقی ترکیب شده بود. این رمیکس که در گذشته نیز جنجالی شده بود این بار نیز مورد انتقاد قرار گرفت.
 

عذرخواهی ریحانا از مسلمانان به خاطر توهین به اسلام

 

به گزارش روزیاتو، دنبال کنندگان ریحانا در اینستاگرام در بخش نظرات به این موضوع واکنش نشان داده و از او خواستند به این موضوع توجه داشته و هر چه سریع تر عذرخواهی کند. یکی از طرفدارانش در کامنتی انتقادی نسبت به این اشتباه چنین نوشته است: "عاشقت هستم و تو ملکه هستی اما استفاده از حدیث اسلام به عنوان موسیقی در برنامه فشن شو بی احترامی و توهین به تمام طرفدارانت در سراسر جهان است. عاشقت هستم اما این همه چیز نیست. به خصوص به این دلیل که تو طرفدار تنوع هستی".

یکی دیگر از طرفداران نسبت به این اشتباه واکنش نشان داده و نوشته است: "ممکن است در مورد آهنگ کفرآمیزی که در جریان فشن شو Savage X منتشر شد صحبت کنیم؟ میکسی از آیات قرآن همراه با یک آهنگ توهین آمیز؟ اگر چه خطای تو نبود اما برای هر کسی که مسئول انتخاب آهنگ ها بود مایه ناامیدی است". دیگری گفته است: "دین ابزار زیباسازی نیست".
 

عذرخواهی ریحانا از مسلمانان به خاطر توهین به اسلام

ریحانا در ادامه عذرخواهی خود چنین نوشته است: "درک می کنیم که بسیاری از برداران و خواهران مسلمان خود را ناراحت کرده ایم و من به شدت از این موضوع ناراحت هستم! من با هیچ نوع از بی احترامی نسبت به خداوند یا هر نوع دینی بازی نمی کنم و به همین دلیل استفاده از این آهنگ در برنامه ما کاملاً بی مسئولیتی بوده است! در ادامه مطمئن خواهیم شد که چنین اتفاقی دیگر رخ نخواهد داد. ممنونم از شما به خاطر بخشش و درکتان. ری".

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو