آموزش کشیدن نقاشی جوجه اردک به کودکان

منبع: ستاره

2,859

1399/7/16

16:32


رنگ آمیزی و کشیدن نقاشی یکی از بهترین سرگرمی ها برای کودکان است به ویژه اگر موضوع نقاشی درباره حیوانات باشد. در این مطلب نحوه کشیدن نقاشی جوجه اردک کودکانه و نقاشی جوجه اردک ساده را آموزش می‌دهیم.

آموزش کشیدن نقاشی جوجه اردک به کودکان


ستاره |
سرویس مادر و کودک - بیشتر کودکان به نقاشی حیوانات و رنگ‌‌آمیزی آنها علاقه بسیاری دارند. جوجه اردک از پرنده‌های زیبا و دوست داشتنی برای کودکان است. شما میتوانید با آموزش کشیدن نقاشی جوجه اردک به کودکتان علاوه بر اینکه او را به کشیدن نقاشی  و رنگ آمیزی تشویق می‌کنید درباره نحوه زندگی پرندگان آبزی و ویژگی‌های آنها به فرزندتان آموزش دهید. گفتنی است در صورتی ‌که کودک شما به طور مرتب به نقاشی و رنگ‌آمیزی مشغول باشد، علاوه بر تقویت انگشتان دست برای ورود به مدرسه، به فردی خلاق و باهوش تبدیل خواهد شد، همچنین افزایش اعتماد به نفس و تقویت قدرت تصمیم‌گیری از دیگر فواید آموزش نقاشی به کودکان است. در این مطلب نحوه کشیدن نقاشی جوجه اردک را مرحله به مرحله آموزش داده‌ایم.

  آموزش گام به گام نقاشی جوجه اردک کودکانه

نقاشی جوجه اردک کودکانه

مراحل کشیدن نقاشی جوجه اردک ساده

با کشیدن چند شکل هندسی ساده مطابق مراحل زیر نقاشی جوجه اردک خود را بکشید. شما می‌توانید از کودک خود بخواهید با نقاشی‌ که میکشد داستان‌های جالبی بسازد و برای شما تعریف کند. همچنین اجازه دهید کودک مطابق خلاقیت و سلیقه خود نقاشی‌اش را رنگ کند. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای رنگ‌آمیزی تنها پاستل یا مداد شمعی در اختیار فرزند خود قرار دهید. زیرا نوک تیز نیست و خطری او را تهدید نخواهد کرد و از طرفی به دلیل جنس نرم و روانی که دارد دست او را خسته نمی‌کند و می‌تواند مدت طولانی‌تری نقاشی کند و لذت ببرد.

نقاشی جوجه اردک زیبا

سخن پایانی

در این مطلب نحوه کشیدن نقاشی جوجه اردک برای کودکان را برای شما گردآوری کردیم. همان طور که گفته شد، نقاشی کردن مستمر و مداوم باعث تقویت هر دو نیم‌کره مغز کودک می‌شود و می‌تواند تاثیر به‌سزایی در خلاقیت و هوش فرزند شما داشته باشد. لذا سعی کنید با استفاده از نقاشی‌های کودکانه جذاب او را به این کار تشویق کنید. اگر به نقاشی سایر حیوانات علاقه‌مند هستید پیشنهاد میکنیم سری به مطلب ۲۵ نمونه نقاشی حیوانات برای کودکان برای رنگ‌ آمیزی و ۲۵ ایده نقاشی پرنده برای کودکان برای رنگ آمیزی درسایت ستاره بزنید. همچنین زیباترین نقاشی‌های کودکانه پاندا در مطلب «نقاشی پاندا برای کودکان؛ ۲۵ طرح زیبا و جذاب برای رنگ آمیزی» جمع‌آوری گردیده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. شما می‌توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود را در پایین همین صفحه با ما و سایر همراهان ستاره به اشتراک بگذارید.

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو