همراه با فیلم‌های تلویزیون در آخر هفته / از "مهمان داریم" و "دهلیز" تا "گهواره خالی" و "اربعین"

98

1399/7/17

08:40


همزمان با ایام اربعین حسینی شبکه‌های مختلف سیما با فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی میزبان مخاطبان خود می‌شوند.

همراه با فیلم‌های تلویزیون در آخر هفته / از "مهمان داریم" و "دهلیز" تا "گهواره خالی" و "اربعین"

سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن "ستاره خضرا"، "مهمان داریم"، "خورشید نینوا"، "وعده دیدار"، "قناری"، "مانده از آسمان"، "فرمانده"، "هیهات"، "لونه شغال"، "زمین لرزه"، "خروج"، "خاطرات یک قتل"، "نبرد الجزایر"، "پل سفید"، "آسمان محبوب"، "دوست من برنارد"، "روح بزرگ"، "روز عزیز"، "ایکس ری"، "بازگشت به زمین" ،"نامرئی" ،"اربعین"، "دهلیز"، "چیزی نگو"، "بر سر دو راهی بزرگ"، "ناپدید شده"، "یک مرد یک شهر"، "افسانه دریای شمال"، "رودخانه خاطرات"، "پیش خواهد آمد"، "خداحافظی طولانی"، "مامور نفوذی: تحت پیگرد"، "قلب خورشید"، "ماشین‌ها 1"، "گهواره خالی"، "پی 22"، "یک حقیقت تلخ"، "عصر روز دهم"، "خانه پلاک ندارد"، "صبح فرشته" و "پاییز در ایوان خانه نشسته است" پنجشنبه و جمعه 17 و 18 مهر مصادف با اربعین سید و سالار شهیدان از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی "ستاره خضرا" به کارگردانی محمدرضا ورزی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 24 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان فیلم آمده است: زمانی که خولی ملعون ماموریت پیدا می‌کند که سر مبارک امام حسین(ع) را به دربار یزید عرضه کرده و در مقابل آن پول دریافت کند این ملعون یک شب را در دیری اطراق می‌کند و راهب نصرانی که آنجا سکونت دارد، متوجه کراماتی از سر مبارک سیدالشهدا(ع) شده و... محمد صادقی، چنگیز وثوقی، سعید نیکپور، احمد نجفی، فخرالدین صدیق‌شریف و مهدی کاسه‌ساز در این فیلم هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "مهمان داریم" به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور، جمعه 18 مهر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: ابراهیم و فخری در خانه‌ای قدیمی زندگی می‌کنند و سه فرزندشان شهید شده و فرزند چهارم رضا جانباز قطع نخاعی‌ است که در یک آسایشگاه تحت مراقبت قرار دارد. رضا بعد از شهادت هم‌رزم‌اش، کمال، پرخاشگر و عصبی شده و داروهایش را مصرف نمی‌کند، به همین خاطر ابراهیم و فخری تصمیم می‌گیرند او را به خانه آورده و خود از وی مراقبت کنند. محبوبه خواهر کمال به خانه آنها می‌آید و مایل است طبق قرار قبلی با رضا ازدواج کند، اما... در فیلم سینمایی "مهمان داریم"، پرویز پرستویی، آهو خردمند و بهروز شعیبی ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه دو سیما

انیمیشن سینمایی "خورشید نینوا" به کارگردانی علیرضا فرمانی، پنجشنبه 17 مهر ساعت ‌‌8 صبح از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این انیمیشن خواهیم دید: پس از مرگ معاویه، پسرش یزید، جانشین او می‌شود و تلاش می‌کند تا به اجبار از امام حسین علیه‌السلام بیعت بگیرد. امام با او بیعت نمی‌کنند و برای حفظ حرمت خانه‌ی خدا و به‌دنبال دعوت کوفیان از ایشان، از مکه به سوی کوفه حرکت می‌نمایند. در راه کوفه خبر شهادت مسلم بن عقیل، پسرعمو و فرستادۀ امام، به ایشان می‌رسد. سپاه حر راه را بر امام می‌بندند و ایشان راهی دیگر برمی‌گزینند. آنها در روز دوم محرم‌الحرام سال ‎۶۱ هجری، وارد صحرای کربلا می‌شوند. لشکر عمر سعد، سد راه امام شده و آب را بر ایشان می‌بندند. در نهایت واقعه کربلا رخ می‌دهد و امام و یارانشان به شهادت می‌رسند.

فیلم سینمایی "وعده دیدار" به کارگردانی جمال شورجه، جمعه 18 مهر ساعت 20 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: استاد ابراهیم مهدوی هنرمند و نقاش پرده‌های مذهبی است. او که جانباز شیمیایی جنگ است، با بد شدن حالش برای معالجه و شرکت در نمایشگاهی که در لندن برگزار می‌شود، به این شهر سفر می‌کند. از آن طرف هم عاموس که با صهیونیست‌ها سر و کار دارد، به خاطر بدهی فراوانش مدام مورد تهدید واقع می‌شود. عاموس که به کارهای هنری هم علاقه‌مند است در صدد است تا تکمیل و فروش یک پرده مذهبی بدهی‌هایش را بپردازد. او که متوجه شده ابراهیم به انگلستان آمده، محل اقامت او را زیر نظر می‌گیرد. عاموس برای رسیدن به مقاصدش ابراهیم مهدوی را می‌رباید و سربسته به او می‌فهماند که شرط آزادی او تکمیل این پرده مذهبی است؛ پرده ای که در واقع پدر مهدوی نقاش آن بوده و ... سعید نیک پور، پروانه معصومی، محمد صادقی و احمد نجفی در فیلم سینمایی "وعده دیدار" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "قناری" به کارگردانی سپهر محمدی، جمعه 18 مهر ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم درباره فردی به نام فرّخ است، مردی که برای گذران زندگی از خانه های مردم دزدی می کند. وی شبی به همراه همدستش برای دزدی به خانه‌ای می‌روند. هنگامی که فرّخ قصد پائین پریدن از دیوار را دارد سرش با جدول برخورد کرده به کما می‌رود. این در حالی است که همان زمان مرد صاحبخانه نیز به مرگ طبیعی از دنیا می‌رود. در اینجاست که روح فرّخ با روح صاحبخانه برخورد می‌کند و صاحبخانه که فرد پرهیزکاری است او را به سیر اعمال و کردارش در گذشته می‌برد. وی در طی این گشت و گذار مشاهده می‌کند دزدی‌هایی که در طول زندگیش انجام داده چه عواقب و اثرات زیان بخشی برای مال باختگان به دنبال آورده است. به عنوان مثال دختری را می‌بیند که به علت سرقت شدن جهیزیه‌اش موفق به ازدواج نشده و دچار سرخوردگی شدید روحی و مشکلات بسیاری در زندگیش گردیده است. با دیدن این وضعیت فرّخ بسیار نادم و پشیمان شده و ...

فیلم تلویزیونی "مانده از آسمان" به کارگردانی محمدرضا آهنج، جمعه 18 مهر ساعت 17 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. این فیلم روایت کننده داستان سه زوج است که هر یک، به دلایلی قصد سفر به مناطق جنگی، به همراه کاروان راهیان نور را دارند. در این فیلم تلویزیونی؛ پژمان بازغی، ماه‌چهره خلیلی، امیر آقایی و آتنه فقیه‌نصیری هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "فرمانده" به کارگردانی علی عطشانی، شنبه 19 مهر ساعت 20 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. داستان این فیلم درباره مرتضی از فرماندهان دوران جنگ است که اکنون زندگی ساده و عزتمندی دارد، در ایام محرم، یکی از افراد تحت فرماندهی او (ناصر) که اکنون دچار مشکلات اقتصادی و ورشکستگی در تجارت شده است، به قصد یاری نزد مرتضی می‌آید، مرتضی به کج راه رفتن و زد و بندهای اقتصادی ناصر پی می‌برد که ... بیژن امکانیان و محمدرضا داوود نژاد در فیلم تلویزیونی "فرمانده" بازی کرده‌اند.

 شبکه سه سیما

فیلم سینمایی "هیهات" به کارگردانی هادی نائیجی، دانش اقباشاوی، روح الله حجازی و هادی مقدم دوست، پنجشنبه 17 مهر ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. این فیلم حکایت مادر پیری است که سال ها در حسرت زیارت کربلا مانده و حالا گذر ضریح جدید امام حسین از محل سکونتش، فرصتی است برای آن که در انتهای عمر، دست کم ضریح جدید مولایش را زیارت کند. تلاش‌های پسر پیرزن برای ایجاد این فرصت ثمر نمی‌دهد و ... حمید فرخ نژاد، حامد بهداد، بابک حمیدیان، مینا ساداتی و آلا نجم در فیلم سینمایی "هیهات" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "لونه شغال" به کارگردانی رضا دادویی، جمعه 18 مهر ساعت 10 به روی آنتن  شبکه سه سیما می‌رود. در این فیلم خواهیم دید: پلیس مبارزه با مواد مخدر یک اشپزخانه شیشه را زیر یک کانتیر در یک انبار ماشین‌های اسقاطی کشف می‌کنند. در همان حوالی جنازه سوخته فردی به نام سعید را می‌یابند که در کار قاچاق و تولید مواد مخدر بوده است. بعد از تحقیق متوجه می‌شوند که پدر سعید و خواهر ناتنی او رویا از کشته شدن او زیاد ناراحت نیستند زیرا او همیشه باعث آزار و ناراحتی انها بوده است. در بین قاچاقچیان مواد مخدر اسم فدری به نام شغال وجود دارد که در واقع راس حرم است اما پلیس قادر به کشف هویت واقعی او نبوده است. بعد مدتی پلیس متوجه می‌شود که خواهر ناتنی سعید در یک شرکت صادرات و واردات مواد دارویی کار می‌کند و رییس ان شرکت نیز به وی علاقه دارد و ... علی عمرانی، پیمان شریعتی و نیما رئیسی در فیلم تلویزیونی "لونه شغال" ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی "زمین لرزه" به کارگردانی جان آندریاس اندرسن، جمعه 18 مهر ساعت 14:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی کریستوفر یونر، آنه دال تروپ، ادیث هاگنرود سندی و کاترین تورنبرگ یوهانسون درباره زلزله در شهر اسلو است. کریستین ایکجور یک زمین شناس خبره و چهره‌ای علمی و معروف است. در پی وقوع چند حادثه در تونل‌های بزرگ نروژ، او با توجه به داده‌های زمین شناختی که به دست آورده و تجزیه و تحلیل آنها، احتمال وقوع یک زلزله بزرک در شهر اُسلو را می‌دهد. این در حالی است که همسر و دو فرزند او در اُسلو زندگی می‌کنند. او برای حصول اطمینان به مرکز زلزله نگاری اسلو رفته و در می‌یابد دوست و همکار او کنراد که متوجه این تغییرات شده چند روزی است ناپدید شده است و ...

فیلم سینمایی "خروج" به کارگردانی سانگ جین لی، جمعه 18 مهر ساعت 19 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم با بازی جانگ ساک جو، یونا و دو شیم کو خواهید دید: یونگنام پسر جوانی که در یک خانواده پرجمعیت و شلوغ زندگی می‌کند به تازگی از دانشگاه فارغ شده و در انتظار یافتن کار است. او به صورت حرفه‌ای صخره نوردی می‌کند و دختر مورد علاقه‌اش به نام ای جو در دانشگاه به تقاضای ازدواجش جواب رد داده و لذا یونگنام چندان حال خوشی ندارد. یونگنام و خانواده‌اش قرار است مراسم تولد مادرشان را در یکی از تالارهای مرکز شهر برگزار کنند که ناگهان یوگنام با ای جو در آنجا برخورد می‌کند. ای جو که صخره نورد است به دلیل پیدا نکردن شغل مناسب در کار تشریفات این تالار را انجام می‌دهد. مراسم به خوبی و خوشی و شوخی به پایان می‌رسد که ناگهان یک گاز سمی در شهر منتشر می‌شود که مردم با استنشاق این گاز مسموم و می‌میرند. یونگنام تلاش می‌کند خانواده‌اش را به پشت بام تالار برسانند. همه اعضای خانواده توسط گروه امداد با بالگرد از منطقه خطر دور می‌شوند اما ...

 شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی "خاطرات یک قتل" به کارگردانی بونگ جون هو، پنجشنبه 17 مهر ساعت 20:30 از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. داستان فیلم با بازی سونگ کانگ هو و کیم سانگ کیونگ؛ در سال ۱۹۸۶ در کره جنوبی آغاز می‌شود. جایی که برای دومین بار جسد دختری با دست و پای بسته پیدا می‌شود. دو کارآگاه پلیس محلی و جوان مأمور رسیدگی به این پرونده شده و بدون هیچ ترفند خاصی، تنها با بازجویی مظنونین، در کارشان جلو می‌روند. تا این که یک کارآگاه حرفه‌ای از سئول می‌آید تا به آن دو در تحقیقات کمک کند. بعد از پیدا شدن سومین جسد زن، آن‌ها سرنخ‌هایی از این قاتل سریالی به دست می‌آورند که ...

فیلم سینمایی "نبرد الجزایر" به کارگردانی جیلو پونته‌کوروو، جمعه 18 مهر ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم با بازی ژان مارتین، سعدی یاسف، براهیم هگیاگ و توماسو نری آمده است که: در سال 1957 بازجویان نظامی فرانسوی در شهر الجزیره یک میهن‌پرست الجزایری را ‌شکنجه می‌دهند و او سرانجام مخفی‌گاه آخرین رهبر چریک های الجزایری با نام علی لاپوآنته را فاش می‌کند که همزمان با تیتراژ ‌آغازین فیلم، نیروهای چترباز فرانسوی، لاپوآنته را همراه با یک زن و کودک در مخفی‌گاه خود پیدا می‌کنند و به آنها مهلتی داده ‌می‌شود که خود را تسلیم کنند، در غیر این‌صورت کشته خواهند شد. ‌درحالی‌که لاپوآنته به سرنوشت خود می‌اندیشد ...

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی "پل سفید" به کارگردانی علی قوی تن، پنجشنبه 17 مهر ساعت 9 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان بهاره یک دختر بچه ابتدایی است که یک سال پیش در جاده با والدینش تصادف کرده و ماشینشان به ته دره سقوط کرده است و پدرش فوت کرده است. بهاره هم مدتی در کما بوده است. او یک پایش کمی مشکل دارد و درست نمی‌تواند راه برود و در تست‌های مدرسه هم نتوانسته نمره بیاورد و مدیر مدرسه او را به مدرسه استثنایی می‌فرستد ولی مادر بهاره خیلی در مقابل این قضیه مقاومت می‌کند و می‌خواهد که دخترش به مدرسه خودش برگردد و مدیر به او می‌گوید که هر وقت آب در رودخانه زیر پل بیفتد بهاره هم می‌تواند به مدرسه برگردد چیزی که عجیب است، بهاره هر روز روی پل می‌رود و به رودخانه خشکیده نگاه می‌کند که آرزویش بر آورده شود، تا این که ... بهاره نوروزی، حسین محمدیان، صدیقه نوروزیان، فریبا بجنوردی و امیر پاسبان در فیلم تلویزیونی "پل سفید" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "آسمان محبوب" به کارگردانی داریوش مهرجویی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم درباره فردی به نام دکتر مهرداد شایان است که فوق تخصص قبول می‌شود و بعد متوجه می‌شود که یک تومور بدخیم دارد. همسر و دخترش در خارج از کشور زندگی می‌کنند و دکتر  احساس تنهایی زیادی می‌کند و با شنیدن خبر بیماریش ناامید می‌شود او با ماشین خارج از شهر می‌رود و قصد دارد که با ماشین خودش را به دره بیندازد که به یک باره یک پیرزن از او کمک می‌خواهد و دکتر به او کمک می‌کند و بعد هم به روستای اَنها می‌رود. در آنجا شخصی به نام عمو غریب داروهای گیاهی خوبی به او می‌دهد و دکتر هم به معالجه بیماران روستا می‌پردازد و در ساختن مقبره پزشکی به نام محبوب به مردم کمک می‌کند. بعد روی تخت بیمارستان به هوش می‌آید او یک هفته در کما بوده و ... علی مصفا، مانی حقیقی، لیلا حاتمی، فریده سپاه منصور و قربان نجفی در فیلم سینمایی "آسمان محبوب" هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "دوست من برنارد" به کارگردانی لیم آهرون و آرون لیم، جمعه 18 مهر ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی آرون لیم و آلیکا نانز پورتو خواهیم دید: سم پسر بچه‌ای است که یک خرس عروسکی دارد که به او علاقه دارد. تا اینکه خرسش را از ترس سگی در حیا ط جا می‌گذارد و شب یک خلبان به نام یوری که با یک فنجان بزرگ به جاهای مختلفی سفر می‌کند او را به یک سرزمین قطبی می‌برد و خودش بازمی‌گردد و حالا سم باید گردن بندی را که می‌تواند با آن دوباره به سرزمین خودش برگردد را به دست آورد. این گردن بند دست به دست در سرزمین قطب می‌چرخد تا ...

فیلم سینمایی "روح بزرگ" به کارگردانی سرگنی روبینی، جمعه 18 مهر ساعت 13:30 از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم با بازی سرگئی روبینی، روکو پاپالیو و بیانکا گاسرو خواهیم دید: تونی که با دو دوستش به دزدی رفته‌اند و با کشتن مردی مقدار زیادی پول برمی‌دارند که داخل یک ساک است از غفلت دوستانش استفاده کرده و از پنجره با ساک پول‌ها می‌گریزد. دوستانش نمی‌توانند او را پیدا کنند. تونی زخمی شده است و یک مرد سرخپوست به نام رنه تا که روی پشت بام یک آپارتمان زندگی می‌کند به او کمک می‌کند تا مخفی شود. چند نفر می‌خواهند که رنه تا را از آنجا بیرون کنند ولی تا به حال موفق نشده‌اند او به پول اهمیتی نمی‌دهد، تونی از وی می‌خواهد که ساک پول‌ها را که در کارگاه بغلی مدفون شده را برایش بیاورد. زن فقیر جوانی که به رنه تا کمک می‌کند و گاهی برایش غذا می‌آورد متوجه شده که تونی جز سارقین پول‌ها بوده است و ...

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی "روز عزیز" به کارگردانی محسن توکلی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم از این قرار است که: ملوک پیر زنی است که پزشکان وی را به دلیل سرطان جواب کرده‌اند. آخرین آرزوی ملوک برگزاری مراسم عزاداری و نذری ظهر عاشورا است. متاسفانه به دلیل اختلافات و سوء تفاهم‌های پیش آمده بین فرزندان بعد از 6 سال توقف این مراسم برگزاری مجدد آن غیر ممکن است. محمد هادی نوه دختری ملوک سرباز است که یک روز قبل از تاسوعا به مرخصی فرستاده می‌شود و بعد از اطلاع از شرایط وخیم عزیز، محمد هادی تصمیم می‌گیرد با ... مینا جعفر زاده، افشین نخعی، محمد اعلایی و فرهاد بشارتی در فیلم تلویزیونی "روز عزیز" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "ایکس ری" به کارگردانی سروش محمدزاده، پنجشنبه 17 مهر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم درباره محموله‌ای است که پلیس فرودگاه به آن مشکوک می‌شود و همین سرآغاز قصه پرفراز و نشیبی است که ... امیریل ارجمند، کمند امیرسلیمانی، اتابک نادری، محمد رسول صفری، امیرحسین شام بیاتی، پروین ملکی و محمدرضا صولتی در فیلم تلویزیونی "ایکس ری" ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی "بازگشت به زمین" به کارگردانی ام. نایت شیامالان، پنجشنبه 17 مهر ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: در پی حملات موجودات فضایی عجیب و مهاجم به زمین، انسان‌ها مجبور به ترک زمین می‌شوند. این موجودات کور بوده و فقط انسان‌ها را از روی واکنش‌های زیستی در نتیجه ترس شناسایی می‌کنند. بعد از گذشته سال‌های طولانی از مهاجرت انسان‌ها فرمانده عالی رتبه نیروهای زمینی که به همراه پسر خود، پی تای برای انجام ماموریتی در حال سفر در فضاست در اثر برخورد شهاب سنگ مجبور به فرود اضطراری در زمین می‌شوند. سفینه آنها به شدت آسیب دیده و تنها وسیله ارتباطی سالم همراه آنها در ۱۰۰ کیلومتری سفینه قرار دارد. فرمانده به شدت مجروح است و پی تای تنها کسی است که می‌تواند خود را به فرستنده مخابراتی برساند اما ...

فیلم سینمایی "نامرئی" به کارگردانی دیوید اس گایر، پنجشنبه 17 مهر ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم با بازی جاستین چاتوین، مارگاریتا لویوا و مارشیا گی هاردن آمده است: نوجوانی به نام نیک در یک درگیری تا حد مرگ کتک می‌خورد و وقتی به هوش می‌آید، متوجه می‌شود نامرئی شده است. نیک به زودی پی می‌برد تنها کسی که می‌تواند به او کمک کند، مهاجم اوست که ...

فیلم تلویزیونی "اربعین" به کارگردانی علیرضا رزازی فر، پنجشنبه 17 مهر ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان این فیلم در مورد آزاده‌ای به نام علی است که سال‌ها عمر خود را در اسارت رژیم بعثی در عراق گذرانده است. او که پس از بازگشت از اسارت همسر خود را نیز از دست داده است در انزوا به سر می‌برد. خواهرزاده علی، جوانی است که از خارج بازگشته و قصد دارد در ارتباط با رشته تحصیلی خود در خارج از کشور گزارشی از عراق تهیه کند. پدر علی از نوه‌اش می‌خواهد که مراقب علی باشد و او را تنها نگذارد. خواهر زاده علی که عازم عراق است با پیشنهاد علی مبنی بر تمایلش برای سفر به عراق مواجه می‌شود و ... شقایق فراهانی و داوود مقامی در فیلم تلویزیونی "اربعین" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "دهلیز" به کارگردانی بهروز شعیبی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم درباره زنی به نام شیوا است که پس از به زندان افتادن شوهرش پسرش امیرعلی را به‌دنیا آورده و به تنهایی او را بزرگ می‌کند. امیرعلی که حالا کلاس اول دبستان است با تصمیم مادرش و مددکار اجتماعی، پی می‌برد که پدرش در زندان محبوس است. او به ملاقات پدرش می‌رود و احساسات پدرانه او را زنده می‌کند. پدر امیرعلی معلمی است که در یک درگیری خیابانی مرد جوانی را به صورت غیرعمد به‌قتل رسانده و در آستانه قصاص نفس قرار دارد.... رضا عطاران، هانیه توسلی و شاهرخ فروتنیان در فیلم سینمایی "دهلیز" بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "چیزی نگو" به کارگردانی گری فلدر، پنجشنبه 17 مهر ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم با بازی مایکل داگلاس و شان دویل خواهیم دید: دکتر نیتان کانراد روان درمان گر معتبر نوجوان هاست. وقتی دختر جوان او را کاستر که جنایتکاری متخصص تکنولوژی حراستی است می رباید، دکتر کانراد خود را با ماجرایی کابوسی گونه رودررو می‌بیند ...

فیلم سینمایی "بر سر دو راهی بزرگ" به کارگردانی رائول والش، جمعه 18 مهر ساعت 1 بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم با بازی کریک داگلاس، ویرجیانا مایو و والتر برینان؛ داستان مارشال فدرال لن مریک است که برای نجات فرد متهم به قتل از دست قبیله رودن، که فکر می‌کنند او پسرشان را کشته و گاوهایشان را دزدیده اقدام می‌کند و امیدوار است تا او را به سانتا لوما برای محاکمه ببرد. مارشال با تیمش او و دخترش را در سراسر صحرا با مشقت زیاد می‌برد تا ...

فیلم سینمایی "ناپدید شده" به کارگردانی "اوم تائه هوا"، جمعه 18 مهر ساعت 11 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان این فیلم با بازی بانگ دونگ‌وون و شین یون سو آمده است: اُسورین دختر نوجوانی است که به‌تازگی به شهر و مدرسۀ جدیدی نقل‌مکان کرده است. او در این شهر دوستان جدیدی پیدا می‌کند. آن‌ها باهم در جنگل به گشت‌وگذار می‌روند، اوقاتشان را باهم می‌گذرانند و داستان‌ها و افسانه‌های قدیمی منطقه را برای هم تعریف می‌کنند. وقتی در این جستجوها وارد یک غار می‌شوند در آنجا دریاچه‌ای است که در انتهای آن یک تخم‌مرغ نورانی قرار دارد. آن‌ها تخم‌مرغ را از ته دریاچه برمی‌دارند و از غار بیرون می‌آیند. یکی از پسرها با دیدن تخم به یاد داستان قدیمی پدربزرگش می‌افتد که می‌گوید هر کس تخم را بشکند باعث متوقف شدن زمان شده و ...

فیلم سینمایی "یک مرد یک شهر" به کارگردانی غلامحسین هدایت، جمعه 18 مهر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در این فیلم خواهیم دید: اسماعیل مینوی کارآگاه پلیس آگاهی است. بعد از سال‌ها با او تماس می‌گیرند تا برای تحویل بقایای پیکر برادر شهیدش به خرمشهر برود. اسماعیل راهی سفر می‌شود و در راه، نزدیک خرمشهر تصادف می‌کند؛ اما انگار این حادثه بهانه ای است برای کشف راز یک قتل ... احمد نجفی، زیبا بروفه، پریناز ایزدیار و بهرام ابراهیمی در فیلم سینمایی "یک مرد یک شهر" هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "افسانه دریای شمال" به کارگردانی نیک لیون، جمعه 18 مهر ساعت 15 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم با بازی هانس جینیک، بتینا زیمرمن و ژزفین پریب آمده است: ماریا برای برگزاری مراسم آتش‌بازی و جشن افتتاحیه وارد یک سکوی نفتی در دل دریای شمال می‌شود. ماموران سکو به او خبر می‌دهند که میزان تراکم گاز در اطراف سکو بسیار زیاد است و آنها نمی‌توانند مراسم آتش بازی به راه بیندازند. ماریا موضوع را با روسای خود در آلمان مطرح می‌کند و آنها تاکید دارند که مراسم باید با شکوه و جلال زیادی برگزار شود و از ماریا می‌خواهند تا راهی برای این موضوع بیابد. ماریا برای یافتن راه حل در سکو مستقر شده و شاهد عملیات‌های مشکوکی در آنجا می‌شود. او پی می‌برد که چند سازمان دولتی با همکاری شرکت‌های آلمانی که همه از سرمایه‌گذاران سکوی نفتی هستند در اعماق دریا به صورت غیرقانونی گاز متان ذخیره‌سازی می‌کنند....

فیلم سینمایی "رودخانه خاطرات" به کارگردانی رابرت ردفورد، جمعه 18 مهر ساعت 17 از شبکه نمایش پخش می‌شود. فیلم با بازی کریگ شفر، برد پیت، تام اسکریت، برندا بلتین و امیلی لوید؛ داستان دو پسر یک کشیش را روایت می‌کند، که بر طبق اصول و قوانین کلیسای پرسبیتری بزرگ شده‌اند. آنان یاد گرفته‌اند که ماهیگیری با قلاب را دوست داشته باشند و در رودخانه محلی، ماهی بگیرند. سال‌ها بعد نورمن، برادر بزرگ تر جنگل داری می‌خواند و پل، نجات غریق می‌شود. با گذشت زمان بین دو برادر فاصله می‌افتد ولی ...

فیلم تلویزیونی "پیش خواهد آمد" به کارگردانی بهروز شعیبی، جمعه 18 مهر ساعت 19 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم زندگی غلام، آوا و بهنام را روایت می‌کند که دو روز مانده به تاسوعا در زندگی هر کدامشان گرهی می‌افتد و هرکدام از این سه فرصت کوتاهی دارند تا مشکل خود را... سیامک صفری، مهدی صباغی، یکتا ناصر، جواد عزتی، شیوا ابراهیمی، لیلا شوقی، علیرضا زمانی‌نسب و مصطفی ساسانی در فیلم تلویزیونی "پیش خواهد آمد" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" به کارگردانی فرزاد موتمن، جمعه 18 مهر ساعت 21 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم درباره مردی به نام یحیی است که کارگر ساده کارخانه نساجی بوده و به تازگی از اتهام قتل جنجالی همسرش تبرئه و آزاد شده است. اما جامعه و اطرافیانش هنوز او را به عنوان یک مجرم نگاه می‌کنند. یحیی در تمام طول فیلم همسرش را می بیند و با او حرف می زند. در همین شرایط او به زنی علاقه‌مند شده و ... سعید آقاخانی، ساره بیات و میترا حجار در فیلم سینمایی "خداحافظی طولانی" ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی "مامور نفوذی: تحت پیگرد" به کارگردانی ام جی باست، جمعه 18 مهر ساعت 23 از شبکه نمایش پخش می‌شود. داستان فیلم با بازی رای سیهارن، راکسان مک کی و آمل آمین؛ درباره یک مذاکره کننده تازه کار پلیس نیرویورک و یک مامور فدرال است که ماموریت مذاکره با گروگان گیران را بر عهده دارند و ...

 شبکه کودک

انیمیشن سینمایی "قلب خورشید" به کارگردانی احمد علمدار، پنجشنبه 17 مهر ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد.در این انیمیشن خواهیم دید: در شهر زرنج در سیستان زورخانه‌ای قرار دارد که قهرمانان بزرگی را در خود پرورش داده است. آنها تصمیم می‌گیرند برای تزکیۀ نفس راهی یک سفر طولانی شوند تا گوهر وجود خود را از آیین فتوت و جوانمردی متبلور کنند اما ...

فیلم سینمایی "ماشین‌ها 1" به کارگردانی جان لاستر، جمعه 18 مهر ساعت 14 از شبکه کودک پخش خواهد شد. در این انیمیشن خواهید دید: لایتینگ مک‌کوئین ماشین مسابقۀ تازه‌کار و بی‌کله تمام ذهنیتش برنده شدن است. ولی به طور غافلگیرکننده‌ای خود را در یک شهر قدیمی می‌یابد که تنها برنده شدن همه چیز نیست...

 شبکه امید

فیلم تلویزیونی "گهواره خالی" به کارگردانی شهرزاد سالمی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره دو برادر به نام های حسین و امیرعباس است که تلاش دارند تا با کمک دوستانشان در محل، به مادر یک شهید برای برگزاری هیئت عزاداری امام حسین علیه السلام کمک کنند. حسین و امیرعباس یک شب در حال رفتن به خانه، به پیرزنی برمی‌خورند که در حال زدن پارچه سیاه بر سر در منزلش است. آنها به او کمک می‌کنند تا پارچه را به دیوار نصب کند. در همین حین دو برادر متوجه می‌شوند که او مادر یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس است که از سرنوشت پسرش خبری ندارد و منتظر رسیدن خبری از او است. حسین و امیرعباس با یکی از بچه‌های محل به نام نادر اختلاف دارند و همین باعث می‌شود آنها در مقابل نادر و هیئتی که دارد، تلاش کنند تا در خانه آن پیرزن هیئتی برپا کنند. آنها تصمیم می‌گیرند به نیت حضرت علی اصغر علیه السلام، هیئت خود را برپا کنند که به همین منظور به دنبال یک گهواره می‌گردند تا ... مریم کاویانی، حسن اسدی، حسین سالمی و امیرعباس سالمی در فیلم تلویزیونی "گهواره خالی" بازی کرده اند.

فیلم سینمایی "پی 22" به کارگردانی حسین قاسمی جامی، جمعه 18 مهر ساعت 17:45 از شبکه امید پخش خواهد شد. فیلم "پی ۲۲" بر اساس مستند ناوچه جوشن ساخته شده ‌است. این رویداد در تاریخ فروردین سال ۶۷ در درگیری با نیروی دریایی ایالات متحده آمریکا اتفاق افتاد. علی فرمانده یک ناو جنگی است و در یک عملیات جنگی ناوش غرق می‌شود. پسرش نوید پس از چند سال تصمیم می‌گیرد به دریا برود و ..... امین حیایی، افسانه بایگان، نسرین مقانلو، الهه حصاری و هادی ساعی در فیلم سینمایی "پی 22" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

 شبکه افق

فیلم سینمایی "یک حقیقت تلخ" به کارگردانی دامیان لی، جمعه 18 مهر ساعت 10 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم با بازی اندی گارسیا و کیم کوتس خواهیم دید: یک کمپانی آمریکایی آبرسانی در کشور اکوادور به جای تصفیه آب موجب آلودگی آب به تیفوس کشنده شده است و حالا برای سرپوش گذاشتن روی این ماجرا با پرداخت رشوه به دولت دست نشانده و با کمک سازمان جاسوسی سیا تمام افراد آلوده شده را قتل عام می‌کنند و حتی به کارکنان محلی شرکت هم رحم نمی‌کنند. اما فرانسیس یکی از کارکنان فرار می‌کند و با اطلاعاتی که از دفتر شرکت با خود همراه دارد می‌تواند خطر ساز شود. زیرا آنها قرار است یک قرار داد بزرگ در آفریقای جنوبی امضاء کنند و نباید این رسوایی بر ملا باشد. افراد سازمان سیا به دنبال فرانسیس هستند تا او را از پا درآورند. اما اندی گارسیا مامور اخراجی سیا که در یک رادیوی محلی کار می‌کند از این ماجرا با خبر می‌شود و ...

فیلم سینمایی "عصر روز دهم" به کارگردانی مجتبی راعی، جمعه 18 مهر ساعت 18:30 از شبکه افق پخش خواهد شد. داستان فیلم درباره خانم دکتری است که به عراق سفر می‌کند تا خواهرش را که در زمان جنگ ایران و عراق به دست یک عراقی به‌نام محسن محمود افتاده، پیدا کند. الزام این جستجو به حال مادر او باز می‌گردد که رو به مرگ است و می‌خواهد دختر گم‌کرده‌اش را ببیند و حالا که صدام سقوط کرده بهترین زمان برای شروع این جستجوست. او مرد عراقی و خواهرش را می‌یابد، اما مرد اجازه نمی‌دهد خانم دکتر، دختر را با خود ببرد و همه چیز را منکر می‌شود. در این فیلم هانیه توسلی و احمد مهران‌فر نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی "خانه پلاک ندارد" به کارگردانی مهدی ناظریان، پنجشنبه 17 مهر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهید دید: منیر سال‌هاست در انتظار بازگشت فرزند مفقود شده خود در جنگ است. او در حالی از سفر کربلا باز می‌گردد که انتظارش برای دیدار فرزندش به سرآمده است و او در کمال ناباوری پیکر شهید جوانش را در آغوش می‌کشد و پس از این دیدار، در حالی که آرزویش محقق شده از دنیا رفت. افسانه چهره آزاد، علی سلیمانی و حمید رحیمی در فیلم تلویزیونی "این خانه پلاک ندارد" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "صبح فرشته" به کارگردانی امیر جاودانی، پنجشنبه 17 مهر ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: مانی کودک 8 ساله خانواده اکرامی است و چون قرار است فرزندی به این خانواده اضافه شود از توجه پدر و مادر به مانی کاسته شده است و تصور مانی بر این است که آن‌ها او را فراموش کرده‌اند. مانی نامه‌ای برای فرشته می‌نویسد و آن را پشت پنجره گذاشته تا کبوتران نامه رسان آن را به دست فرشته برسانند. به ظاهر کبوتران نامه را به فرشته رسانده و جواب نامه را برای مانی آورده‌اند. از این پس اوضاع بر وفق مراد مانی است. نوزاد جدید به دنیا می‌آید و رابطه مانی با او خوب است. در آخرین نامه به فرشته از او می‌خواهد یک بار هم شده فرشته را ببیند و از او تشکر کند فرشته اول طلوع آفتاب کنار پنجره با مانی قرار می‌گذارد. مانی از هیجان تا نزدیک‌های صبح بیدار است و همان جا کنار پنجره به خواب می‌رود ... کاوه سماک باشی، مهدی امینی خواه، مژگان ترانه، عسل ارباب زاده، محمدصادق جهانی و عباس خسروی در فیلم تلویزیونی "صبح فرشته" بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی "پاییز در ایوان خانه نشسته است" به کارگردانی اکبر شهبازی، جمعه 18 مهر ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. در خلاصه داستان آمده است: مراد با گرفتن پرنده و فروش آن روزگار می‌گذراند. مراد و همسرش دختری معلول به نام ساره و پسری به نام سبحان دارند. مراد امیدی به درمان ساره ندارد اما همسرش ناامید نیست. مراد تحت فشار همسر برای تامین هزینه درمان ساره تصمیم می‌گیرد تمامی پرنده‌های مورد علاقه‌اش را بفروشد؛ اما قبل از این کار متوجه می‌شود که همه پرنده‌هایش را دزدیده‌اند. روزی سبحان، شاهینی زخمی پیدا کرده و آن را تیمار می‌کند. شاهین خیلی گران قیمت است اما شکارش جزو خطوط قرمز محیط بانی است. سبحان که مشخص شده در اصل فرزند همسر مراد از ازدواج نخست او است تصمیم می‌گیرد ... مهدی حکیمی، محسن صیفی و رقیه اصلانی کتولی در فیلم تلویزیونی "پاییز در ایوان خانه نشسته است" بازی کرده‌اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو