داستان عاشقی «سارا رسول زاده» و «حسام منظور» به روایت نجلا

داستان عاشقی «سارا رسول زاده» و «حسام منظور» به روایت نجلا


منبع: روزیاتو

470

1399/7/17

17:09


سریال نجلا از نیمه دوم مهر ۹۹ روی آنتن شبکه سوم سیما می رود. زمان پخش سریال نجلا شبکه ۳ از ۵ شنبه ۱۷ مهر ساعت ۲۰:۴۵ است. بازپخش سریال نجلا شبکه ۳ نیز ۳۰ دقیقه بامداد، ۹:۵۰ و ساعت ۱۴ روز بعد است. سریال نجلا شبکه ۳ یک سریال مناسبتی است که در ۱۵ قسمت ساخته شده و تا پایان مهر ادامه دارد. نویسنده سریال نجلا شبکه ۳ نیز مهدی حمزه و هادی قربانی است.

سریال نجلا در ژانر ملودرام مذهبی ساخته شده و پس از اربعین حسینی به آنتن شبکه ۳ سیما می رود. کارگردان سریال نجلا خیرالله تقیانی پور است که تا کنون کاری از وی در شبکه ۳ ندیده ایم. داستان سریال نجلا ، روایت دختری به نام نجلا است. لوکیشن فیلمبرداری سریال نجلا در آبادان و شادگان است که به دلیل تصویربرداری سریال در روزهای گرم خوزستان، وضعیت سختی را برای عوامل سریال نجلا وارد کرده است.

فیلمبرداری سریال نجلا در آبادان و مناطق جنوبی کشور انجام شده است. داستان سریال نجلا مربوط به سال پنجاه و هشت و یک سال پیش از آغاز جنگ تحمیلی است. نجلا ، عاشق یک پسر جوان است و به او می گوید که اگر وی را در آشفته بازار آن روزگار، از مرز رد کند تا به زیارت اربعین برود، به عشقش پاسخ مثبت خواهد داد. اما سفر نجلا در مسیر عاشقی دست خوش تغییراتی می شود که باید هر شب از نگاه دوربین خیرالله تقیانی پور آن را نظاره گر باشیم.

تیزر سریال نجلا را در زیر مشاهده کنید.

اولین تجربه سریال سازی خیرالله تقیانی پور را در سریال نجلا برای شبکه ۳ سیما شاهد هستیم. او قبلا کارگردانی تئاتر کرده است. تهیه کننده سریال نجلا تهیه کننده سریال بچه مهندس است. مراحل فیلمبرداری سریال نجلا از ۲۷خرداد ۹۹ در خوزستان آغاز شد و به قول، فرهنگ عاشورایی را به تصویر می کشد.

در سریال نجلا شبکه ۳ شاهد نقش آفرینی هنرپیشه های مطرح سینما و تلویزیون هستیم.

بازیگران سریال نجلا شبکه ۳

حسام منظور که قبلا در سریال پر مخاطب شبکه ۳ به نام بانوی عمارت دیده بودیم، نقش اصلی سریال نجلا را بازی می کند و عاشثق سارا رسول زاده است. بازیگر نقش عبد در سریال نجلا حسام منظور است. بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا نیز سارا رسول زاده است. بازیگر نقش شیرین سریال نجلا ملیکا شریفی نیا است.

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا شبکه ۳ جلوی دوربین و پشت دوربین

تصویری از گریم سارا رسول زاده در سریال نجلا و پشت صحنه سریال در خوزستان

سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا شبکه سوم سیما، متولد ۱۸ شهریور سال شصت و هشت در تهران بوده و اصالتی تبریزی دارد نه جنوبی. سارا رسول زاده سابقه مجری گری برنامه ترمه طلا را نیز در کارنامه هنری خود دارد. سارا رسول زاده در خانواده ای شش نفری زندگی می کند و دو خواهر و یک برادر دارد. سارا رسول زاده در رشته مدیریت صنعتی تحصیل کرده است. او را در سریال عاشقانه در شبکه نمایش خانگی و سریال پرده نشین دیده بودیم.

سریال نجلا شبکه ۳

تصویری از سکانس حضور آزیتا حاجیان و دخترش مهراوه شریفی نیا در سریال نجلا به عنوان عضوی از یک خانواده مقیم جنوب کشور

سریال نجلا شبکه ۳

تصویری از سکانس نقش آفرینی «عبد» با بازی حسام منظور که نقش یک جوان عاشق پیشه و معشوقه نجلا را بازی می کند

از کلکسیون تیپ های سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا شبکه ۳ سیما

ملیکا شریفی نیا خواهر مهراوه شریفی نیا و دختر آزیتا حاجیان و محمد رضا شریفی نیا نیز از دیگر هنرپیشه های زن سریال نجلا هستند.

مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی و جواد پورزند از دیگر چهره های به نسبت مطرح سریال نجلا هستند. علی غایشی، وحید نفر، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشانی، سجاد دیرمینا، هدایت هاشمی ، سید مهرداد ضیایی، امین میری، یاسمین بدوی، عبدالرضا نصاری نیز در سریال نجلا حضور دارند.

از کلکسیون تیپ های سارا رسول زاده بازیگر نقش نجلا در سریال نجلا شبکه ۳ سیما

کلکسیون تیپ های نجلا سریال نجلا با بازی سارا رسول زاده

این برای نخستین بار است که آزیتا حاجیان در کنار فرزندش مهراوه شریفی نیا (در نقش شیرین) بازی می کند.

برای تماشای آنلاین سریال نجلا شبکه ۳ به سایت tv3.ir یا سایت live.irib.ir مراجعه کنید. مشاهده اینستاگرام حسام منظور و مهراوه شریفی نیا می تواند شما را با متن و حاشیه و تصاویر پشت صحنه سریال نجلا آشنا کند.

تصویری از اینستانوشته مهراوه شریفی نیا خواهر ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش شیرین سریال نجلا شبکه ۳ که تصویری از گریم خود در سریال شبکه خانگی دل را به اشتراک گذاشته بود

تصویری از اینستانوشته حسام منظور بازیگر نقش عبد در سریال نجلا که او را در سکانسی در نیزارهای شادگان استان خوزستان در کنار نجلا با بازی سارا رسول زاده نشان می دهد

ملیکا شریفی نیا بازیگر سریال نجلا شبکه ۳ بیش از ۵.۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و مثل خواهرش مهراوه، مجرد و عاشق کتاب است. حسام منظور بازیگر نقش عبد در سریال نجلا نیز ۲۳۳ هزار دنبال کننده در اینستاگرامش دارد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو