سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در یک مرکز پذیرایی و اقامتی در خیابان باهنر، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: ساعت ۱۴:۵۹ امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز پذیرایی و اقامتی در خیابان باهنر، خیابان فیضیه به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران افزود: محل حادثه یک مرکز پذیرایی و اقامتی بود، در یک بخش آن (ساختمان یک طبقه‌ای و حدوداً 400 متری) چندین اتاق و در هر اتاق چند تخت و فرش وجود داشت.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از اتاقها آتش‌سوزی روی داده و به گفته شاهدان عینی، حدود 15 نفر در آن اتاق حضور داشتند و مبتلا به بیماری بودند.

ملکی عنوان کرد: تقریباً تمام این افراد، پیش از رسیدن آتش‌نشانان، توسط افراد حاضر در محل، از محل حادثه خارج شده بودند اما در زمان حضور آتش‌نشانان پسری حدوداً 19 ساله که دچار سوختگی شده بود، مقابل در حضور داشت؛ یعنی موفق به خارج کردن وی نیز شده بودند.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: نیروهای آتش‌نشانی به محض حضور در محل حادثه، همزمان با خاموش کردن آتش به محل حادثه نفوذ پیدا کردند و متوجه شدند یک نفر در همان اتاقی که دچار آتش‌سوزی شده بود، حضور دارد که به سرعت این فرد حدوداً 25 ساله نیز از میان آتش و دود غلیظ به خارج از ساختمان خارج شد.

وی متذکر شد: این شخص تحویل عوامل اورژانس شد اما وی نیز علیرغم تلاش عوامل اورژانس جان خود را از دست داد.

به گفته ملکی، در نهایت محل حادثه تحویل مالکان و عوامل انتظامی شد و آتش‌نشانان در ساعت 16:10 پس از اتمام عملیات، به ایستگاه‌های خود مراجعت کردند.

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , اورژانس ,

آتش‌نشانی , سازمان آتش‌نشانی تهران , آتش‌سوزی , حوادث , اورژانس ,