محسن هاشمی: رسانه‌ها از آثار استاد محروم بودند

منبع: برترین ها

63

1399/7/17

23:50


محسن هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت محمدرضا شجریان نوشت: گرچه رسانه‌های رسمی در سال‌های اخیر از آثار استاد محروم بودند اما در قلب‌های مالامال از عشق مردم ایران، نوای ملکوتی و ماندگار ربنا، همیشه طنین‌انداز بوده و خواهد بود.

برترین‌ها: محسن هاشمی فرزند ارشد آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در پی درگذشت محمدرضا شجریان نوشت: گرچه رسانه‌های رسمی در سال‌های اخیر از آثار استاد محروم بودند اما در قلب‌های مالامال از عشق مردم ایران، نوای ملکوتی و ماندگار ربنا، همیشه طنین‌انداز بوده و خواهد بود.

محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در پی درگذشت استاد محمدرضا شجریان، نوشت:

درگذشت سیاوش هنر ایران، استاد محمدرضا شجریان موجب تاثر گردید. حضور برای بیش از نیم قرن در بالاترین درجه هنری و محبوبیت مردمی یکی از ویژگی‌های برجسته استاد شجریان بود. گرچه رسانه‌های رسمی در سال‌های اخیر از آثار استاد محروم بودند اما در قلب‌های مالامال از عشق مردم ایران، نوای ملکوتی و ماندگار ربنا، همیشه طنین‌انداز بوده و خواهد بود. به رسم ادب این مصیبت را به خانواده مرحوم شجریان بویژه فرزند هنرمند ایشان همایون تسلیت می‌گویم اما واقعیت آن است که میلیون‌ها ایرانی دوستدار خانواده شجریان و سوگوار استاد هستند. در اربعین حسینی، برای این هنرمند برجسته تاریخ هنر ایران که میراثش آثار بی‌نظیری در فرهنگ ایرانی اسلامی است آرزوی رحمت و مغفرت الهی دارم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو