فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

منبع: میهن فال

82

1399/7/18

04:00


فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید …

فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

هرچند ممکن است در واقع هیچ نیت بدی نداشته باشید، ولی بهتر است که احساسات و افکارتان را برای خودتان نگه دارید. شاید حتی خودتان هم خیلی خوب بدانید که این حرف ها بهتر است ناگفته باقی بمانند، ولی امکان دارد در یک لحظه هیجان زده شده و آنچه نباید بگویید را به زبان بیاورید. متاسفانه حرفی که گفته شده است را نمی‌توانید پس بگیرید. همه می دانند که صداقت بهترین سیاست است، ولی قبل از آن که وضعیتی غیر قابل جبران به وجود بیاورید بهتر است خوب فکر کنید. این که کمی جلوی خودتان را بگیرید خیلی عاقلانه تر از آن است که پس از این که خیلی دیر شد بخواهید عذر خواهی کنید. به نفعتان است امروز سرتان به کارتان باشد و در کار دیگران دخالت نکنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

امروز حسگرهایتان خیلی خوب دارند کار می کنند و چیزهایی که شاید به طور معمول نادیده بگیرید را به خوبی درک می کنید و این موضوع باعث می شود که از لحاظ احساسی نسبت به همیشه در وضعیت متغیری قرار بگیرید. شما از این که نتیجه گیری های درستی انجام داده‌اید مطمئن هستید و شروع می کنید به تلاش برای قانع کردن دیگران به این که به آینده مثل شما نگاه کنند. با این حال داشتن این تصور که تنها یک نتیجه گیری درست وجود داد و شما آن را می دانید و دیگران هم لزوما باید مثل شما فکر کنند کار درستی نیست. تمام احتمالات موجود را قبل از تصمیم گیری در نظر بگیرید و این موضوع را نیز به یاد داشته باشید که آنچه برای شما جواب می دهد لزوما برای دیگران نیز درست نخواهد بود.


فال روز متولدین خرداد :

امروز ذهنتان پر از افکار مختلف است که دارند در سرتان می چرخند، ولی بهتر است که خیلی درگیر آنها نشوید و در موردشان با دیگران حرف نزنید. هرچند که افکارتان خیلی خوب و منطقی هستند، ولی اگر در مورد افکارتان با دیگران حرف بزنید و مرتب نظرهایتان را عوض کنید ممکن است فکر کنند که افکاری آشفته دارید و خودتان هم نمی‌دانید چه دارید می گویید. با این حال وقتی تصمیم نهاییتان را بگیرید می توانید در به انجام رساندن آن از همه موفق تر باشید. شما تا به هدفتان نرسیده‌اید دست از دنبال کردن آن بر نخواهید داشت. اگر امروز با کاری که خانواده، گروه دوستان و یا همکاران انجام می دهند موافق نیستید فکر نکنید مجبورید با آنها همراه شوید.

فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

این که خودتان را از موقعیت های خطرناک دور نگه دارید کار بسیار عاقلانه ای است، اما امروز پیش از آن که حتی خودتان متوجه بشوید ممکن است درگیر یک وضعیت ناخوشایند در زمینه مسائل عاطفی بشوید. قبل از این که خودتان را درگیر کاری کنید که بعدا پشیمانتان کند خوب به عواقب آن فکر کنید. اگر فکر می کنید موضوعی به شما ارتباط ندارد عاقلانه ترین کار ممکن این است خودتان را از آن دور نگه دارید. ولی اگر مجبور هستید که در رابطه با این موضوع مداخله کنید بهتر است خودتان را خارج از عواقب احتمالی آن حفظ کنید. چنانچه می خواهید به اطرافیانتان کمکی کرده باشید باید بجای عمل کردن بر اساس احساسات به حرف عقلتان گوش کنید.


فال روز متولدین مرداد :

امروز ممکن است از یک نفر که خیلی از او خوشتان نمی‌آید دلخور شوید، ولی امکان این که به منبع اصلی ناراحتی‌تان اشاره کنید برایتان وجود ندارد. شاید یکی از همکارانتان شما را در وضعیتی گیر بیندازد که مدام تلاش کرده‌اید از آن دوری کنید. شرایط در حال حاضر هر چه که باشند باید با آنها روبرو شوید. خوشبختانه اگر شجاعت آن را داشته باشید که احساسات واقعی خود را بیان کنید عصبانیتتان خیلی زود برطرف خواهد شد. با روشن کردن سایه ها و نقاط تاریک ترستان از تاریکی از بین خواهد رفت. امروز ممکن است از یکی از دوستان و یا اقوامتان دلخور شوید. در مورد ناراحتی خود حرف بزنید و این مشکل را قبل از این که بزرگتر شود حل کنید.


فال روز متولدین شهریور :

امروز اگر مجبور شوید روی کسی که روی شما حساب کرده است را زمین بیندازید خیلی از دست خودتان ناراحت خواهید شد. نیازی ندارد خودتان را برای چیزهایی که از کنترل شما خارج هستند عصبانی و یا سرزنش کنید. با این حال شما آنقدر به رسیدن به نتایج دلخواهتان اهمیت می دهید که زمان زیادی را صرف افکار بیهوده و سرزنش کردن خودتان نمی‌کنید به خودتان تکانی بدهید و قدرتتان را مجددا یک جا جمع کنید. ببینید کجای کار ایراد داشته است و چه تغییراتی باید در برنامه‌هایتان ایجاد کنید. قبل از این که انگیزه تان را از دست بدهید دوباره دست به کار شوید، یادتان باشد که کار نیکو کردن از پر کردن است. نباید منتظر بنشینید تا آنچه که می خواهید به سراغ شما بیاید، این شما هستید که باید به دنبال آن بروید و آن را به دست بیاورید.

فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

امروز هم دست از لجبازی بر نخواهید داشت و سرسختانه به عقاید افراطی خود پایدار خواهید ماند. در مورد نظرات خود در رابطه با حقیقت خیلی لجبازانه پافشاری می کنید و با هر کسی که سعی کند فکرتان را عوض کند با بی صبری و حتی خشم برخورد خواهید کرد. شما می توانید به حرف های دیگران بی آنکه مجبور باشید با نتیجه گیری هایشان موافقت کنید با دقت گوش کنید. شنیدن حرف های آنها هیچ ضرری برای شما نخواهد داشت و به این صورت با سیاست منحصر به فرد خودتان می توانید صلح و آرامش را نیز حفظ کنید. دوست ندارید کاری کنید که دیگران از شما ناراحت شوند ولی امروز این کار برایتان خیلی سخت خواهد بود، پس زیاد با دیگران وارد بحث نشوید و سرتان به کار خودتان باشد.


فال روز متولدین آبان :

شما از هدف گذاری های بلندپروازانه و سپس نرسیدن به انتظاراتتان خسته شده‌اید. خوشبختانه اکنون در وضعیتی قرار دارید که نقشه‌هایتان را می توانید بدون برخوردن به هیچ مشکلی به مرحله اجرا بگذارید. با این حال اگر در رویکردتان به این موضوع خیلی سرسختانه پافشاری کنید ممکن است موجبات عصبانیت کسی را فراهم کنید که می تواند برایتان مشکل ساز شود. اگر بلد باشید چه وقت و چگونه اراده و پشت کارتان را به کار بگیرید خواهید توانست به نتایج دلخواهتان برسید. شما سرشار از قدرت و انرژی هستید، پس از نیرویی که دارید به نفع خودتان استفاده کنید. فقط باید یادتان تحت هیچ شرایطی تسلیم نشوید و تنبلی را کنار بگذارید.


فال روز متولدین آذر :

امروز خیلی خوب می توانید متوجه شوید که چه کسی دارد بهانه های بیهوده برایتان می آورد و نگاه نافذتان آنها را مضطرب و عصبی خواهد کرد. با وجود آن که ممکن است خیلی در رابطه با حدس‌هایتان دقیق باشید و به خوبی به واقعیت امر پی ببرید، چنانچه در مطرح کردن موضوعی حساس رفتار نادرستی داشته باشید، اوضاع را از آنچه که هست بدتر خواهید کرد. اگر در رفتار خود مقرضانه قضاوت نکنید هیچ دلیلی ندارد که از بحث های ضروری خودداری کنید. رفتار روشن‌فکرانه و مهربانانه شما باعث خواهد شد که دیگران نیز احساس راحتی کنند. وقتی همه منافع شخصی خود را کنار گذاشته و روی منافع مشترک تمرکز کنند، خواهید توانست غیر ممکن را ممکن کنید.

فال روزانه یکشنبه 30 شهریور 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

همه فکر می کنند که شما راه رسیدن به موفقیت را خیلی خوب می دانید و از شما تقاضای راهنمایی و کمک دارند. شما در حال حاضر خیلی راحت می توانید حقیقت را تشخیص دهید و این باعث می شود که احساس کنید توانایی‌هایتان بیش از بقیه است و می توانید برای آنها تصمیم گیری کنید. یادتان باشد دچار این توهم نشوید که چون می توانید راه درست را برای آینده خود در پیش بگیرید لزوما می توانید راه دیگران را نیز برای آنها مشخص کنید. تایید این موضوع که راه حل های متفاوتی برای دیگران وجود دارند اعتبار شما را در میان دوستان و همکارانتان در دراز مدت افزایش خواهد داد. به خاطر داشته باشید که هر چقدر رفتارتان با ذات واقعی‌تان هماهنگی داشته باشد افراد بیشتری را به خود جذب خواهید کرد که در طول مسیر زندگی در کنار شما باقی بمانند.


فال روز متولدین بهمن :

امروز دارید با نقشه و برنامه پیش می روید، ولی دوست دارید نقشه‌هایتان را از دیگران مخفی کنید. شاید می خواهید از قضاوت های نسنجیده و نا آگاهانه آنها در امان بمانید و بگذارید پس از عملی کردن برنامه‌هایتان با نتیجه کار روبرو شوند و آنگاه به قضاوت بپردازند. شاید هم می خواهید خودتان را به دیگران ثابت کنید و برای این کار می خواهید بی آن که از کسی کمک گرفته باشید پیش بروید، ولی این نکته را به یاد داشته باشید که همکاری با یک فرد درست قدرت شما را افزایش داده و بازدهی کار را بالا می برد. امروز روز یک جا نشستن و نگاه کردن نیست، قبل از این که مجبور بشوید تسلیم شرایط موجود شوید خودتان قدم برداشته و دست به کار شوید.


فال روز متولدین اسفند :

امروز احساس می کنید که همکارانتان دارند به طور ناعادلانه ای از عملکرد شما انتقاد می کنند. اگر به حرف های آنها گوش کنید می بینید که برخی از این انتقادات می توانند سازنده و آموزنده باشند ولی متأسفانه در حال حاضر اعتماد به نفستان پایین است و دوست ندارید به توصیه های هیچ کس گوش کنید. چنانچه به نقاط ضعف خود اعتراف کنید می توانید به آگاهی های ارزشمندی دست پیدا کنید. این که خودتان را در حال پیشرفت ببینید به شما کمک می کند تا اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و برای پیشرفت بیشتر نیز انگیزه پیدا کنید. قبل از این که دست به عمل بزنید موقعیت را خوب بررسی کنید و از این که وضعیت را به درستی درک کرده و اطلاعات کافی را درباره آن دارید اطمینان حاصل کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو