ست رنگ نارنجی در فصل های مختلف سال برای افراد خوش پوش

ست رنگ نارنجی در فصل های مختلف سال برای افراد خوش پوش


منبع: آرگا

201

1399/7/19

12:03


در این بخش از دنیای مد مجله آرگا توجه شما را به انواع مدل های ست رنگ نارنجی جلب خواهیم کرد که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت لذت را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

ست رنگ نارنجی در فصل های مختلف سال برای افراد خوش پوش

رنگ نارنجی از انواع رنگ های شاد و گرم می باشد که از ترکیب رنگ های زرد و قرمز ایجاد شده است و هر چقدر میزان استفاده از رنگ قرمز در ساختار این رنگ زیبا بیشتر باشد تیره و آجری تر به نظر می رسد و هر چقدر میزان استفاده از رنگ زرد در ساختار نارنجی بیشتر باشد روشن تر به نظر می رسد. توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید استایل و ظاهری خاص داشته باشید بهتر است از رنگ نارنجی در پوشش خود استفاده نمایید همچنین ست کردن رنگ نارنجی با سایر رنگ ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. 

ست رنگ نارنجی شیک و جدید

ست کردن رنگها در پوشش از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما از رنگهایی زیبا در پوشش خود استفاده نمایید تا استایلی متفاوت و خاص داشته باشید. در مطالب قبلی ست لباس سبز و ست لباس خردلی و ست لباس بنفش را مشاهده کردید در ادامه ست لباس نارنجی را پیش رو خواهید داشت.

ست لباس نارنجی

ست لباس نارنجی دخترانه و زنانه

رنگ نارنجی از انواع رنگ هایی است که به سختی با سایر رنگ ها همخوانی پیدا می کند از این رو بهتر است شما در هنگام استفاده از این رنگ در پوشش خود حساسیت لازم را به خرج دهید.

توجه داشته باشید که می توانید نارنجی را با رنگ هایی نظیر سفید و مشکی و خاکستری و طوسی و قهوه ای و آبی و … ست نمایید. نارنجی و سفید در کنار یکدیگر ترکیب شادی را ایجاد می کنند همچنین اگر مشکی و نارنجی را در پوشش خود به کار ببرید مشکی باعث تاکید روی نارنجی می شود و تمرکز را به سمت نارنجی می برد.

خاکستری رنگی خنثی است که به راحتی با سایر رنگ ها هماهنگ می شود از این رو شما می توانید از این رنگ زیبا در پوشش خود استفاده نمایید و آن را به راحتی با نارنجی هماهنگ کنید.

نارنجی مکمل آبی می باشد و شما می توانید از ترکیب این دو رنگ در پوشش خود استفاده نمایید و جذابیت استایل و ظاهرتان را تکمیل نمایید. سبز نیز رنگی مناسب برای قرار گرفتن در کنار نارنجی است و هر چقدر سبز تیره تر باشد جذابیت نارنجی را تکمیل می کند.

ست لباس نارنجی

ست لباس نارنجی دخترانه

ست لباس دخترانه

ست لباس دخترانه

ست رنگ نارنجی

ست لباس نارنجی دخترانه

ست لباس زیبا نارنجی

ست رنگ نارنجی

ست رنگ بنفش و نارنجی

در صورت تمایل می توانید رنگ لباس هایی که بیشتر مرکز توجه تان هستند را نارنجی انتخاب نمایید که این لباس ها معمولا شامل پالتو و مانتو و پیراهن و …. می شوند همچنین از رنگ نارنجی می توانید برای حضور در مکان های مختلف و مجالس و مهمانی ها استفاده نمایید.

اگر شما دارای فرم اندامی چاق و درشت هستید بهتر است از طیف تیره رنگ نارنجی در پوشش خود استفاده نمایید همچنین نارنجی روشن برای خانم ها با فرم اندام لاغر و متناسب انتخابی مناسب می باشد.

ست رنگ سفید و نارنجی

ست رنگ نارنجی و سبز

ست لباس دخترانه

ست لباس نارنجی

ست لباس زنانه

ست لباس نارنجی و خاکستری

ست لباس نارنجی

ست لباس نارنجی و آبی

ست لباس نارنجی

ست لباس نارنجی دخترانه

ست رنگ نارنجی شیک و زیبا

ست لباس نارنجی زنانه

ست لباس نارنجی و سبز

در این مطلب توجه شما را به انواع مدل های ست لباس نارنجی جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شیک پوش و خوش استایل تر از همیشه به نظر برسید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو