بازیگران سریال زمین گرم [بیوگرافی، عوامل] + عکس

بازیگران سریال زمین گرم [بیوگرافی، عوامل] + عکس


منبع: زیبامون

276

1399/7/19

13:16


سریال زمین گرم، یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی هست که از شبکه 3 سیما پخش شد. در این بخش از زیبامون، با بازیگران و عوامل این سریال بیشتر آشنا بشید.

بازیگران سریال زمین گرم [بیوگرافی، عوامل] + عکس

تماشا کردن فیلم و سریال یکی از سرگرمی‌های پرطرفدار در همه جای دنیا هست و اگه داستان فیلم یا سریال به گونه‌ای باشه که زندگی واقعی افراد رو به تصویر بکشه، طرفداران خیلی بیشتری هم پیدا می‌کنه. مجموعه‌هایی تلویزیونی و سریالهایی که از شبکه‌های رسمی صدا و سیما پخش میشن، جز محبوب‌ترین سریالها در بین تمام اقشار مردم هست و از اونجایی که این سریالها هر شب پخش میشن، طرفداران خیلی زیادی هم پیدا می‌کنند.

سریال زمین گرم، یکی از جدیدترین مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی هست که از شبکه سه سیما پخش شد و توجهات خیلی زیادی رو به خودش جلب کرد. اگر تمایل دارید با خلاصه سریال زمین گرم و بیوگرافی بازیگران و عوامل سریال زمین گرم بیشتر آشنا بشید، حتما این بخش از زیبامون دات کام رو تا انتها ببینید!

 

حتما بخوانید: با 10 تكنیك زیبایی هنرپیشه‌ها آشنا شوید

 

خلاصه سریال زمین گرم

دو برادر به نامهای اصلان و علی یار، سالهای سال از یکدیگر بی خبر بودند. برادر بزرگتر به نام اصلان، تصمیم می‌گیرد تا در آخرین روزهای زندگی خود به سراغ برادر کوچکتر به نام علیار برود و وصیت خود را به او برساند! این وصیت، زندگی برادر کوچکتر رو با تغییرات زیادی مواجه میکنه و سرنوشت او رو تغییر میده.

این سریال، که دارای داستانی خانوادگی و مضمونی اجتماعی - مذهبی هست، داستان زندگی این دو برادر و اتفاقاتی که براشون پیش میاد، در یک مجموعه 30 قسمتی به تصویر کشیده شده است.

اگر دو سریال "جراحت" و "برادر جان" رو دنبال کرده باشید و داستان سریال براتون جالب بوده، حتما سریال "زمین گرم" رو هم دوست خواهید داشت؛ زیرا این سریال هم دارای همان فضای برادرانه و خانوادگی هست.

اولین قسمت از سریال زمین گرم در تاریخ 11 شهریور 99 بر روی آنتن شبکه سه سیما پخش شد و آخرین قسمت از این مجموعه تلویزیونی در تاریخ 15 مهر 99 پخش شد. 

در ادامه با بیوگرافی بازیگران سریال زمین گرم و عوامل این سریال بیشتر آشنا خواهید شد.

 

حتما بخوانید: انتقاد شدید به سریال وارش+ بیوگرافی بازیگران

 

بیوگرافی بازیگران سریال زمین گرم

 

بیوگرافی کامران تفتی، در نقش اصلان در سریال زمین گرم

کامران تفتی، یکی از بازیگران سریال زمین گرم هست که در نقش اصلان، بردار بزرگتر بازی کرده است. او در این سریال به عنوان شوهر اول فروغ، پسر استوار و نوه یارعلی نیز هست. 

کامران تفتی در 19 فروردین 1358 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل رشته بازیگری تئاتر بوده اکنون به عنوان بازیگر سینما، تلویزیون، تئاتر، خواننده و مجری فعالیت دارد. او در طول سالهای فعالیت خود از سال 1378 تا به امروز، سریالها و فیلمهای سینمایی متعددی در کارنامه کاری خودش ثبت کرده و همچنین در شبکه خانگی، تله فیلم، اجرا و ساخت آلبوم موسیقی نیز بسیار درخشان و پرکار بوده هست.

از سریالهایی که کامران تفتی در آن نقش آفرینی کرده میشه به سریال‌های بچه مهندس3، برادر جان، سایه بان، سر دلبران، میکائیل، بزم آخر، شب شیشه‌ای، دیوار، ناز و نیاز، پنجره، زیر هشت، شهر دقیانوس، شمس العماره، خسته دلان، کارآگاهان، بی صدا فریاد کن، حس سوم و خواب و بیدار اشاره کنیم.

 

کامران تفتی در زمین گرم

 

بیوگرافی صادق برقعی، در نقش علیار در سریال زمین گرم

صادق برقعی رو میتونیم به عنوان یکی از بازیگران جدید در سینما و تلویزیون ایران معرفی کنیم. او در سریال زمین گرم، نقش علیار، برادر اصلان، پسر استوار، نوه یارعلی، عاشق معصومه و شوهر دوم فروغ رو بازی کرده است.

صادق برقعی، در 17 دی 1366 در تهران متولد شده است. او فارغ التحصیل کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره هست و فعالیت خودش رو به عنوان هنرپیشه از سال 1383 شروع کرده است. او تا قبل از اینکه در سریال زمین گرم نقش آفرینی کند، در فیلم سینمایی گلدن تایم بازی کرده بود و در نمایشهای مختلفی از جمله سوغات جنگ، ننه دلاور، مرگ یزدگرد، درد خفیف، وارونه، آشپزخانه، لک لک‌های حقیقی، پاره سنگ در جیب‌هایش و غیره حضور داشته است. 

بازی در سریال زمین گرم، اولین حضور صادق برقعی در تلویزیون محسوب میشه و نقشی که او در این سریال بر عهده داشت، جز نقش‌های اول سریال هست و به عنوان یک پسر روستایی ساده و مذهبی بازی کرده است.

 

صادق برقعی در زمین گرم

 

بیوگرافی علیرضا خمسه، در نقش یارعلی در سریال زمین گرم

علیرضا خمسه، یکی دیگر از بازیگران سریال زمین گرم هست که در نقش یارعلی، پدر بزرگ اصلان و علیار و پدر زن استوار نقش آفرینی کرده است. او متولد 9 بهمن 1331 در تهران هست و در رشته روانشناسی از دانشگاه شهید بهشتی، فارغ التحصیل شده است! علیرضا خمسه در سال 1357 به فرانسه سفر کرد و دوره‌های مربوط به پانتومیم، حرکات بدنی و بازیگری رو در آتلیه‌های معروف پاریس فرا گرفت. او در سال 1359 به ایران بازگشت و در سال 1360 برای اولین بار در فیلم سینمایی مرگ یزدگرد بازی کرد.

کارنامه کاری او بسیار پربار بوده و جز بازیگران مطرح در سینما و تلویزیون ایران محسوب میشه و تقریبا تمام افراد از کوچک تا بزرگ، این بازیگر معروف رو میشناسن. علیرضا خمسه علاوه بر فعالیتهایی که در سینما و تلویزیون داشته، در تئاتر نیز بسیار فعال بوده و به عنوان مجری، استندآپ کمدین و در هیئت‌های داروی نیز فعالیت داشته است.

 

علیرضا خمسه در زمین گرم

 

بیوگرافی مرجان شیرمحمدی، در نقش فروغ در سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی در سریال زمین گرم در نقش فروغ، زن اصلان، مادر فرهاد، دختر ماجد و زن دوم علیار نقش آفرینی کرده است. او متولد 4 فروردین 1352 در تهران هست و به عنوان بازیگر و نویسنده ایرانی فعالیت می‌کند.

مرجان شیرمحمدی از سال 1374 وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسه تئاتر سمندریان رفت و در سال 1375 وارد عرصه بازیگری شد. او علاوه بر بازیگری، سه رمان و دو مجموعه داستان نیز چاپ کرده است و تا کنون دو فیلم بلند سینمایی از داستانهای او ساخته شده  و یکی از داستانهای او به زبان آلمانی نیز ترجمه شده است. او همسر بهروز افخمی هست.

خانه به خانه، مریم مقدس، دریایی‌ها، تا غروب، آخرین دعوت و زمین گرم از جمله سریالهایی هستند که مرجان شیرمحمدی در آنها بازی کرده و در فیلمهای سینمایی روباه، آذر، شهدخت، پرویز و دیگران، ملاقات با طوطی، پر پرواز و مرسدس نیز حضور داشته است.

از دیگر فعالیتهای مرجان شیر محمدی میتونیم به طراحی صحنه و لباس هم اشاره کنیم!

 

مرجان شیرمحمدی در زمین گرم

 

بیوگرافی اصغر همت، در نقش ماجد در سریال زمین گرم

اصغر همت در سریال زمین گرم در نقش ماجد، پدر فروغ و مرتضی و پدر بزرگ یاسی بازی کرده است. او متولد 27 آذر 1331 هست و از کودکی علاقه زیادی به تئاتر و تعزیه داشت. او در سال 1359 در رشته تئاتر از دانشگاه هنرهای زییا دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و فعالیت هنری خودش رو از سال 1357 شروع کرد. 

از جمله سریالهای تلویزیونی با بازی اصغر همت میتونیم به سریال امام علی، هفت سنگ، آژانس دوستی، چهل سرباز، آهوی ماه نهم، مثل هیچکس، پازل و هزاردستان اشاره کنیم. او همسر افسر اسدی بازیگر معروف سینما و تلویزیون هست.

 

اصغر همت در زمین گرم

 

بیوگرافی نادر فلاح، در نقش استوار در سریال زمین گرم

نادر فلاح در سریال زمین گرم در نقش استوار و پدر اصلان و علیار بازی کرده است. او در 14 شهریور 1352 در کرمان متولد شده و فعالیت نمایشی خودش رو از سال 1368 آغاز کرده و اکنون به عنوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون شناخته شده هست.

از مجموعه‌های تلویزیونی با بازی نادر فلاح میتونیم به سریال زیر خاکی، سرگذشت، عقیق، جاده قدیم، یادآوری، سرزمین کهن، ششمین نفر و بوی خوش زندگی اشاره کرد. علاوه بر این، او در سریالهای نمایش خانگی کرگدن و ابله نیز نقش آفرینی کرده است.

 

نادر فلاح در زمین گرم

 

بیوگرافی مرتضی درویش زاده، در نقش مرتضی در سریال زمین گرم

مرتضی درویش زاده در سریال زمین گرم در نقش مرتضی یا موری، برادر فروغ، شوهر آتنه، پدر یاسی و پسر ماجد بازی کرده است. 

 

بیوگرافی شیوا ابراهیمی، در نقش آتنه در سریال زمین گرم

شیوا ابراهیمی در سریال زمین گرم در نقش آتنه، زن مرتضی، زن داداش فروغ و مادر یاسی بازی کرده است. او متولد 29 بهمن 1355 در شمیرانات هست. او در سال 1373 وارد دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر شد و فعالیت هنری خودش رو با حضور در تئاترهای دانشجویی شروع کرد. شیوا ابراهیمی دارای مدرک کارشناسی تئاتر، گرایش عروسکی هست و برای اولین بار در سال 1375 در سریال کهنه سوار، جلوی دوربین رفت.

از مجموعه‌های تلویزیونی با بازی شیوار ابراهیمی میتونیم به سریالهای مسافر، باران عشق، زیر هشت، فرات، همه بچه‌های ما، پرده نشین، دیگری، خانواده دکتر ماهان، برادر جان و بیگانه‌ای با من است، اشاره کنیم.

 

شیوا ابراهیمی در زمین گرم

 

بیوگرافی دنیا مدنی، در نقش معصومه در سریال زمین گرم

دنیا مدنی در سریال زمین گرم در نقش معصومه، دختر حسین بازی کرده است. او متولد 13 تیر 1369 در تهران هست و در رشته طراحی لباس در ایران و مالزی تحصیل کرده و در این کار، به شکل حرفه‌ای فعالیت دارد.

دنیا مدنی، دختر رویا تیموریان و میر ولی الهه مدنی هست. او علاوه بر بازیگری به عنوان دستیار صحنه و طراح لباس نیز در سریالهایی همچون دستت را به من بده، سرو زیر آب، مفت آباد، زندگی جای دیگریست و نزدیکتر، فعالیت داشته است.

 

دنیا مدنی در زمین گرم

 

حتما بخوانید: بیوگرافی بازیگران نقش اصلی فیلم سینمایی متری شیش و نیم

 

سایر بازیگران سریال زمین گرم

 

نام بازیگر نقش در سریال زمین گرم + توضیحات

علیرضا آرا

آصف، متولد 30 آذر 1354، کارگردان، بازیگر، طراح صحنه، دستیار گارگردان، همسر شبنم مقدمی

ندا عقیقی

خواهر آصف، متولد 14 خرداد 1370، لیسانس رشته گرافیک، بازیگر، شروع فعالیت از سال 1389

پریوش نظریه

صاحب مسافرخانه، متولد 4 بهمن 1348، بازیگر، مستندساز و عکاس

مارال فرجاد

همسایه فروغ، متولد 16 مرداد 1361، فارغ التحصیل رشته عکاسی، بازیگر، دختر جلیل فرجاد و خواهر مونا فرجاد

مجید واشقانی

پلیس، متولد 6 خرداد 1359، فارغ التحصیل مهندسی متالوژی، بازیگر

مجید نوروزی

صاحبخانه فروغ، متولد 20 فروردین 1370، فوق لیسانس کارگردانی، بازیگر

 

حتما بخوانید: سانسورهای عجیب سریال دل، بیوگرافی بازیگران + خلاصه داستان

 

عوامل سریال زمین گرم

 

نویسنده و کارگردان

سعید نعمت الله

تهیه کننده

محمدرضا شفیعی

دستیار اول کارگردان

فرزاد رحمانی

دستیار نویسنده

وحید فعال

مدیر تولید

آرش زینال خیری 

مدیر تصویر برداری 

خسرو دادگر

مدیر صدابرداری 

سعید احمدی

طراح لباس

آزاده قوام

طراح صحنه

مرتضی پور حیدری

طراح گریم

کامران خلج

عکاس

سحر محراب

مجری طرح

موسسه فرهنگی هنری وصف صبا

برنامه ریز 

پونه جروقی

جلوه های ویژه میدانی

رضا ترکمان

مشاور رسانه‌ای

زهرا دمزآبادی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو