آنجلینا جولی همسر یک پیانیست می شود + عکس

منبع: سیمرغ

115

1399/7/19

13:19


آنجلینا جولی همسر یک پیانیست می شود + عکس

آنجلینا جولی و کریستف والتس در فیلم سینمایی اقتباسی از رمان «تمام نت‌ های نواخته شده» بازی می ‌کنند 

فیلم‌ عاشقانه‌ جدید با بازی آنجلینا جولی

فیلم سینمایی اقتباسی «همه نت ‌های نواخته شده» با اقتباس از رمان لیسا جنووا با بازی آنجلینا جولی و کریستوف والتس ساخته می‌شود.

در این رمانس که داستانش در فضای معاصر رخ می‌دهد جولی در نقش «کارینا» ظاهر می‌شود که همسر سابق یک پیانیست موفق به نام «ریچارد» با بازی والتس است. این مرد در زندگی آسیب‌های روحی زیادی متحمل شده، از جمله اینکه دخترش به بیماری ای‌ال‌اس مبتلا شده است. وقتی بیماری پیشرفت می‌کند ریچارد دیگر توان نواختن پیانو را ندارد و نمی تواند زندگی‌اش را پیش ببرد. در این شرایط کاترین برای حمایت از او وارد عمل می‌شود.

مایکل سوسی برای کارگردانی این فیلم انتخاب شده است. از سوابق کاری وی می‌توان به ساخت «به ۱۳ دلیل» و «واو» با بازی ریچل مک‌آدامز و چنینگ تیتوم اشاره کرد.

آنجلینا جولی و کریستوفر والتس


آنجلینا جولی و کریستوفر والتس 

مونه کلیتون که از تهیه کنندگان فیلم است در کنار دیوید مندل، فیلمنامه فیلم را نوشته است.

رمان پرفروش جنووا با عنوان «هنوز آلیس» سال ۲۰۱۴ با بازی جولین مور به فیلم برگردانده شد که موجب دریافت نخستین جایزه اسکار برای بازیگر نقش اصلی‌اش شد.

والتس جایزه اسکار را برای بازی در فیلم‌های «بی‌شرف‌های بی‌آبرو» و «جانگوی از بند رها شده» دریافت کرده و در فیلم بعدی وس آندرسون یعنی «گزارش فرانسوی» جلوی دوربین رفته است. او بازیگر فیلم «زمانی برای مردن» از مجموعه جیمز باند هم هست.

فیلم بعدی که از جولی دیده می‌شود فیلم ابرقهرمانی «ابدی‌ها» برای مارول است که در کنار ریچارد مدن، جما چان و کمیل نانجیانی بازی کرده و اکران آن به دلیل پاندمی چند بار به تعویق افتاده است. وی همچنین بازیگر فیلم «دور شدن» بوده که با دیوید اویلوو در آن بازی کرده و یک درام فانتزی است که بر مبنای شخصیت‌های «آلیس در سرزمین عجایب» و «پیتر پن» شکل گرفته است.

 

بیشتر بدانید : زندگی آنجلینا جولی به عنوان یک مادر تنها چگونه می‌گذرد؟!

بیشتر بدانید : ناگفته های دردناک آنجلینا جولی درباره طلاق از برد پیت + عکس

بیشتر بدانید : چگونه آنجلینا جولی به شیطان تبدیل شد؟ + عکس مراحل گریم

بیشتر بدانید : گفتگو با بازیگر فیلم 'لعنتی‌های بی‌آبرو'

 

گردآوری: گروه فرهنگ و هنر سیمرغ
seemorgh.com/culture
منبع: mehrnews.com


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو