حل مشکلات سینما‌ها در بحران اخیر کرونا

منبع: برترین ها

71

1399/7/19

17:46


سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اعلام برگزاری جلسه ۲۰ مهرماه شورای صنفی نمایش، ابراز امیدواری کرد دستورات رییس سازمان سینمایی برای سینماها نتایج مثبتی در بر داشته باشد.

خبرگزاری صبا: سخنگوی شورای صنفی نمایش ضمن اعلام برگزاری جلسه ۲۰ مهرماه شورای صنفی نمایش، ابراز امیدواری کرد دستورات رییس سازمان سینمایی برای سینماها نتایج مثبتی در بر داشته باشد.
 

حل مشکلات سینما‌ها در بحران اخیر کرونا

 
مرتضی شایسته سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفتگو با ما درباره جلسه اعضای این شورا با رییس سازمان سینمایی در روز سه‌شنبه ۱۵ مهرماه گفت: روز سه‌شنبه با آقای حسین انتظامی جلسه داشتیم و در این جلسه مسائل مربوط به سینماها در کرونا و تعطیلی‌ها و فروش فیلم‌ها را برای آقای انتظامی توضیح دادیم که البته خیلی از این مسائل را ایشان می‌دانست. ما از رییس سازمان سینمایی برای راه افتادن سینماهای کشور درخواست راه‌حل و همیاری کردیم.
 
وی ادامه داد: آقای انتظامی پس از استماع صحبت‌های اعضای شورای صنفی نمایش، دستوراتی به افراد و واحدهای مختلف سازمان سینمایی دادند که امیدواریم در این هفته به امید خدا نتایج مثبتی از آن بگیریم.
 
شایسته درباره این جلسه که گفته شده بود تکلیف شورای صنفی اکران آنلاین را روشن می‌کند، اظهار کرد: قرار بود در این جلسه درباره شورای صنفی اکران آنلاین صحبت شود که صحبتی نشد. هر زمان این موضوع در جلسات مطرح شد، اطلاع‌رسانی خواهیم کرد، ولی فعلا در این باره برنامه‌ای نداریم.
 
سخنگوی شورای صنفی نمایش در پایان با تاکید بر اینکه با وجود تعطیلی دوهفته‌ای سینماها جلسه هفتگی این شورا فردا ۲۰ مهرماه برگزار خواهد شد، بیان کرد: در این جلسه درباره تعداد هفته‌های نمایش فیلم‌ها تصمیم‌گیری خواهد شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو