11 رنگ لاک که هر خانمی باید داشته باشد

11 رنگ لاک که هر خانمی باید داشته باشد


344

1399/7/19

20:29


لاک در استایل شما نقش مهمی بازی می‌کند! دنیای مد و فشن همیشه جذابیت‌های مخصوص به خود را داشته است. تمامی علافه‌مندان به این حوزه اخبار روز مد و فشن و مدل‌های جدید را بررسی می‌کنند. با گذشت زمان و گسترش روز‌افزون طرفداران این رشته زیبایی، مجلات و نویسندگان و طرفداران زیادی نسبت به اعلام ترندها و برترین‌های هر لاین آرایشی اقدام می‌کنند.

11 رنگ لاک که هر خانمی باید داشته باشد

به گزارش بهداشت نیوز، معمولاً یکی از مباحث چالش برانگیز و البته پر صاحب‌نظر مد و زیبایی، بحث رنگ‌هاست. رنگ لاک نیز از این حیث مستثنی نیست. هرچند ست کردن رنگ لاک و لباس و یا هماهنگی رنگ لاک با رنگ پوست خود به تنهایی یک موضوع جداست. اما دانستن روانشناسی رنگ‌ها و این‌که فعالان، صاحب‌نظران و بزرگان حوزه مد و زیبایی بیشتر علاقه و گرایش به استفاده از کدام رنگ لاک دارند، بی لطف نیست.


البته ناگفته نماند شما می‌توانید با مراجعه به وبلاگ سایت‌های فعال در این زمینه مانند سایت روژا، که یکی از به‌روز‌ترین سایت‌ها در این حوزه در ایران می‌باشد، مقالات زیادی در رابطه با هماهنگی لاک و رنگ پوست، رنگ لباس و نوع استایل و... را بیابید و مطالعه کنید.


در ادامه به بررسی 10 رنگ لاک و روانشناسی آن‌ها می‌پردازیم که طبق نظرات کارشناسان و بزرگان حوزه زیبایی، مد و فشن هر خانمی باید داشته باشد. شما می‌توانید بعد از خواندن این مقاله جهت خرید لاک اورجینال و با رنگ‌های ذکر شده، به سایت محصولات آرایشی و بهداشتی روژا مراجعه کرده و جهت خرید لوازم آرایشی از روژا اقدام کنید.


رنگ لاک
آرزوی هر خانمی داشتن کلکسیونی از رنگ‌های مختلف لاک در داخل صندوقچه زیبایی خود است. اگر کمی واقع‌بین باشیم شاید خرید رنگ‌های متنوع و محصور کننده انواع لاک برای همه مقدور نباشد. چه از نظر هزینه و چه از نظر محل نگهداری و حتی خشک شدن لاک‌ها، خرید همه رنگ‌ها کمی دور از ذهن باشد.


اما اینجا برای آن دسته از شما که دوست دارید بدانید طبق نظر کارشناسان کدام رنگ لاک را باید در کمد زیبایی خود داشته باشید، از یک رنگ کلاسیک گرفته تا یک رنگ فلزی یا کروم که روی هر رنگ پوست می تواند بکشید، گرد آورده‌ایم.


- لاک صورتی روشن
اولین رنگ لاکی که باید هر خانمی از فروشگاه روژا خریداری کند صورتی کلاسیک و کم رنگ است که با هر رنگ پوستی متناسب است. این رنگ لاک شخصیتی مهربان و لطیف دارد و جزء محبوب‌ترین رنگ‌ها در خرید لاک محسوب می‌شود چرا که با هر رنگ پوستی ست شده و لطافت و زیباییِ خاصی به دست می‌بخشد.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک صورتی روشن

 
- لاک کلاسیک قرمز
هر خانمی لحظاتی را دارد که می خواهد در آن کلاسیک جلوه دهد. قرمز کلاسیک برای هر کاری مناسب است؛ کار، جشن، میهمانی‌ها و دورهمی. رنگ لاک کلاسیک قرمز شخصیتی جسورانه، با اعتماد به نفس و پر از شور اشتیاق دارد. پس زمانی که می‌خواهید در مرکز توجه قرار گیرید و شخصیت بی‌پروا و بلند پرواز خود را بروز دهید از این رنگ لاک استفاده کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک کلاسیک قرمز

 
- لاک نود
لاک نود برای وقتی‌که نمی‌خواهید رنگ لاک خود را تغییر دهید تا با هر لباس مطابقت داشته باشد، کاملاً مناسب است. این رنگ لاک یک شخصیت کلاسیک و شیک دارد. از این رنگ در مواقعی که می‌خواهید جدی بودن خود را بروز دهید استفاده کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک نود

 
- لاک صورتی گرم
این رنگ لاک یک رنگ گرم و دخترانه است که در مرکز توجه قرار می‌گیرد و شخصیتی خجالتی و ساکت را به همراه دارد. از این رنگ در زمانی که می‌خواهید حس عاشقانه و دلسوزی را بروز دهید استفاده کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک صورتی گرم

 
- لاک اکلیلی
این رنگ لاک که شخصیتی تجملاتی دارد شاید به تنهایی و برای مصرف بر روی همه ناخن‌ها به‌صورت یک‌جا مناسب نباشد و همه خوششان نیاید. اما استفاده از این لاک هم‌زمان با یک رنگ دیگر (ترجیحاً متضاد) و البته تنها بر روی یک ناخن نتیجه فوق‌العاده جذابی را ایجاد می‌کند.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک اکلیلی

 
- لاک خاکستری
در طی چند سال گذشته خاکستری به یک رنگ خنثی جدید تبدیل شده است. شیک و خوش استایل و کمی جسورانه تر از رنگ بژ است. شخصیت این رنگ اغواگر و دارای فشن بالاست. از این رنگ در زمان نشان دادن شخصیت رها از قید و عرف معمولِ خود استفاده کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک خاکستری

 
- لاک کروم
لاک‌های کروم چند سالی‌ست که در بین استایلیست‌ها و طرفداران مد و فشن محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند. این رنگ لاک‌ها شخصیتی با درخشش جسورانه دارند. این سبک لاک دارای تجمل، قدرت و مهارت است. پس زمانی از این لاک استفاده کنید که می‌خواهید شخصیت درام و رمانتیک خود را بروز داده و دیگران را با کاریزمای درونی خود تحت تاثیر قرار دهید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک کروم

 
- لاک سفید
شخصیت رنگ لاک سفید کلاسیک و با اعتماد به نفس است. این رنگ لاک در تابستان می‌تواند جلوه‌ای برنزه و در زمستان ظاهری برفی را به دستان شما بدهد. معمولاً از رنگ سفید برای طراحی روی ناخن و فرنچ استفاده می‌شود و خوب ایت این رنگ را همیشه در خانه داشته باشید. البته گاهی که میخواهید شخصیتی سرسخت و یک‌دنده از خود بروز دهید می‌توانید به‌طور کامل تمام ناخن‌های خود را سفید کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک سفید

 
- لاک آبی تیره یا سرمه‌ای
حداقل یک لاک تیره برای آن شب‌هایی که می خواهید کمی مرموز شوید ضروری است. لاک سیاه می‌تواند کمی زیاد باشد، اما آبی تیره درست است.سرمه‌ای رنگی با شخصیت متفکر و عمیق است و در عین حال که شخصیتی مرموز و غافل‌گیر کننده دارد اما در آرامش به‌سر می‌برد. زمانی از این لاک استفاده کنید که میخواهید با آرامش تمام خارج از چارچوب فکر کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک سورمه ای

 
- لاک سبز
شخصیت لاک سبز پویاست. یک رنگ مکمل خوب. این رنگ لاک دارای قدرت زیادی می‌باشد و زمانی از این رنگ لاک استفاده کنید که می‌خواهید تفکر دیگران در رابطه با خود را نادیده بگیرید و در عوض انرژی‌های طبیعت را به سمت خود جذب کنید.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک سبز

 
- لاک بنفش
رنگ بنفش رنگ خلاقیت، قوه تخیل و رویاست. این رنگ ترکیبی از دو رنگ آبی و قرمز است که رنگ‌های قرمز نماد پویایی و نشاط و رنگ‌های آبی نماد آرامش بخشی هستند. پس با استفاده از لاک بنفش شما تضادی در انرژی خود ایجاد می‌کنید که برای شما شخصیتی خلاق، قابل دسترس و نجیب به همراه دارد.

 

لاک ناخن,رنگ لاک ناخن,روانشناسی انتخاب رنگ لاک

رنگ لاک بنفش

 
سخن پایانی
هر کدام از رنگ‌های ذکر شده در بالا دارای تنوع بسیار و مارک‌های متفاوت هستند. در خرید لاک علاوه بر اینکه باید به رنگ لاک توجه داشته باشید باید به کیفیت آن نیز توجه کنید. محصولات آرایشی و بهداشتی روژا با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت در فروشگاه اینترنتی روژا با آدرس www.rojashop.com موجود است که شما می‌توانید برای خرید لاک به سایت روژا مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

منبع: بیتوته

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو