دانلود بازی RIDE 4 Build 5657816 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی RIDE 4 Build 5657816 برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

152

1399/7/19

21:52


بازی RIDE 4 یکی از بهترین تجربه‌اهی موتورسواری است که طرفداران این رشته می‌توانند آن را تجربه کنند. این بازی با صدها موتور، ده‌ها پیست و سطح کاملا جدیدی از واقع‌گرایی در رقابت در اختیار شما خواهد بود. شما می‌توانید محتویات جدید و پیشرفته‌ای از یک بازی ریسینگ انتظار داشته باشید و این بازی لایسنس‌های بسیاری برای هر چه بیشتر لذت بردن بازیکنان را نیز کسب کرده است. شما می‌توانید دقت و جزئیات فوق ‌العاده‌ای را در طراحی مراحل و موتورها مشاهده کنید. همه چیز به‌خوبی ساخته شده است و تجربه‌ی یک موتورسواری تمام عیار را به شما خواهد داد.

بازی RIDE 4 سرشار از ماجراجویی هیجان انگیز است و می‌توانید با اتخاذ تصمیمات درست، یک تجربه‌ی عالی داشته باشید. رویدادهای بسیاری در بازی وجود دارد و به‌صورت هفتگی و فصلی در اختیار شما خواهد بود. می‌توانید مهارت‌های خود را گسترش داده و پا به پیست‌های حرفه‌ای جهان گذارید. مجموعه عظیمی از رویدادها در اختیار شما است و می‌توانید در نهایت تبدیل به یکی از مشهورترین موتورسواران جهان شوید. نسخه‌ی چهارم این مجموعه مشکلات سری قبل را ندارد و همه چیز بسیار واقعی‌تر از همیشه دیده می‌شود.

RIDE 4 Build 5657816 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-RIDE-4

در بازی RIDE 4 سیستم شرایط آب و هوایی کاملا پویا و چرخه شبانه روز را شاهد هستیم که مسابقات را با نگاهی جدید برای شما پدیدار خواهد کرد. شما می‌توانید در هر شرایطی بهترین عملکرد خود را نشان داده و در حالت‌های مختلف بازی به رقابت با رقبای خود بپردازید. بازی مسابقات طولانی مدتی دارد و آن‌قدر جذاب و متنوع است که هیچ‌گاه از تجربه‌ی مراحل آن خسته نخواهید شد. برای موفقیت در این بازی باید استراتژی محکمی داشته باشید و بتوانید با سبک خاصی که خودتان باید آن را به نمایش گذارید، در نهایت پیروز میدان شوید. بازی امکان خلاقیت را به بازیکنان داده است و از این بابت مشکلی نخواهید داشت.

info

Are you ready to live the best gaming experience that a motorcycle fan can get? RIDE 4 will spark your competitive soul with hundreds of bikes, dozens of tracks and a whole new level of realism.

Choose among hundreds of officially licensed bikes and ride on dozens of tracks all around the world, carefully designed with an extraordinary level of detail! Every asset has been created starting from CAD data, laser and 3D scanning to achieve precision down to the smallest detail and let you enjoy the best two-wheel racing experience ever.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64-Bit or later

Processor: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6350

Memory: 8 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 960 / GeForce GTX 1050

DirectX: Version 11

Storage: 43 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 8.1 64-Bit or later

Processor: Intel Core i7-5820K / AMD Ryzen 5 2600

Memory: 16 GB RAM

Graphics: GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580

DirectX: Version 11

Storage: 43 GB available space

Sound Card: DirectX compatible

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد. سپس فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) حتما مسیر اکسترکت فایل ها را یک آدرس ساده مثل D:\Games انتخاب کنید تا آدرس فایل ها طولانی نشود.

3) محتوای درون پوشه Crack را در فولدر بازی خود یعنی پوشه “RIDE 4” کپی و جایگزین کنید.

3) بازی را توسط فایل اجرایی ride4.exe به صورت Run as Administrator اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو