دانلود بازی Medieval Dynasty v0.1.1.5 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Medieval Dynasty v0.1.1.5 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

93

1399/7/19

22:24


داستان بازی Medieval Dynasty در اروپای قرون وسطی جریان دارد، جایی که اشراف و روحانیون بر آن حکومت می‌کنند و تجارت بین ملت‌ها نیز موجب رونق اقتصادی شده است. البته حسادت، بی‌اعتمادی و طمع نیز در این بین وجود دارد و درگیری‌های نظامی در همه جای سرزمین دیده می‌شود. قاره‌ها مدام در حال تغییر هستند و در سلسله‌ای که وجود دارد، شما در نقش یک جوان باید ماموریت‌های خود را انجام دهید. در ابتدا باید با موفقیت فرار کرده و سرنوشت خود را به‌دست بگیرید. باید تنهایی به‌دل راه زده و تجربه‌ی بالایی در رسیدن به مهارت استادی کسب کنید.

بسیاری از مهارت‌ها را خودتان در راه و ماموریت‌های خود کسب خواهید کرد و می‌توانید دوام و پیشرفت خود را برای رهبری یک ملت ادامه دهید. همه چیز به شما بستگی دارد و عمده فعالیت‌های شما در زمینه جمع‌آوری منابع، ساخت و ساز واسیل مختلف و احداث ساختمان‌هایی برای رفاه مردم خود خواهد بود. بازی Medieval Dynasty از یک گیم‌پلی منحصربه‌فرد برخوردار است و در بسیاری از ژانرها جریان آن را خواهیم دید. زمستان‌های سخت و وقایع غیرمنتظره در انتظار شما هستند و مهارت‌های شما را به چالش می‌کشند. این چالش‌ها کمک می‌کنند که سرنوشت بهتری در نهایت داشته باشید.

Medieval Dynasty v0.1.1.5 PC-GOG

دانلود-بازی-Medieval-Dynasty

بازی Medieval Dynasty فصل‌های مختلفی دارد و شما یک به یک در خطوط خاصی آن‌ها را تجربه خواهید کرد. جهان قرون وسطیی بازی وسیع است و شما در دل خود خواهد برد. مراقب گرگ‌ها باشید و اجازه ندهید که خرس‌ها شما را محاصره کنند. کشاورزی و شکار می‌تواند شما را از گرسنگی نجات داده و مدت زمان بیشتری برای کسب تجربه در اختیار شما قرار دهد. می‌توانید دیگران را فریب داده و افرادی که در کنار شما زندگی می‌کنند را برای کار در مزارع خود انتخاب کنید. باید محل سکونت خود را رونق داده و همواره در تکاپو و جنب و جوش برای پیشرفت باشید.

info

Europe in the early Middle Ages — Nobles and clergy rule and the trade between nations brings prosperity as well as envy, distrust, and greed. Military conflict is everywhere and entire continents are changing.

In Medieval Dynasty, you take on the role of a young man who has fled from war and wants to take his fate into his own hands. From being alone, inexperienced and poor you will develop into a master of many skills, a leader of your community and the founder of a prosperous dynasty which is meant to last and prosper for generations to come. Defending against wild animals while hunting for food, gathering resources and crafting equipment, building a house and erecting a whole bustling village while founding a family all contribute to a unique gameplay experience across many genres. Tough winters and unexpected events challenge your skills and dexterity as you strive to build your own legacy.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: 3 GHz Quad Core Processor

Memory: 8 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible GPU, 4GB dedicated VRAM (GeForce GTX 970 / Radeon RX 480)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Disk space will change

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: 4 GHz Quad Core Processor

Memory: 16 GB RAM

Graphics: DirectX 11 compatible GPU, 6GB dedicated VRAM (GeForce GTX 1060 / Radeon RX 580)

DirectX: Version 11

Network: Broadband Internet connection

Storage: 10 GB available space

Additional Notes: Disk space will change

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط آخرین ورژن WinRar اکسترکت کنید.

2) به نصب بازی بپردازید. بازی به صورت DRM-FREE بوده و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 9م اکتبر 2020 در این نسخه لحاظ شده است.

—————-

دانلود بازی Medieval Dynasty v0.1.1.5-GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

—————-

دانلود پک گودیز منتشرشده در وبسایت GOG:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو